Galaktyka Eventu - oferta specjalna dla CZŁONKÓW MPI POLAND CHAPTER

location icon
MUZEUM ŚLĄSKIE Dobrowolskiego 1, Katowice
calendar icon
Od 26 mar 9:00 do 27 mar 17:30

Pewnie pomyślicie, co Ja mogę wiedzieć o eventach i organizacji i skąd wzięłam takie zestawienie tematów.

To tak, od ponad 15 lat zawodowo robię to samo co większość z was - organizuję wydarzenia. Zawsze jednocześnie chciałam mieć pewność, że robię to po prostu dobrze. Skalowanie tego biznesu jest ogromnie trudne, gdyż większości uczymy się na poprzez doświadczenie. Z biegiem lat jednak chciałam mieć program takiego podstawowego zakresu, który powinien mieć każdy kto profesjonalnie myśli o tej pracy.

Powinien rozumieć procesy rynkowe, powinien mieć pojęcie o strategii i komunikacji marketingowej. Powinien stawiać potrafić stawiać cele wydarzeniom i umiejętnie je egzekwować i mierzyć. Powinien zdawać sobie sprawę z odpowiedzialności. Powinien potrafić pracować pod presją i w ciągłym biegu, jednocześnie mieć pod kontrolą wszystko TU I TERAZ i na końcu powinien żonglować tajemnymi sztuczkami wpływu na ludzi (etycznie), aby jego działania były eksperckie i skuteczne.

Z jednej strony to ogromna wiedza, z drugiej storny dość uniwersalna, a z trzeciej strony warto ją wspólnie przepracować, by branża MICE mogła dumnie wkraczać do klientów i do realizacji wydarzeń niosąc wartość wszystkim. Wiem, że to kosmos i misja organizacji wydarzenia jest ambitna, ale liczę na was teraz i w marcu!

Barbara Świderska


ROZWINIĘCIE TEMATÓW:

  •  MIEJSCE EVENTU W STRATEGII FUNKCJONOWANIA PODMIOTU.
  • Jeśli wiemy już, w jaki sposób event może realizować cele, zastanówmy się gdzie zatem powinno być miejsce eventu w strategii funkcjonowania podmiotu. Mamy tu na myśli zarówno podmioty biznesowe, ale również stowarzyszenia, fundacje, organizacje społeczne, podmioty kultury i sztuki. Czy zdajemy sobie sprawę z siły oddziaływania eventu? Czy wykorzystujemy jego potencjał w swoich strategiach? Czy nie jest tak, że event może być sercem strategii komunikacji i zapewniać content do pozostałych działań? Kiedy warto wdrożyć event do strategii? Wiele pytań i jednocześnie ekscytacja z możliwości zdobycia wiedzy z planety ZARZĄDZANIE i EKONOMIA.
  • CELE ORGANIZACJI WYDARZEŃ (Celowość działań eventowych).
  • Czy zdajesz sobie sprawę, że event to przede wszystkim narzędzie, dzięki któremu możemy osiągnąć wyznaczone nań cele? Jakie one mogą być? Co jest najważniejsze w projektowaniu wydarzeń rozpoczynając od środka odpowiedzi DLACZEGO? Czy każde wydarzenie, to różne cele? A może istnieje jakiś nadrzędny, który spaja wszystko? Bez wątpienia jego identyfikacja jest punktem wyjścia dalszych kroków. Jak je identyfikować i definiować, aby można było z kolejnym działaniem zbliżać się do ich osiągnięcia? W tym panelu będziemy starali się rozszczepić atom i dojść do sedna. Rozpatrzymy koncepcje definiowania celów metodą SMART, SMARTER, a może nawet podczas warsztatów stworzymy własny eventowy model definiowania celów. Ta planeta w galaktyce to nauka z zakresu Zarządzania, psychologii i ekonomii.
  • BEZPIECZEŃSTWO ORGANIZACJI WYDARZEŃ.
  • Temat ważny i ciągle warty odświeżania. Praca przy wydarzeniach to ogromna odpowiedzialność nie tylko za cel, ale również za życie i zdrowie jego uczestników. Na co zwrócić uwagę organizując wydarzenia, gdzie szukać aktualnych przepisów i wytycznych, komu zlecić pracę nad zabezpieczeniem? Czy karetka równa karetce? Czy ochrona to służba informacyjna? Czy ubezpieczenie to obowiązek czy opcja? Wiesz to super, nie wiesz, w końcu się dowiesz.
  • PERSONALIZACJA/TRENDY WYDARZEŃ
    • To, że projektujemy na miarę, wg potrzeb, dla klienta, to standardy w pracy eventowej, ale po co to robimy? Czy warto stosować dalece idącą personalizację, czy może wystarczy zmienić kolory serwetek i kwiatów? Jak personalizować? 
    • Dodatkowo w tym temacie przedstawimy trendy zebrane z setek raportów rynkowych, którymi warto się kierować projektując wydarzenia.
  • KREATYWNOŚĆ - DAR CZY KOMPETENCJA?
    • Pewnie nie raz słyszeliście, że praca w branży eventowej to szalenie kreatywna praca? Czym tak naprawdę jest kreatywność? Czy musimy się z tym rodzić? Czy możemy się tego nauczyć? Skąd biorą się genialne pomysły i czy możemy stworzyć maszynkę w naszym umyśle do ich generowania? Wiemy jedno, że nauka ma tutaj sporo do powiedzenia. Planeta zwana NEUROBIOLOGIĄ I PSYCHOLOGIĄ może nas w tym zakresie nieco oświecić. Jesteśmy niewątpliwie ciekawi jej doniesień.
  • ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA W BRANŻY EVENTOWEJ
  • Każdy zawód ma swoje wady i zalety. To co jest dla wielu z eventowców radością z tej pracy, jest również jej bladym cieniem. Umiejętność pracy pod presją, ogromna odpowiedzialność i brak wpływu na wiele czynników powoduje często frustrację i rezygnację z dalszej kariery w tym trudnym zawodzie. Czy musi tak być? Czy nie ma technik, ćwiczeń, wzmocnień odporności psychicznej? Mamy dwie odpowiedzi i obydwie są dobre - mianowicie są takie techniki i zamierzamy je ujawnić podczas tego panelu.
  • MINDFULLNESS - warsztat praktyczny
  • Pojęcie szturmem weszło do obiegu, każdy słyszał, każdy chciał spróbować, nie każdy wie od czego zacząć. Genialne w swej prostocie narzędzie do poprawy…. No właśnie? Czego? Ciała? Ducha? Umysłu? A może wszystkiego po trochu. Niewątpliwie spróbujemy na nas samych zaaplikować odrobinę wiedzy, a później postarać się przeżyć na własnej skórze doświadczenie umysłu pełnego pustki. Remedium na biegnące myśli? Badania wskażą nam kierunek.

  • GRYWALIZACJA - dowody naukowe i praktyczne zasosowanie.
  • Grywalizacja to mechanizm obecnie powszechnie stosowany. Nadaje się zarówno do sprzedaży, eventów jak i do wpływu na wychowanie dzieci. Dlaczego mechanizmy te działają i czy możemy liczyć na jakiś wzór ich skuteczności? I tutaj znowu oprzemy się na badaniach i wniosków z nich płynących. No to zagrajmy o tą wiedzę, a potem stwórzmy wspólnie grę podczas warsztatów.
  • INTEGRACJA - dowody naukowe w projektowaniu programów.
  • Psychologia i neurobiologia to zdecydowanie nauki, z którymi jako eksperci powinniśmy czerpać w swojej pracy zawodowej. Dzięki nim, nie musimy zgadywać. My po prostu wiemy co działa, co nie działa i dlaczego tak się dzieje. Kilka, kilkanaście, a może i kilkadziesiąt ciekawostek do wykorzystania przy projektowaniu programów integracyjnych to gwarancja sukcesu w odniesieniu do celu. Chcesz to wiedzieć? Kup koniecznie bilet.
  • IMPROWIZACJA - warsztat praktyczny i możliwość zastosowania.
  • Improwizacja to sztuka, która może nas bawić. Improwizacja to umiejętności, które mogą nas uratować podczas nieoczekiwanych zdarzeń. Czy mamy naturalne predyspozycje do improwizacji, czy wręcz jest to wbrew naszej naturze? Czy każdy potrafi być aktorem swojej sytuacji, a może zamarzamy w obliczu nieplanowanych sytuacji? Jak ćwiczyć te umiejętności? Opowiemy i po prostu poimprowizujemy ze specjalistami w tej dziedzinie. Planeta TEATR stoi otworem (oby nie czarną dziurą).

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
2 warsztaty do wyboru (szczegóły w opisie) Dzień 1+2, 2 warsztaty | EARLY BIRD - MPI

2 warsztaty do wyboru (szczegóły w opisie)

już niedostępne 1 107,00 zł -
  5-cio PACK MPI POLAND CHAPTER (5 uczestników - 5 różnych warsztatów każdego dnia) - podawanie opcji jest nieistotne
już niedostępne 4 920,00 zł -