Fundament marki / Szkolenie online-live

location icon
Online
calendar icon
Od 10 sty 10:00 do 28 sty 22:00

Szkolenie startuje 10 stycznia 2022 roku!


To nie jest kolejne szkolenie o tym, jak w teorii powinna wyglądać strategia marki...

To jest instrukcja krok po kroku jak taką strategię samodzielnie zbudować. W tym celu łączymy formę szkolenia z pracą grupową i indywidualnym doradztwem.

W ciagu trzech tygodni spotkamy się 6 razy (online, ale na żywo) na 2 godziny. Zaprezentuję Wam trochę teorii, case studies z procesów z moimi klientami oraz - co najważniejsze - praktyczne narzędzia, które wykorzystacie do stworzenia strategii swojej marki.

Na każdym spotkaniu robimy sesję odpowiedzi na Wasze pytania (grupa będzie liczyła maksymalnie 25 osób). A na koniec dodatkowo spotykamy się indywidualnie (90 min), aby skonsultować to, co wypracowaliście.

Po tym szkoleniu możesz przeprowadzić ten proces w swojej firmie! Podpowiem jak stworzyć grupę roboczą i razem z nimi przepracować kolejne kroki.

Nie jest to szkolenie dedykowane markom osobistym, ale każda firma (tak jednoosobowa działalność jak duża organizacja) w pełni wykorzysta prezentowane przeze mnie podejście oraz narzędzia.


Treść:

Pokażę Ci jak zbudować fundament marki, czyli zdefiniować najważniejsze elementy silnej marki.

Co przepracujesz podczas tych 3 tygodni?

  1. Przeanalizujesz potrzeby i obawy odbiorców marki.
  2. Przeanalizujesz komunikację konkurencji.
  3. Zdefiniujesz wyróżniki oferty marki.
  4. Określisz pozycjonowanie marki na rynku.
  5. Wybierzesz model dostarczania wartości.
  6. Stworzysz obietnicę wartości.
  7. Zdefiniujesz rdzeń emocjonalny marki.
  8. Ustrukturyzujesz kluczowe komunikaty marki.
  9. Zdefiniujesz nadrzędny cel istnienia marki.
  10. Stworzysz manifest wartości.
  11. Wybierzesz archetyp marki.
  12. Określisz cechy osobowości marki.
  13. Określisz język komunikacji marki.
  14. Określisz styl wizualny marki.
Jakie narzędzia wykorzystamy?
  • analizę potrzeb odbiorców metodą "na łyżeczkę"
  • matrycę 4 strategii pozycjonowania
  • matrycę 9 typów marek
  • model 12 archetypów marki
  • strukturyzację komunikatów Message House
  • test spójności marki
  • oraz kilka innych

Forma:

  • 6 spotkań grupowych online / 120 min
  • na każdym spotkaniu część wykładowa + sesja odpowiedzi na Wasze pytania
  • indywidualna sesja doradcza na koniec / 90 min

Terminy:

Startujemy 10 stycznia 2022 roku i przez kolejne trzy tygodnie spotkamy się 6 razy - zrobimy ankietę, aby wybrać konkretne dni oraz godziny spotkań.

Na koniec każdy z Was ustali sobie indywidualny termin konsultacji ze mną.

Prowadzący:

Maciej Sznitowski. Jestem strategiem marki z brandingowym zapleczem. Od 12 lat pracuję z firmami, które chcą budować i remontować swoje marki. Pracowałem dla małych i dużych, startujących i bardzo znanych. Na blogu sznitowski.pl dzielę się wiedzą.


Widoczne ceny są kwotami brutto, otrzymasz fakturę Vat 23%. 


Zacznij nowy rok od budowy solidnego fundamentu swojego biznesu! Zapraszam, Maciej Sznitowski, Brandoholik.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Szkolenie + Konsultacja
już niedostępne 2 460,00 zł -