Ekonomia behawioralna w UX

location icon
Gdziekolwiek jesteś :) to sesja zdalna
calendar icon
Od 5 sie 9:30 do 5 sie 16:30
ticket icon
Od 1 474,77 zł

Skutecznie nakłaniaj do zakupu stosując ekonomię behawioralną.

W ramach szkolenia:

  • Wykorzystasz wiedzę o ekonomii behawioralnej w UX
  • Poznasz 6 skutecznych strategii stosowania ekonomii behawioralnej w UX
  • Poznasz dobre praktyki i przykłady zastosowania tych strategii

Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

  • UX Writerów, 
  • Product Managerów,
  • Product Ownerów,
  • Junior UX Designerów,
  • UI Designerów,
  • Badaczy UX,
  • Marketing Managerów,
  • Graphic Designerów,
  • i wszystkich, którzy chcą tworzyć skuteczne treści oraz produkty.

Poruszane zagadnienia: #teoriaperspektywy, #danielkahnemann, #pułapkimyślenia, #domyślnewartości, #presjaczasu, #ekskluzywność, #językkorzyści i wiele więcej!


Szczegółowa agenda:

9:30 - 10:15
Wstęp
Jak myślimy, że myślimy?

10:15 - 12:30
Zapoznanie się z technikami podzielonymi na 7 strategii w praktycznych case'ach

  • Społeczny dowód słuszności 
  • Strategia ograniczania
  • Strategia niedostępności 
  • Strategia dostępności
  • Strategia zaangażowania
  • Strategia narracji
12:30 - 13:30
Przerwa lunchowa
13:30 - 14:30
Zapoznanie się z technikami podzielonymi na 7 strategii w praktycznych case'ach - ciąg dalszy

14:30 - 16:30
Ćwiczenia warsztatowe

Podczas pracy warsztatowej poznamy metody pracy z poznanymi technikami, które pozwolą na wzniesienie doświadczeń użytkownika na wyższy poziom


Po szkoleniu:

  • Podejmiesz lepsze decyzje w komunikowaniu swojej oferty klientom
  • Zrozumiesz jak strategie perswazji przenieść na konkretne działania lub narzędzia
  • Zaczniesz skuteczniej oddziaływać na klientów bez wprowadzania ich w błąd

Trener:

Piotr Kozłowski - Symetria

Ma 10 lat doświadczenia w agencjach i wewnętrznych działach UX. Specjalizuje się w strategii UX i projektowaniu produktów bankowych, e-commerce oraz mobile. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, Collegium Da Vinci i SWPS Poznań. Trener certyfikatu UX-PM.





Co mówi trener na temat szkolenia?

Perswazja pozwala lepiej i trafniej komunikować się z klientem. W przeciwieństwie do manipulacji opiera się na szczerości i dlatego powinniśmy znać jej kluczowe mechanizmy. Poznaj proste, ale skuteczne metody oddziaływania na klientów.


Wybrane projekty trenera:


Santander - Projekt bankowości korporacyjnej

Netia - Projekt głównego serwisu marki (B2C,B2B i platforma e-commerce)

Tubądzin - Główny serwis e-commerce

T-Mobile - Przebudowa cyfrowego kanału pomocy

Orange - Projekt aplikacji mobilnej

Nokia - Projekt narzędzia business intelligence

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  EARLY BIRD
już niedostępne 982,77 zł -
  STANDARD
już niedostępne 1 228,77 zł -
  LAST MINUTE
5 Sierpnia 2021, 08:00 1 474,77 zł