Wprowadzenie do Design Sprint - zdalne szkolenie UX Upgrade
Szybko twórz i weryfikuj innowacyjne pomysły.
W ramach szkolenia:
- Poznasz kiedy i dlaczego warto stosować design sprinty
- Dowiesz się jak przeprowadzić design sprint
- Zrozumiesz ideę prototypowania i szybkiej weryfikacji pomysłów
Na szkolenie szczególnie zapraszamy:
- Product Managerów,
- Product Ownerów,
- Junior UX Designerów,
- UI Designerów,
- Badaczy UX,
- Marketing Managerów,
- Graphic Designerów.
Poruszane zagadnienia: #designsprint, #googledesignsprint, #pracazespołowa, #warsztatykreatywne, #warsztatykoncepcyjne, #prototypowanie, #paperprototyping
Szczegółowa agenda:
9:30 - 10:00
Wprowadzenie
Poznasz główne założenia i cechy metody oraz jak się do niej przygotować. Zrozumiesz cel jej stosowania i jakich rezultatów należy się spodziewać.
10:00 - 16:00
Sprint ćwiczeniowy
Przejdziemy przez kluczowe fazy warsztatu współtworzenia w trybie zdalnym bazując na Google Design Sprint 2.0. Będziemy wspólnie pracować nad ćwiczeniowym projektem, więc poczujesz metodę w praktyce. Dostaniesz także porady do ich realizacji w trakcie prowadzenia. W trakcie tego sprintu zrobimy 30 minut przerwy
16:00 - 16:30
Podsumowanie
Dowiesz się jak zrealizować kolejne elementy sprintu. Uzyskasz wiedzę jak przygotować się do badań i jak je przeprowadzić.
Po szkoleniu:
- Wiesz jakich efektów możesz się spodziewać w efekcie design sprintu
- Jak przygotować się do realizacji design sprintu
- Pokierujesz przygotowaniem prototypu i jego przebadaniem
Trener:
Piotr Kozłowski, Symetria
Ma 10 lat doświadczenia w agencjach i wewnętrznych działach UX. Specjalizuje się w strategii UX i projektowaniu produktów bankowych, e-commerce oraz mobile. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, Collegium Da Vinci i SWPS Poznań. Trener certyfikatu UX-PM.
Co mówi trener na temat szkolenia?
Podczas szkolenia omówimy najważniejsze założenia design sprintów i w ćwiczeniowej pigułce przejdziemy uproszczoną wersję design sprintu. Szkolenie pozwoli zrozumieć, jakie są zalety metody i kiedy ją stosować.
Wybrane projekty trenera:
Santander - Projekt bankowości korporacyjnej
Netia - Projekt głównego serwisu marki (B2C,B2B i platforma e-commerce)
Tubądzin - Główna witryna marki
T-Mobile - Przebudowa cyfrowego kanału pomocy
Orange - Projekt aplikacji mobilnej
Nokia - Projekt narzędzia business intelligence