IV Meetup CS Po Polsku
Hamonogram:
1. 17:30 - otwarcie bramek
2. 18:00 - Wstęp,
3. 18:10 - Michał Szum (Rocket Jobs) (30 minut),
Budowanie zespołu Customer Care: od 3 stażystów do 35 osób.
Pokazujemy drogę działu Customer Care w Just Join IT: począwszy od podejścia multidyscyplinarnego, gdzie różne tematy "wskakiwały" i "wyskakiwały" z naszego zakresu obowiązków, aż po obecne podejście, skupiające się na sprecyzowanym podziale ról i ułożonej strukturze.
4. Dyskusja o wyzwaniach
Każdy z nas ma wyzwania, z którymi spotyka się obecnie w pracy. Może być tak, że niekoniecznie jest z kim o tym porozmawiać.
Połączymy magię dyskusji, post-itów i wymiany doświadczeń, aby pomóc Wam w jednym najważniejszym wyzwaniu CSowym.
Omówimy każde z nich.
5. 19:45 - Koniec części oficjalnej - networking,
6. 21:00 - Zamykamy event
Do zobaczenia!
Zespół CS Po Polsku