Controlling marketingowy i ROI w marketingu ✅ SZKOLENIE
Controlling marketingowy i ROI w marketingu
Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Trener: MICHAŁ DZIEKOŃSKI
LINK DO PROGRAMU I ZAMÓWIENIA: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/controlling-marketingowy-marketing-roi/
- Nabycie umiejętności oceny skuteczności i efektywności działań marketingowych
- Umiejętności zastosowania metod i narzędzi kontroli marketingowej
- Umiejętność kompleksowej analizy działań marketingowych na podstawie danych liczbowych oraz statystyk sprzedażowych i marketingowych
- Umiejętność wypracowania praktycznego systemu controllingowego w firmie
- Umiejętność określania celów marketingowych, weryfikacji strategii marketingowej dzięki bieżącej ocenie skuteczności działań marketingu oraz podjęcia działań korygujących.
- Umiejętność obliczenia ROI w marketingu, czyli wskaźnika zwrotu z inwestycji
Moduł 1. Poziomy pomiaru efektów marketingu
Moduł 2. Symulacyjna gra strategiczna MARKETING ROI - doświadczenie praktyczne z zarządzania efektami działań marketingowych
Moduł 3. Controlling marketingu operacyjnego - jak mierzyć efekty działań marketingowych?
1. Wskaźniki potencjału rynkowego - jak zmierzyć to, co dzieje się w głowie klienta?
2. Wskaźniki efektów rynkowych - jak potencjał rynkowy przekłada się na zachowania klientów?
3. Wskaźniki efektów finansowych
Moduł 4. Tworzenie budżetu firmy w zakresie marketingu i sprzedaży
Moduł 5. Controlling marketingu strategicznego - czy wybrana strategia się sprawdza?
1. Controlling wartości klienta
2. Controlling wartości marki
3. Marketingowa karta wyników
4. Audyt marketingowy (praktyczne narzędzia w MS Excel)
5. Organizacja i wdrożenie systemu controllingu marketingowego w firmie
✅ KALENDARZ SZKOLEŃ MARKETINGOWYCH
tel. 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl