Zarządzanie marką i komunikacja marketingowa

location icon
ONLINE al. Jana Pawła I 27, Warszawa
calendar icon
Od 27 wrz 9:00 do 28 wrz 16:00
ticket icon
Od 1 660,50 zł

Szkolenie online

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/kampanie-reklamowe/

SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób

Uczestnicy szkolenia krok po kroku przejdą przez proces projektowania strategii marki, zdobywając kompleksową wiedzę na podstawie autentycznych case studies oraz ćwiczeń warsztatowych, wykonując zadania i przygotowując koncepcje do użycia w swoim biznesie.

Program szkolenia

1. Recepta na strategię, która osiąga rezultaty

  • Jak przejść od strategii do kampanii?
  • Które narzędzia komunikacji marki są najlepsze?
  • Wyznaczanie celów strategicznych, taktycznych i operacyjnych
  • Jakie stosować wskaźniki, aby zweryfikować osiąganie wyznaczonych celów?

2. Analiza marki i 8 praktycznych narzędzi służących analizie marki:

  • modelu biznesowego
  • problemów i rozwiązań
  • otoczenia rynkowego i konkurencji
  • odbiorców
  • identyfikacji wizualnej i komunikowanych wartości
  • portfela produktowego
  • strategicznego wariantu marki
  • pozycjonowania marki

3. Opracowanie wyróżniającego DNA marki

  • Unikalne pozycjonowanie marki pod kątem propozycji wartości, komunikacji oraz identyfikacji
  • Tożsamość marki - 4 praktyczne modele
  • Tone of voice, naming marki, produktów, claim, hasła, język użytkowy
  • Identyfikacja wizualna marki: styl i klimat marki, podstawowe elementy identyfikacji wizualnej,
    wytyczne do opracowywania spójnych materiałów wizerunkowych i promocyjnych

4. Projektowanie komunikacji marketingowej dla marki

  • Customer Journey Mapping - projektujemy obecność marki w każdym punkcie styku
  • Strategia promocyjna na jednej karcie
  • Projektowanie lejka sprzedażowego
  • Sposoby na spójność przekazu reklamowego i dotarcie do 97% rynku

5. Złote zasady tworzenia najlepszych kampanii promocyjnych

  • 6 elementów przekazu reklamowego - czy znasz je wszystkie?
  • 10 sposobów na maksymalizację kreacji
  • 8 tricków na maksymalizację możliwości formatu
  • Najciekawsze i warte zastosowania zasady psychologii reklamy

6.Rodzaje kampanii promocyjnych zależnie od celu:

  • Kampania wzmacniająca emocjonalny związek z marką
  • Kampania odświeżająca wizerunek marki z celem dotarcia do nowych grup docelowych
  • Kampania mająca na celu zwiększenie ekspozycji marki mimo mniejszych możliwości finansowych niż konkurent
  • Kampania mająca na celu zaistnienie na rynku z nowym produktem
  • Dwie skuteczne strategie reklamowe wyznaczające nowe trendy w marketingu

7. Tworzenie własnej kampanii promocyjnej krok po kroku w oparciu o 7 kluczowych elementów

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

OPINIE PO SZKOLENIU

"Bardzo szeroki zakres tematyczny przekazany w bardzo rzetelny sposób" Ceramika Paradyż

"Niestandardowe, nieszablonowe podejście do uczestników. Ogromna wiedza, którą widać na każdym kroku, duża wiedza praktyczna osoby prowadzącej" Bakalland

"Szkolenie przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Prowadząca szkolenie wykazała się świetną znajmością tematu. Polecam także ze względu na zestawienie jakości do ceny szkolenia" Inteon Mobile Sp. z o.o.

SZKOLENIE WEWNĘTRZNE - DEDYKOWANE

To szkolenie możemy przeprowadzić również jako szkolenie wewnętrzne w Twojej firmie. W dowolnym miejscu w Polsce. Program będzie dopasowany dokładnie do potrzeb Twojej firmy. Skontaktuj się ze specjalistą ds. szkoleń: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  szkolenie Atrium
31 Grudnia 2022, 17:00 1 660,50 zł