Zarządzanie marką masterclass ✅ SZKOLENIE

location icon
ONLINE al. Jana Pawła I 27, Warszawa
calendar icon
Od 27 wrz 10:00 do 28 wrz 16:00
ticket icon
Od 1 660,50 zł

Szkolenie online

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ZOOM.

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y.

Silne marki uwodzą. Nie możemy się im oprzeć. Przyciągają klientów niczym magnes. Co stoi za ich sukcesem? Przemyślana i skuteczna strategia marki. Szkolenie dedykowane osobom, które zarządzają marką lub pragną powołać do życia nowy brand. Od fundamentalnych pierwszych kroków, poprzez kluczowe narzędzia i metody pracy po projektowanie komunikacji w każdym punkcie styku.

Szkolenie umożliwia warsztatowe przetestowanie przedstawianych narzędzi w praktyce na podstawie autentycznych przykładów ze świata biznesu. Kompleksowy zbiór eksperckiej wiedzy, z którym zaczniesz podbijać rynki.

Zarządzanie marką masterclass

PROGRAM SZKOLENIA 2021:

1. Marka i otoczenie marketingowe

  • 3 poziomy celów, cele SMART marki, strategiczne kierunki rozwoju marki, cykl życia marki
  • portfel marki i architektura marki
  • segmentacja odbiorców, persony, targetowanie
  • kanały dystrybucji, kanały sprzedaży
  • promocja i marketing
  • pozycjonowanie cenowe
  • konkurenci, substytuty, benchmarki, interesariusze
  • przydatne narzędzia służące analizie sytuacji wyjściowej

2. Poszukiwanie cech wyróżniających markę

  • analiza potrzeb i oczekiwań konsumentów, analiza insightów (Value Proposition Canvas)
  • analiza konkurencji (warstwa wartości, warstwa wizualna, etc.)
  • analiza dobrych praktyk i błędów (kanały promocji, komunikacji, dystrybucji, sprzedaży)
  • pozycjonowanie marki względem konkurentów (blue ocean strategy, mapy percepcji, model BAV)

3. Założenia strategiczne dotyczące tożsamości

  • definicja, elementy składowe w wybranych ujęciach (Pryzmat Kapferera, Bull's Eye, Piramida marki, Brand DNA)
  • metody określania osobowości marki (Personifikacja, Koło Archetypów)
  • misja, wizja, wartości, obietnica marki, brand story, zdanie pozycjonujące (Brand Strategy Canvas)

4. Wyrazisty, unikalny język marki

  • język tekstowy (tone of voice, naming marki, produktów, claim, hasła, język użytkowy)
  • język wizualny (styl i klimat marki, podstawowe elementy identyfikacji wizualnej,
  • materiały wizerunkowe i promocyjne)
  • dźwięki marki
  • zapachy marki
  • wrażenia dotykowe/cielesne w kontakcie z marką
  • księga znaku

5. Doświadczenia użytkownika z marką w każdym punkcie styku

  • Kluczowe etapy relacji konsumenta z marką
  • Customer Journey Mapping
  • Moments of Truth
  • Rytuały marki
  • Spójność marketing mix

6. Komunikowanie wewnętrzne

  • Pracownicy i właściciele
  • Otoczenie fizyczne
  • Kultura organizacji

7. Ewaluacja skuteczności marki

  • Brand Equity i elementy składowe

OPINIE PO SZKOLENIU

"Bardzo szeroki zakres tematyczny przekazany w bardzo rzetelny sposób" Ceramika Paradyż

"Niestandardowe, nieszablonowe podejście do uczestników. Ogromna wiedza, którą widać na każdym kroku, duża wiedza praktyczna osoby prowadzącej" Bakalland

"Szkolenie przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Prowadząca szkolenie wykazała się świetną znajmością tematu. Polecam także ze względu na zestawienie jakości do ceny szkolenia" Inteon Mobile Sp. z o.o.

SZKOLENIE WEWNĘTRZNE - DEDYKOWANE

To szkolenie możemy przeprowadzić również jako szkolenie wewnętrzne w Twojej firmie. W dowolnym miejscu w Polsce. Program będzie dopasowany dokładnie do potrzeb Twojej firmy. Skontaktuj się ze specjalistą ds. szkoleń: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP lub KFS.

Więcej informacji dostępnych na stronie, w zakładce: DOFINANSOWANIE

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  szkolenie Atrium
31 Grudnia 2021, 17:00 1 660,50 zł