ClipsterUP - Blok szkoleniowy IV "Sprzedaż"
ClipsterUp to cykl szkoleń organizowany przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER we współpracy z Miastem Gdańsk, dla osób chcących rozwijać swoje kompetencje biznesowe. Tegoroczna edycja składa się z czterech bloków szkoleniowych.
Koszt projektu poniesiony ze środków Miasta Gdańsk.
Blok szkoleniowy "Sprzedaż"
05 - 07.11.2019 (wtorek - czwartek)
15:00 - 20:00
Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, ul. Lęborska 3b, Gdańsk
W RAMACH CYKLU:
- 05.11 - Szkolenie pierwsze: Tworzenie oferty sprzedażowej
Prowadzący: Łukasz Tomczyk
Szkolenie ma na celu poznanie nowoczesnych narzędzi sprzedaży i jej praktyczniej implementacji w biznesie. Uczestnik pozna najnowsze techniki, które umożliwiają nowoczesną sprzedaż. Uczestnik zrozumie w jaki sposób może wykorzystać najnowsze trendy technologicznie i społeczne w sprzedaży i promocji swojego produktu.
- 06.11 - Szkolenie drugie:
Sztuka negocjacji
Prowadzący: Tomasz Palak - Profit Plus
Szkolenie ma na celu poznanie technik negocjacyjnych. Uczestnik pozna skuteczne techniki negocjacyjne. Uczestnik przećwiczy pokazane techniki. Uczestnik będzie umiał planować i prowadzić rozmowy negocjacyjne oraz dopasować styl negocjacji do sytuacji.
- 07.11 - Szkolenie trzecie: Tworzenie umów
Prowadząca: Aleksandra Hinc - HiBusiness
Szkolenie ma na celu poznanie zasad tworzenia umów. Uczestnik nauczy się formułowania podstawowych zapisów prawnych w umowach. Uczestnik dowie się na co szczególnie zwracać uwagę tworząc umowy oraz jakie są jej niezbędne elementy.
O PROWADZĄCYCH:
Jestem radcą prawnym w Prawo Plus Podatki działającym w strukturach Grupy Profit Plus. Wykładam na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Występowałem na I love marketing, Infoshare, TEDx Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach.
Często jestem proszony o wypowiedź przez podmioty z zewnątrz - między innymi TVN, Rzeczpospolitą czy money.pl. Za wartego obserwowania uznały mnie przykładowo portale firmy.net i sprawnymarketing.pl. Rozmowy ze mną prowadzono między innymi w ramach audycji Mała Wielka Firma oraz spotkań z Olą Gościniak, Rahimem Blakiem i Danielem Kędzierskim.
Poza pisaniem lubię też uczyć. Gram na gitarze i z przyjemnością wsiadam do pociągu byle jakiego - na szczęście te cztery rzeczy nieraz da się połączyć. Z filmów najbardziej lubię węgierskich "Kontrolerów", a z książek polskiego Hłaskę. Seriali i gier nie znam, ale nadrabiam ilością znanej przeze mnie muzyki.
Aleksandra Hinc - HiBusiness
Radca prawny, Politolog, Przedsiębiorca.
Od 2009r. związana z rynkiem start up'owym oraz branżą nowych technologii. Przeprowadziła kilkaset godzin szkoleń, doradztw oraz mentoringów dla studentów, doktorantów oraz przedsiębiorców. Właściciel kancelarii HiBusiness specjalizującej się w obsłudze prawnej przedsiębiorców, w tym w szczególności firm z branży IT. Nazywa sama siebie kreatywnym prawnikiem, gdyż jej pasją, obok prawa, jest kreowanie modeli biznesowych. Posiada również ponad 9-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania. Brała udział w przygotowaniu kilkudziesięciu biznesplanów oraz projektów, dzięki którym pozyskała ponad 100 mln zł dofinansowania dla swoich Klientów. Chętnie dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniem z innymi przedsiębiorcami oraz studentami.
Łukasz Tomczyk - Let's Deliver
Przedsiębiorca, Menadżer, współzałożyciel Let's Deliver (projekt został nagrodzony na Startup Weekend 2012 w Gdyni). Absolwent psychologii organizacji i zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w branży finansowej, szkoleniowej i doradczej. Aktywnie związany z platformą szkoleniową Centrum Rozwoju JUMP. Od 2013 roku Członek Zarządu Let's Deliver, w Spółce odpowiedzialny za strategię zarządzania zasobami ludzkimi oraz rozwój sieci Ekspresowych Dostawców. W ciągu kilku lat zbudował zespół ponad 200 kierowców, którzy miesięcznie realizują kilkadziesiąt tysięcy dostaw. Od wielu lat aktywny na trójmiejskiej scenie startup-owej. Na początku jako uczestnik różnych wydarzeń, obecnie jako mentor i ekspert wspierający przedsiębiorców i liderów. Specjalizuje się w budowaniu i rozwijaniu potencjału kreatywnego zespołów, a także w tworzeniu efektywnych strategii rekrutacyjnych oraz modeli wynagradzania. W prowadzonych przez niego warsztatach uczestniczyło ponad 1000 osób zarówno sektora prywatnego, jak i publicznego.
Uwaga!
Zakup biletu jest jednoznaczny z akceptacją poniższych punktów:
1. Bilet stanowi dokument uprawniający do uczestnictwa w wydarzeniu na jakie został wystawiony.
2. Bilet podlega jednorazowej weryfikacji w momencie wejścia na wydarzenie.
3. Bilet nie podlega zwrotom.
Organizator:
Współorganizator: