Marketing Sprzedaż IT i Nowe technologie Biznes i Przedsiędsiębiorczość

Automatyzacja marketingu w E-commerce

location icon
Mokotów, Warszawa, Poland Kolejowa 5/7, Warszawa
calendar icon
Od 21 cze 10:00 do 21 cze 10:00

Poznaj możliwości jakie daje automatyzacja marketingu w e-commerce

W ciągu jednego dnia szkoleniowego uzyskasz wiedzę i narzędzia niezbędne do samodzielnego zaplanowania efektywnego wdrożenia rozwiązania klasy marketing automation w swoim sklepie internetowym. 

Części teoretyczne szkolenia zapewnią Ci lepsze zrozumienie całego procesu wdrożenia, roli danych, oraz możliwości jakie daje automatyzacja.Podczas części praktycznej zobaczysz natomiast:

  • jak w rzeczywistości wygląda tworzenie automatyzacji na przykładzie systemu user.com,
  • co i jak możesz zautomatyzować (stworzymy automatyzacje do ratowania porzuconych procesów zakupowych, automatyzacje komunikacji on-site i rekomendacji produktowych)
  • o czym należy pamiętać i na co uważać w trakcie wdrażania narzędzia do automatyzacji i w codziennej pracy z nią.

Do kogo skierowane jest to szkolenie?

  • Jesteś ecommerce managerem i inwestujesz w sprowadzanie ruchu do sklepu internetowego? A może korzystasz już z systemu marketing automation ale nie jesteś zadowolony z rezultatów albo poziomu wdrożenia?
  • Jesteś pracownikiem sklepu internetowego, który planuje wdrożyć system Marketing Automation?
  • A może pracownikiem agencji reklamowej, która obsługuje sklepy internetowe pod kątem promocji ?

To szkolenie jest dla Ciebie!

Dla kogo nie jest to szkolenie?

Dopiero myślisz o założeniu sklepu? A może Twój sklep dopiero co powstał i jeszcze nie ma na nim zbyt dużego ruchu?
Zapraszamy Cię na inne nasze szkolenia i webinary w przyszłości. Chętnie dzielimy się wiedzą. 

Program szkolenia:

Techniczne aspekty wdrożenia systemu Marketing Automation w Twoim sklepie internetowym

  • Struktura danych w sklepie internetowym (eventy, eventy produktowe, atrybuty)
  • Wdrożenie poprzez dedykowaną integrację
  • Wdrożenie z wykorzystaniem Google Tag Managera
  • Feedy produktowe
  • Domeny wysyłkowe
  • Importy użytkowników

Demo narzędzia klasy Marketing Automation na przykładzie User.com

  • Zbieranie danych
  • Segmentacja użytkowników i klientów
  • Dostępne kanały komunikacji
  • Tworzenie automatyzacji

Komunikacja on-site

  • Pop-upy, Top-bary i inne (zapisy do Newslettera, Exit-pop-upy) najlepsze praktyki i techniczne aspekty
  • Social Proofy - czym są i w jaki sposób wdrażać je w Twoim sklepie
  • LiveChat (konfiguracja, dobre praktyki, kiedy w sklepie internetowym warto zadbać o komunikację Livechat)

Komunikacja Email

  • Techniczne kwestie związane z dostarczalnością (DKIM, DMARC, współdzielone vs indywidualne zestawy
  • Masowa komunikacja mailowa (Newsletter, wysyłki reklamowe)
  • Najlepsze praktyki budowania bazy email marketingowej
  • Segmentacja bazy mailingowej
  • Higieny bazy to-do lista dla sklepu internetowego
  • Kreacja mailingu najlepsze praktyki dotyczące treści, tytułu oraz różne podejścia do tworzenia mailingu na co należy zwrócić uwagę

Automatyczna komunikacja email

  • Kampanie typu Welcome (Drip emails)
  • Ratowanie porzuconego koszyka i ratowanie porzuconej strony (różne podejścia)
  • Kampanie post purchase
  • Techniki dotyczące upsellingu i cross-sellingu
  • Celebrowanie rocznic
  • Kampanie bring-back i anty-churn
  • Badanie satysfakcji

Komunikacja WebPush

  • Czym są WebPushe i jak je skonfigurować
  • Techniczne elementy związane z komunikacją

Rekomendacje Produktowe i dynamiczne treści w komunikacji Email

  • Rodzaje rekomendacji
  • Jak skonfigurować ramki produktowe na stronie
  • Dynamiczne treści drukowane wewnątrz kreacji techniczne aspekty - if-owanie, globalne zmienne, przekazywanie zmiennych między różnymi obiektami

Kupony rabatowe i oferowanie kodów

  • Rodzaje kuponów rabatowych
  • Techniczne aspekty związane z wdrażaniem kuponów
  • Dobre praktyki

Wdrażanie programu lojalnościowego w sklepie internetowym

  • Przykłady programów lojalnościowych
  • Za co klient może otrzymywać punkty
  • Jakie zestawy korzyści możesz oferować klientowi

Organizowanie procesu wdrożenia technologii Marketing Automation w sklepie internetowym


Aby otrzymać fakturę, napisz do nas na [email protected].


O prowadzącym

Mike Korba- Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com, Ekspert Marketing Automation, szkoleniowiec w sprawnymarketing.pl, pasjonat i teoretyk Internetu, praktyk e-marketingu, wykładowca na kierunku marketing internetowy w krakowskiej AGH - przedmiot "Growth Hacking". W branży marketingowej pracuje od ponad 19 lat. Zna zarówno perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital) oraz specyfikę pracy w dziale marketingu. Przedsiębiorca internetowy, rozumie, co to znaczy "robić marketing przy ograniczonych zasobach". Mówca na wielu konferencjach m.in.: Websummit, SaaStock, Infoshare.


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Early Birds
Wyprzedane 613,77 zł Wyprzedane
  Standard Price
już niedostępne 1 228,77 zł -