Analityka w UX, poziom pierwszy - zdalne szkolenie UX Upgrade

location icon
Gdziekolwiek zechcesz :) To sesja zdalna
calendar icon
Od 30 cze 9:30 do 30 cze 13:30

Wykorzystaj dane ilościowe w działaniach UX.

W ramach szkolenia:

  • Dowiesz się jakich danych dostarcza nam Google Analytics
  • Nauczysz się identyfikować i niwelować ograniczenia Twojego produktu
  • Poznasz metody planowania działań UX z wykorzystaniem danych

Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

  • Product Ownerów, 
  • Product Managerów, 
  • Specjalistów ds. rozwoju produktu, 
  • Badaczy UX, 
  • Projektantów UX 
  • i wszystkich, którzy chcą wykorzystać dane ilościowe o swoich użytkownikach w swojej pracy

Poruszane zagadnienia: #google-analytics #analityka #dane-ilościowe #testy-użyteczności #mierniki


Szczegółowa agenda:

9:30-  9:50 Krótkie przedstawienie Google Analytics

9:50 - 10:00 Założenie testowych kont z danymi Google Merchandise Store

10:00 - 10:40 Śledzenie ścieżek różnych grup użytkowników

10:40 - 10:50 Przerwa

10:50 - 11:20 Porównanie Google Analytics 4 i Universal Analytics

11:20 - 12:00 Tworzenie raportów w Google Analytics 4

12:00 - 12:30 Poznanie kluczowych wskaźników z punktu widzenia UX

12:30 - 13:00 Identyfikacja błędów użyteczności

13:00- 13:20 Przygotowanie hipotez

13:20 - 13:30 Podsumowanie oraz pytania


Po szkoleniu:

  • Rozumiesz podstawowe wskaźniki Google Analytics i umiesz je interpretować
  • Umiesz przeanalizować ścieżki poruszania się po stronie różnych segmentów klientów
  • Wiesz jak zaplanować działania UX (np. testy) w oparciu o dane

Trener:



Radosław Pawlak, UX Specialist

Doświadczony koordynator projektów badawczo-analitycznych, analityk z prawie 10 letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i analityce. Na koncie posiada ponad 100 badań dla największych polskich marek. Entuzjasta liczb i social media. Wykładowca akademicki i autor szkoleń z zakresu badań i analityki.



Co mówi trener na temat szkolenia?

Zastanawiałeś się jak wykorzystać dane ilościowe w UX? Dzięki poprawnej interpretacji liczb szybko odnajdziesz błędy użyteczności w Twoim serwisie. Następnie wspólnie z użytkownikami zgłębisz powody tych błędów oraz znajdziesz rozwiązania optymalizujące.


Wybrane projekty trenera:

ING Bank Śląski - Badania UX bankowości elektronicznej

Santander Bank Polska - Badania UX bankowości elektronicznej 

Otodom - Badania UX procesu dodawania ofert 

TwojaPogoda.pl - Badania UX i analityka serwisu

Pekao SA - Badania UX aplikacji mobilnej

EFL (Credit Agricole) - Analityka serwisu sprzedażowego


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  STANDARD
już niedostępne 984,00 zł -
  STANDARD + 1H KONSULTACJI
już niedostępne 1 353,00 zł -