Akademia Managera Ochrony Zdrowia

location icon
Centrum Konferencyjne Szawa Jutrzenki 137, warszawa
calendar icon
Od 31 mar 9:00 do 31 mar 15:30
ticket icon
Od 306,27 zł

Konferencja szkoleniowa Akademia Managera Ochrony Zdrowia, to spotkanie specjalistów branży medycznej, podczas którego poruszamy najbardziej aktualne zagadnienie związane z zarządzaniem placówką leczniczą.

W trakcie konferencji przedstawimy rozwiązania z zakresu zmieniających się uwarunkowań prawnych, efektywnego marketingu medycznego, jakości pracy zespołów recepcji branży medycznej, nowych technologiach wspierających rozwój placówki leczniczej. Wystąpienia na scenie uzupełnione będą o możliwość pogłębienia wiedzy w ramach indywidualnych rozmów z ekspertami.

Unikalna, szkoleniowa formuła wydarzenia pozwala na przekazanie praktycznych wskazówek, oraz tworzy przestrzeń do przedyskutowania najważniejszych dla Was tematów.


Dlaczego warto wziąć udział ?

Poznasz praktykę nie teorię
Prelegenci konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia, to praktycy zarządzania podmiotami medycznymi i medycyny estetycznej.

Rozwiązujemy autentyczne problemy
W trakcie konferencji pracujemy na autentycznych problemach uczestników. Dzielimy się ponad 10-letnim doświadczeniem w branży healthcare.

Przedstawiamy konkretne rozwiązania
Z warsztatu wyjdziesz z konkretnymi rozwiązaniami do zastosowania, a zmiany i efekty będą widoczne nie po miesiącach, a dniach czy tygodniu stosowania.

Pomagamy skutecznie sprzedawać usługi zdrowotne, pozyskiwać pacjentów oraz zarządzać placówką medyczną w internecie.


Z udziału w konferencji skorzystają najbardziej:

  • właściciele podmiotów medycznych zarzadzający bezpośrednio działaniami placówek
  • osoby odpowiedzialne w placówkach medycznych za sprzedaż, obsługę pacjentów, administrację oraz marketing
  • managerowie i kierownicy zespołów zarządzający pracą w placówkach medycznych, obsługą pacjentów, rekrutacją
  • liderzy i trenerzy zespołów rejestracji medycznych w placówkach ochrony zdrowia
  • managerowie odpowiedzialni za sprzedaż usług zdrowotnych w podmiotach medycznych
  • pracownicy odpowiedzialni za aktywność i strategię marketingową podmiotów medycznych, prowadzenie social mediów, komunikacje cyfrową z pacjentem

Agenda wydarzenia

08:00 - 09:00 Rejestracja uczestników - serwis kawowy

09:00 - 09:15 Rozpoczęcie konferencji

09:15 -10:00 Sprawdzone i skuteczne metody pozyskiwania pacjentów

  • jak powinien wyglądać pełny monitoring i weryfikacja źródeł online i offline w pozyskiwaniu pacjenta
  • jak uniknąć typowych błędów przy kampaniach
  • jak wyglądają sprawdzone wzorce realizacji kampanii dla branży leczniczej
  • co to są akcje Landing Page z testami A/B do kampanii i stron docelowych usług

10:00 - 11:00 Panel prawny: "Możliwe działania niepożądane", czyli jak zmniejszyć ryzyko prowadzenia działalności leczniczej

  • jakie przepisy RODO obowiązują obecnie podmioty lecznicze w Polsce
  • jakie są podstawowe ryzyka związane z RODO w podmiocie leczniczym
  • jak ograniczać ryzyka związane z prowadzeniem działalności leczniczej
  • jakie są zasady odpowiedzialności przedsiębiorcy/wspólników za zobowiązania podmiotu leczniczego
  • w jaki sposób można minimalizować odpowiedzialność za powyższe zobowiązania
  • jak bezpiecznie radzić sobie z roszczeniowymi pacjentami
  • na czym polegają i czym mogą grozić kontrole NFZ, Urzędów Wojewódzkich oraz Sanepidu
  • jak placówka medyczna może się zabezpieczać na wypadek kontroli
11:00 - 11:15 - przerwa kawowa
11:15 - 12:00 Jak skutecznie pozyskać pacjentów dzięki działaniom w social mediach?
  • jaką siłę posiadają social media
  • jak social media pomogą w budowaniu Twojej marki
  • jak tworzyć wartość w social mediach, którą dostrzegą Twoi pacjenci
  • jak kreować i tworzyć unikatową komunikację oraz markę
  • które kanały social media warto wykorzystywać w promocji placówek
  • na co zwracają uwagę pacjenci korzystający z social mediów
  • jakie są oczekiwania pacjentów jeżeli chodzi o Facebookowe profile placówek medycznych
  • jak działa algorytm Facebooka i jak można go wykorzystać
  • co robić, a czego unikać jeżeli chodzi o social media

12:00 - 12:45 Jakość i efektywność pracy zespołów recepcji branży medycznej. Jak wypracować i podtrzymać dobre nawyki?

  • jak wyglądają sprawdzone wzorce i schematy działania rejestracji,
  • co robić, aby zwiększać efektywność w umawianiu wizyt
  • jak skutecznie włączyć rejestrację do działań pro-sprzedażowych
  • poznasz metody motywacji pracowników rejestracji do bardziej wydajnej pracy
12:45 - 13:20 - przerwa na lunch

13:20 - 14:00 E-recepta, e-skierowanie, IKP - co nas czeka w 2020 roku?

  • jak działa e-recepta w Polsce
  • czym jest i od kiedy będzie obowiązywać e-skierowanie
  • jakie wymogi prawne czekają branżę medyczną w 2020 roku
  • w jaki sposób e-skierowanie skróci kolejki do specjalistów
  • czym jest i jak działa Internetowe Konto Pacjenta
  • dlaczego Internetowe Konto Pacjenta, to wygoda dla lekarza i pacjenta

14:00 - 14:45 Panel dyskusyjny: skuteczne rozwiązania codziennych problemów w zarządzaniu placówką medyczną - odpowiadamy na Twoje pytania

14:45 - 15:05 Case studies

  • Studium przypadku: Jak analiza pracy i szkolenia zespołu recepcji przyczyniają się do sukcesu placówki medycznej?
15:05 - 15:30 Case studies
  • Studium przypadku: Jakie korzyści placówkom medycznym przynosi wdrożenie technologii VoIP?
15:30 - Zakończenie konferencji

Więcej na www.amoz.edu.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  1 Bilet Normalny (dla 1 osoby)
31 marca 2020, 09:00 306,27 zł
  1 Bilet Normalny (dla grup min. 2 max 10 osób)
31 marca 2020, 09:00 246,00 zł