Komunikacja marketingowa w modzie. Cykl Spotkań agencji ALIGANZA i uczelni VIAMODA

location icon
Mindspace Koszykowa 61, Warszawa
calendar icon
Od 26 lut 10:30 do 26 lut 12:30
ticket icon
Od 0,00 zł
"Moda odpowiedzialna i odpowiedzialnie o modzie - czyli jak tworzyć z pełną świadomością istoty rzeczy treść komunikatów o produktach mody, wpisanych w ideę sustainability fashion?" wykład dr inż. Marzanny Lesiakowskiej-Jabłońskiej, Prorektor ds. dydaktycznych VIAMODA.


  • Wykład będzie dotyczył kluczowych aspektów mody odpowiedzialnej, wpisanej w ideę produkcji zrównoważonej. 
  • Wyjaśniona zostanie istota problemów związanych z surowcami, materiałami i procesami produkcji odzieży. 
  • Położony będzie szczególny nacisk na właściwe rozumienie rozwoju nowoczesnych technologii wytwarzania tekstyliów i ubiorów, z podkreśleniem ich rzeczywistych wad i zalet. 
  • Pokazane będą częste błędy w opisach i komunikowaniu produktów mody, które są niekiedy sprzeczne z obowiązującym prawem, a często nie sięgają istoty zagadnienia lub wręcz wprowadzają w błąd. 
  • Pod hasłem "modne bzdury" zdemaskowane zostaną obiegowe, fałszywe opinie o wybranych produktach, surowcach i materiałach odzieżowych.


To już czwarty otwarty wykład w ramach cyklu spotkań KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W MODZIE organizowanego przez agencję ALIGANZA i uczelnę VIAMODA oraz ekspertów, którzy stosują teorię w praktyce już od dwóch dekad, pracując dla największych globalnych i lokalnych marek.


Plan wykładu:

10:30 - 11:00 Rejestracja gości

11:00 - 12:30 "Moda odpowiedzialna i odpowiedzialnie o modzie - czyli jak tworzyć z pełną świadomością istoty rzeczy treść komunikatów o produktach mody, wpisanych w ideę sustainability fashion?" wykład poprowadzi dr inż. Marzanna Lesiakowska-Jabłońska, Prorektor ds. dydaktycznych VIAMODA.

12:30 Zakończenie wykładu, networking


Do kogo skierowane są Spotkania:

  • Do osób, które już pracują w branży mody czy lifestyle lub chciałyby podjąć w nich pracę
  • Do osób, które chciałyby założyć firmę w branży mody i zbudować strategię komunikacji i wizerunkową
  • Do osób, pracujących w branżach pokrewnych, które są zainteresowane współpracą z branżą mody i chcą lepiej zrozumieć mechanizmy w niej działające i bieżącą rzeczywistość
  • Do pracowników agencji: pr-owych, reklamowych i kreatywnych


Co możemy Wam obiecać?

Cykl Spotkań opiera się na kompleksowym programie w obszarze budowania strategii wizerunkowej i komunikacyjnej w sektorze mody, uwzględniającym aspekty praktyczne

  • Cykl Spotkań to wymiana wiedzy, doświadczeń i networking
  • Każdy wykład poprowadzony zostanie przez eksperta praktyka z wieloletnim doświadczeniem
  • Goście będą mieć możliwość zadawania pytań i prowadzenia dyskusji
  • Pozytywną i kameralną atmosferę spotkania
  • Dyplom zaświadczający o udziale w spotkaniach (dla Uczestników wszystkich spotkań)


Partner strategiczny: VIAMODA

Patroni wydarzenia: Akademia Leona Koźmińskiego, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Prowly, KERRIS, MINDSPACE, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Liczba
  "Moda odpowiedzialna i odpowiedzialnie o modzie - czyli jak tworzyć treść komunikatów o produktach mody, wpisanych w ideę sustainability fashion?" wykład dr inż. Marzanny Lesiakowskiej-Jabłońskiej, Prorektor ds. dydaktycznych VIAMODA
Wyprzedane Brak wolnych miejsc