Marketing Sprzedaż Biznes i Przedsiędsiębiorczość Zarządzanie

Zarządzanie Relacjami z Klientami i Efektywny Proces Sprzedaży w Praktyce [SZKOLENIE STACJONARNE]

location icon
Sound Garden Hotel Żwirki i Wigury 18, Warszawa
calendar icon
Od 6 sie 10:00 do 7 sie 17:00

Koronawirus COVID-19 zmienia świat, biznes i życie pracowników. Takie rzeczy jak praca zdalna, home office czy wykorzystanie nowoczesnych technologii do komunikacji wewnętrznej oraz kontaktu z klientami stają się normą i tworzą nową rzeczywistość biznesową. Nadzwyczajna sytuacja wymaga nadzwyczajnych rozwiązań również w takich obszarach, jak sprzedaż i obsługa klienta.

Szkolenie Zarządzanie Relacjami z Klientami - Efektywny Proces Sprzedaży w Praktyce jest odpowiedzią na te potrzeby.

Dzięki udziałowi w szkoleniu zweryfikujesz swoją dotychczasową strategię sprzedaży, określisz na nowo profil idealnego klienta i dostosujesz pod niego proces sprzedaży. Poznasz skuteczne sposoby na pozyskiwanie klientów oraz budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami w nowej rzeczywistości. Dowiesz się również, z jakich narzędzi korzystać by optymalizować i monitorować procesy sprzedaży oraz jak wybrać odpowiedni System CRM.

DLA KOGO? - GRUPA DOCELOWA

Szkolenie kierowane jest do wszystkich osób, które chcą zoptymalizować i podnieść efektywność procesów sprzedaży w nowej rzeczywistości biznesowej (nowoczesne technologie, koronawirus, praca zdalna / home office, kryzys gospodarczy, rozproszona struktura sił sprzedaży) oraz chcą budować długotrwałe relacje z klientami.

Szkolenie szczególnie przyda się:

  • Przedsiębiorcom poprawić efektywność procesów sprzedaży
  • Menedżerom sprzedaży, którzy chcą poznać metody i narzędzia do efektywnego zarządzania strukturami handlowymi (również rozproszonymi)
  • Osobom przeznaczonym do awansu na kierownicze stanowisko w dziale sprzedaży
  • Handlowcom i pracownikom działów sprzedaży chcącym skutecznie realizować plany sprzedażowe i osiągać swoje cele
  • Freelancerom i osobom pracującym w branży B2B, które potrzebuję metod i narzędzi by skutecznie obsługiwać klientów i zwiększać sprzedaż.

CELE SZKOLENIA

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji uczestników w zakresie projektowania procesów sprzedaży oraz nawiązywania, budowania i utrzymywania relacji z klientami z wykorzystaniem sytemu CRM, jak również wsparcie Uczestników we wdrożeniu zdobytej wiedzy w codzienną praktykę.

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • poznasz różne strategie, kanały i narzędzia pozyskiwania klientów
  • określisz profil swojego idealnego klienta
  • dowiesz się jak zaprojektować lejek marketingowy i lejek sprzedażowy
  • zaprojektujesz ścieżkę zakupową Twoich klientów
  • dowiesz się jak budować relacje z klientami z Twojej grupy docelowej i jak nimi zarządzać
  • dowiesz się, jaka jest rola procesu sprzedaży i poszczególnych jego etapów
  • nauczysz się projektować proces sprzedaży i określisz proces sprzedaży dla swojego idealnego klienta
  • dowiesz się, jak wybrać odpowiedni system CRM dla swoich procesów sprzedaży

PROGRAM SZKOLENIA

UWAGA! To nie jest kolejne nudne szkolenie, podczas którego wysłuchasz nudnego wykładu, jak ważne jest budowanie i zarządzanie relacjami z klientami. To szkolenie dzięki któremu wypracujesz na nowo swój idealny proces sprzedaży dopasowany do Twojego idealnego klienta i specyfiki Twojej firmy oraz poznasz od praktycznej strony narzędzia do zarządzania relacjami z klientami.

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI

  • Strategia biznesowa a strategia marketingowa i strategia sprzedaży
  • Strategie i metody pozyskiwania klientów
  • Pozyskiwanie klientów - kanały i narzędzia
  • Lejek marketingowy i lejek sprzedaży
  • Budowanie relacji z klientami - korzyści, etapy, metody i zasady
  • Strategia współpracy z kluczowymi klientami
  • Budowanie lojalności klientów

PROCES SPRZEDAŻY I OBSŁUGA KLIENTA

  • Określenie profilu idealnego klienta
  • Diagnoza potrzeb i oczekiwań klientów
  • Modele zachowań konsumentów i ścieżka zakupowa klientów
  • Czym jest proces sprzedaży i jaka jest jego rola?
  • Rodzaje procesów sprzedaży
  • Uczestnicy procesu sprzedaży - role, odpowiedzialność i zadania
  • Dobór etapów i zadań w procesie sprzedaży
  • Projektowanie procesu sprzedaży

NARZĘDZIA DO ZARZĄDZANIA PROCESAMI SPRZEDAŻY

  • Pozyskiwanie i gromadzenie informacji o klientach
  • Kwestie prawne w pozyskiwaniu przetwarzaniu danych klientów
  • Segmentacja klientów
  • Kwalifikowanie leadów
  • Zarządzanie szansami sprzedaży
  • Spotkania i komunikacja z klientami w nowej rzeczywistości
  • KPI i analiza skuteczności sprzedaży
  • Jak wybrać i wdrożyć odpowiedni system CRM?
  • Narzędzia wspieracjące zarządanie relacjami z klientami

SYSTEM CRM - CASE STUDY

  • Realne case study procesu sprzedaży firmy działającej w branży B2B
  • Najważniejsze funkcjonalności dobrego i skutecznego systemu CRM w praktyce

ZADANIE WDROŻENIOWE

  • Zadanie wdrożeniowe dla uczestników: stworzenie idealnego profilu klienta + informacja zwrotna od trenera (do 1 tygodnia po szkoleniu)
  • Zadanie wdrożeniowe dla uczestników: zaprojektowanie procesu sprzedaży na podstawie profilu idealnego klienta i ścieżki zakupowej klienta + informacja zwrotna od trenera (do 2 tygodni po szkoleniu)
  • Konsultacje online w ramach wypracowania procesu sprzedaży i wyboru odpowiedniego systemu CRM (do 1 miesiąca po szkoleniu)

Szkolenie ma mocny wymiar praktyczny. Uczestnicy podczas szkolenia będą od razu wdrażali wybrane metody w praktykę i zakończone będzie zadaniem wdrożeniowym z terminem realizacji, do którego otrzymają infromację zwrotną po jego wykoaniu.

TRENER NA ŻYWO

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE

 

EFEKTY UCZENIA SIĘ

Najważniejszym celem szkolenia jest praktyczne wykorzystanie poznanych metod i narzędzi i w praktyce. Poniżej znajdują się cele szczegółowe szkolenia.

WIEDZA

  • Poznasz korzyści, jakie wynikają z wdrożenia koncepcji zarządzania relacjami z klientami
  • Poznasz przepisy prawne odnoszące się do pozyskiwania i przechowywania danych klientów
  • Będziesz potrafił wskazać związek pomiędzy strategią generalną przedsiębiorstwa i strategią marketingową
  • Poznasz różne strategie i kanały pozyskiwania klientów
  • Poznasz narzędzia marketingowe nastawione na kształtowanie relacji z klientem
  • Będziesz umiał wskazać czynniki mające znaczenie dla lojalności klienta
  • Poznasz najważniejsze modele zachowań konsumentów

UMIEJĘTNOŚCI

  • Będziesz potrafił wskazać i opisać potrzeby oraz oczekiwania różnych grup klientów
  • Będziesz potrafił diagnozować potrzeby i oczekiwania klientów
  • Nauczysz się określać profil idealnego klienta i dokonywać segmentacji klientów
  • Będziesz potrafił opracować i zaprojektować efektywny proces sprzedaży
  • Nauczysz się wykorzystywać narzędzia komunikacji elektronicznej w celu nawiązania i utrzymania kontaktu z klientem
  • Będziesz potrafił indywidualizować ofertę i sposób kontaktu z klientem
  • Będziesz potrafi określić istotne z punktu widzenia procesu sprzedaży kryteria w doborze systemu CRM
  • Poznasz ofertę rynkową rozwiązań technologicznych typu CRM oraz będziesz potrafił wykorzystać narzędzia ICT i oprogramowanie wspierające zarządzanie relacjami z klientami

POSTAWA (KOMPETENCJE SPOŁECZNE)

  • dostrzegać znaczenie relacji bezpośredniej w utrzymaniu klienta
  • dostrzegać różnorodność potrzeb swoich klientów
  • brać odpowiedzialność za efektywność w procesie pozyskiwania i obsługi klientów

METODY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA

Szkolenie prowadzone jest jako forma zdalna online z wykorzystaniem następujących metod:

  • Prezentacja interaktywna
  • Mini wykład interaktywny
  • Dyskusja moderowana
  • Studium przypadku (case study)
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia w parach i grupowe
  • Symulacja

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  • Prezentacja multimedialna w wersji elektronicznej 
  • Materiały i ćwiczenia uzupełniające
  • Certyfikat szkolenia
  • Dostęp do zamkniętej grupy dyskusyjnej dla uczestników szkolenia
  • Wsparcie we wdrożeniu po szkoleniu 
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. 
Podstawa: §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015r, poz.736)
 

Organizator ma prawo odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się grupa minimum 5 osób.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Grupa do max. 12 osób. Zarządzanie Relacjami z Klientami i Efektywny Proces Sprzedaży w Praktyce [SZKOLENIE STACJONARNE]

Grupa do max. 12 osób.

dostępnych: 12

już niedostępne 1 832,70 zł -