Marketing Sprzedaż IT i Nowe technologie Komunikacja i wystąpienia publiczne Zarządzanie

Media Planning - skuteczna strategia działań marketingowych.

location icon
Online
calendar icon
Od 16 gru 9:30 do 16 gru 16:30
ticket icon
Od 1 131,60 zł

Media Planning - jak zaplanować efektywną kampanię digital?

16.12.2021 | Online | www.mediaplan.indm.pl

✅ Jak najlepiej dobrać media internetowe by zrealizować swoje cele?
✅ Jak segmentować i jak targetować?
✅ Jak budować cele marketingowe?
✅ Jak działa reklama?

Cały dzień będzie poświęcony na budowę dobrego Media Planu📝, który pomoże Wam zaplanować🗓 efektywną kampanię w mediach internetowych.

Będzie to pracowity dzień 🤓, ale każdy z Was przejdzie przez wszystkie etapy i zwrócimy uwagę na te elementy gdzie najczęściej popełniane są błędy.

❗ Tylko dobry media plan jest w stanie zaoszczędzić Wasz czas⌚, pieniądze💰 i zaprocentuje📈 w zamian za włożony wysiłek na początku.

Zachęcamy do zapoznania się z agendą ⤵⤵

1. Przedstawienie agendy szkolenia

  • Wymiana doświadczeń z uczestnikami
  • Ustalenie celów szkolenia
  • Przedstawienie agendy spotkania

2. Cele marki

  • Przedstawienie konceptu drabiny celów marki,
  • Definicja celów biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych
  • Omówienie relacji między różnymi rodzajami celów
  • Formułowanie celów dla swojej marki

3. Segmentacja, targetowanie, pozycjonowanie

  • Omówienie konceptu formy STP
  • Wskazówki dotyczące prowadzenia każdego z etapów
  • Wstęp do badań jakościowych i ilościowych
  • Wytyczne dla wyboru segmentu grupy docelowej
  • Tworzenie komunikatu dla marki.

4. Lejek sprzedażowy - jak na jego podstawie budować cele marketingowe?

  • Omówienie konceptu lejka sprzedażowego
  • Dostosowanie lejka do własnego modelu biznesowego
  • Praca na podstawie lejka - wyznaczenie konwersji
  • Formułowanie celów marketingowych na podstawie lejka

5. Jak działa reklama?

  • Jak o reklamie myślano na przestrzeni ostatnich 100 lat
  • Jak działa reklama sprzedażowa
  • Jak działa reklama wizerunkowa
  • Omówienie modelu działania reklamy Bineta i Fieldsa

6. Model Passive/Active

  • Omówienie konceptu modelu P/A
  • Budowa architektury komunikacji w oparciu o model,
  • Omówienie teoretyczne.

7. Dostosowanie modelu Passive/Active

  • Dostosowanie modelu do swoich celów marketingowych
  • Wyszczególnianie zadań komunikacyjnych w całości komunikacji marki

8. Dobór kanałów komunikacji i formatów do celów reklamowych

  • Dobór kanałów komunikacji dla każdego zadania komunikacyjnego
  • Dobór formatów pracujących w danych kanałach komunikacji
  • Wyznaczenie komunikatów w każdym z zadaniu komunikacyjnym

9. KPI

  • Dobór miar do badania efektywności marki
  • Budowa karty wyników jako narzędzia do raportowania wyników
  • Sesja pytań i odpowiedzi

A w międzyczasie przerwy kawowe i lunch ☕

Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółową rozpiskę szkolenia znajdziecie też na:

www.mediaplan.indm.pl

Cena szkolenia obejmuje:
🔹udział w całodniowym szkoleniu;
🔹materiały szkoleniowe w formie elektronicznej;
🔹na zakończenie certyfikat ukończenia szkolenia Media Planningu. 



Trener: Albert Stęclik - Człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Założyciel i planner w agencji reklamowej Dziadek do orzechów. Wcześniej planner w adam&eve/DDB London i strateg w VML Poland. Czterokrotny zwycięzca konkursu Young Creatives. Laureat niemal wszystkich branżowych nagród kreatywnych i efektywnościowych. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.



Napisz ✍ do nas: kontakt@indm.pl



Do zobaczenia! 😊

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Szkolenie online z Media Planningu 16.12.2021
3 Grudnia 2021, 23:59 1 131,60 zł