Marketing Sprzedaż Komunikacja i wystąpienia publiczne

Storytelling w biznesie - szkolenie online

location icon
online (Microsoft Teams)
calendar icon
Od 15 cze 9:00 do 15 cze 17:00

W świecie, w którym króluje powiedzenie: wyróżnij się lub giń storytelling pomaga tworzyć wyróżniające się oferty i prezentacje sprzedażowe. Jest świetnym sposobem na promowanie produktu lub usługi. Dla występujących publicznie jest narzędziem przykuwającym uwagę słuchaczy i wspierającym budowanie marki osobistej. Pomaga w tworzeniu efektywnej komunikacji wewnętrznej w organizacji. Wspiera transfer wiedzy i uatrakcyjnia szkolenia.


Jak napisała Magda, uczestniczka jednego z naszych szkoleń:
"Po szkoleniu ze storytellinku z opowiedz.to, nawet o rzeczach trudnych potrafię mówić ciekawie i skutecznie.
Dobra historia ułatwia sprawę."


Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  • Nauczysz się tworzyć dobre historie.
  • Dzięki nim wyróżnisz się z tłumu sztampowej i przewidywanej komunikacji. 
  • Pozwól sobie opowiedzieć historię słuchaczy, a Twoja opowieść o produkcie, usłudze, marce "przyklei się" do odbiorcy.
  • Będziesz opowieścią kreować odczucia i pomagać w podjęciu decyzji.

Tworzenie narracji to sztuka. To także zbiór sprawdzonych struktur i narzędzi. 

Podczas szkolenia poznasz kilka struktur storytellingowych.

  • Podróż bohatera
  • Kanwa opowieści
  • 6 kroków Pixar'a
  • SPPS

Wybierzesz tą, która najbardziej do Ciebie przemawia.
W oparciu o nią stworzysz historie, gotowe do zastosowania w Twojej pracy i życiu.
Snucie opowieści przestanie być dla Ciebie tajemnicą. Z powodzeniem będziesz je stosować w biznesie, sprzedaży, marketingu czy komunikacji w HR i PR.

Ramowy program szkolenia:

Historia o historii historii
  • siła i rola historii w życiu człowieka (jako gatunku i nas samych)
  • jak to przełożyć na kontakt z klientem?
Dawno, dawno temu - konstrukcja historii
  • powody istnienia historii
    • co historia ma zmienić, czyli storytelling w służbie podejmowania decyzji
    • po pierwsze zakończenie, czyli morał (wskazówki Kurta Vonneguta)
  • budowanie dobrych historii, czyli:
    • struktury satorytellingowe (od prostej typu "wczoraj - dzisiaj" do złożonej w postaci podróży bohatera)
    • rola bohatera i jego pomocników
    • archetypy i stereotypy w służbie historii
Niech się dzieje, czyli o dynamice historii
  • dbanie o uwagę słuchacza, czyli:
    • dynamika historii - technika ramek i klejów
    • analiza przypadku, czyli rozbieramy Kopciuszka
    • praktyka - nadawanie tempa własnym opowieściom
Pozwól sobie opowiedzieć historię
  • improwizacja w storytellingu
  • złote rady PIXAR'a
  • jak mówić, żeby słuchali? (triki, sztuczki i wysyłanie do lasu wnuczki)


Kilka słów o prowadzących?



Anna Kędzierska i Maciek Cichocki | opowiedz.to
Jesteśmy praktykami
- zarówno wystąpień́ publicznych jak i pracy na sali szkoleniowej. Gdybyśmy zamiast pracy trenerskiej wybrali życie podróżników, do dziś́ okrążylibyśmy Ziemię blisko 3 razy. I to na piechotę! W tym czasie jednak zamiast chodzić, tysiące razy stawaliśmy przed ludźmi, by zarażać wizją, pokazywać́ inną perspektywę, inspirować do rozwoju lub do czegoś nauczyć.

Nasze doświadczenie jako trenerów i mówców przynosi nam namacalne dowody na to, że storytelling i myślenie wizualne działają!

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Udział w szkoleniu online
już niedostępne 856,08 zł -