STOLIKOWE PANELE DYSKUSYJNE - EVENT BIZNES - KONFERENCJA BRANŻY EVENTOWEJ

location icon
Global Expo Modlińska 6D, Warszawa
calendar icon
Od 13 lis 14:00 do 13 lis 14:00

Wydarzenie w pełni poświęcone tematyce eventu, jako jednego z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, pozwalających dotrzeć bezpośrednio do grup docelowych realizowanych projektów i z powodzeniem realizować cele biznesowe


Organizatorem i pomysłodawcą konferencji jest Stowarzyszenie Branzy Eventowej - SBE / Events Industry Association - Poland
Działa ono na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro-biznesowe zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej.
Już 13 listopada spotykamy się w Global EXPO Centrum Targowo-Kongresowe


Kim są adresaci konferencji?
Konferencja Event Biznes skierowana jest przede wszystkim do członków zarządów firm i instytucji, managerów działów marketingu, Public Relations, Human Resources, specjalistów z działów zakupów oraz osób odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach. Zapraszamy również przedstawicieli agencji eventowych, marketingu zintegrowanego oraz agencji PR.


Jaki jest jej cel?
Celem spotkania jest zapoznanie uczestników z nowoczesnymi formami promocji służącymi budowaniu marki oraz ukazanie możliwości i korzyści sprzedażowych i wizerunkowych płynących z wykorzystania event marketingu.

Z kim to osiągniemy?
Konferencję poprowadzą prelegenci - autorytety w świecie Event Marketingu z bogatym portfolio projektów zrealizowanych dla największych marek. Przedstawiciele świata kultury oraz mediów. Gośćmi będą również zagraniczni praktycy event marketingu. Program opracowują znawcy branży - Rada Programowa wraz ze Stowarzyszeniem Branży Eventowej.

Założeniem programu Event Biznes jest przedstawienie możliwości zastosowania narzędzi z zakresu event marketingu w różnych aspektach działalności przedsiębiorstw, instytucji, stowarzyszeń. Pozycja eventu jako narzędzia komunikowania się i event marketingu jako znaczącego elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej, wyraźnie się ugruntowuje. Są to narzędzia, których stosowanie daje ogromny potencjał w realizacji celów biznesowych, budowania relacji, zarządzania w kontekście współczesnych wyzwań, jakimi są m.in. deficyt zaangażowania, zrównoważony rozwój, przeładowanie informacyjne. Ale jak je efektywnie wykorzystywać?


Program konferencji Event Biznes ma dostarczyć:
- praktyczne rozwiązania w zakresie event marketingu
- inspiracje wynikające ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów
- wnioski wynikające z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii
- wymianę doświadczeń pomiędzy praktykami stosującymi event marketing w swoich strategiach budowania marki, promocji, zarządzania
- wsparcie formalne i warsztatowe zleceniodawców organizacji wydarzeń dotyczące funkcjonowania w branży eventowej.


Program konferencji poznać można na stronie:
http://sbe.org.pl/vi-edycja-event-biznes/


9:00- 10:00- rejestracja i networking
10:00-10:30- Drossos Drossos- Global Consultant of Experiential Marketing
Temat prelekcji : W jaki sposób globalne marki wykorzystują doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami na przykładzie Coke, Japan Tobacco, L'Oreal, Shell.

10:30-11:00- Dr James Morgan- Westminster University
Temat prelekcji : Top 10 narzędzi technologicznych angażujących uczestników wydarzenia.


11:00-11:30- Krzysztof Wojewodzic- CEO ESCOLA S.A., Mobile & web apps
Temat prelekcji: Digital experience - jak technologie wpływają na odbiorców wydarzenia?


11:30-12:00- przerwa kawowa


12:00-12:30- Justine Kane- Managing Director- The Event Talent Agency
Temat prelekcji: zostanie podany wkrótce


12:30-13:00- Jens Mayer- CEO Jack Morton Worldwide
Temat prelekcji: "How tech, UX and data will drive creativity"


13:00-13:30- Jan Gemrich- CEE Head of Platforms & Ecosystem Marketing Google
Temat prelekcji: "Klient kontra agencja - najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami "


13:30-14:00- Debata
Temat:"Krótka ławka pracowników branży eventowej? Wyzwania dotyczące nowego pokolenia pracowników w sektorze usług związanych z organizacją wydarzeń."


14:00- 15:00- Lunch
15:00- 17:00- Szkolenia

Szkolenie 1: media społecznościowe
Prowadzący: Andrzej Jaszczyszyn
temat: Media społecznościowe jako kanał komunikacji wspierający działania event marketingowe


Szkolenie 2: prawo
Prowadzący: mec. Michał Kibil
Temat: Ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych -przepisy dotyczące organizacji spotkań i wydarzeń bezpośrednio przez pracowników korporacji, instytucji i stowarzyszeń, jak i przez agencje


Szkolenie 3: bezpieczeństwo
Prowadzący: Adam Kruczyński
Temat: Obowiązki dotyczące bezpieczeństwa, które Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych nakłada na organizatora eventów - kiedy musimy je stosować, a kiedy nawet jeśli nie musimy - powinniśmy. Jak systemowo przygotować się do zabezpieczenia wydarzenia, niezależnie od jego skali.

Szkolenie 4: wykorzystywanie utworów na eventach
Prowadzący: Adam Pacuski
Temat: ZAiKS, kwestie finansowe i procedury związane z wykorzystaniem utworów na eventach.


Szkolenie 5:
Prowadzący: Magdalena Heinrich-Galińska Procurement Manager Warsaw Site - AstraZeneca Pharma Poland
Temat: Efektywność eventu na linii klient agencja


14:00- 15:00- STOLIKOWE PANELE DYSKUSYJNE


14:00 - 15:00
BLOK: Sprawy ważne i ważniejsze branży eventowej według reprezentantów firm członkowskich Stowarzyszenia Branży Eventowej.
1. Andrzej Nykowski ( Dyrektor Kreatywny Mea Group agencja eventowa) - Event Creative - Twórca czy Manger?
2. Michał Czerniak ( dyrektor zarządzający Brill AV Media)- Szanse i zagrożenia - przyszłość branży techniki eventowej w Polsce.
3. Paweł Haberka ( CEO PowerEvents) - Agencje Eventowe vs. Klient czyli problemy w komunikacji.
4. Magdalena Siry ( Dyrektor Sprzedaży Wersal Catering ) - Wspólny cel firm cateringowych we współpracy z agencjami eventowymi - właściwy brief agencji vs oczekiwania klienta.
5. Monika Nowacka-Sahin ( Dyrektor Zarządzający Digital Knowledge Village ) - OBIEKTY EVENTOWE WSPÓŁPRACA ZAMIAST KONKURENCJI. Czy jest możliwe porozumienie w zakresie wzajemnych rekomendacji?
6. Rafal Patla ( CEO Adventure Warsaw) - Team building, gry miejskie jako oryginalne narzędzie do motywacji i integracji zespołu

15:00 - 16:00
Nazwa: Potencjał, rozwój, współpraca wśród polskich instytucjach przemysłu spotkań. Czyli co piszczy w polskiej branży eventowej.
1. Krzysztof Łobodziński - Konferansjer - artysta czy obsługa? Czy potrzebujemy związku zawodowego konferansjerów?
2. SKKP Anna Górska/ Katarzyna Cioch - Trendy w edukacji branży przemysłu spotkań. Dokąd zmierzamy?
3. SOIT Agnieszka Lewandowska Odpowiedzialne podróżowanie w świetle wyjazdów incenitve
4. Aleksander Szojda-Pallado - Cichy pośrednik, gwiazdor czy asystent: o roli tłumacza na międzynarodowym wydarzeniu.
5. MPI Barbra Świderska - Struktura międzynarodowej organizacji MPI szansą do wykorzystania dla polskich przedstawicieli branży - komu, co, kiedy i jak zakomunikować
6. Marta Chmielewska (Prezes Mea Group agencja eventowa i Prezes Stowarzyszenie Branzy Eventowej - SBE / Events Industry Association - Poland) - Kodeks Etyki 2020 w branży eventowej. Komu i jak ma służyć?


*Konferencja będzie tłumaczona symultaniczne.


Opis wydarzenia:
http://sbe.org.pl/konferencja-event-biznes/

Całość poprowadzi Krzysztof Łobodziński - aktor, konferansjer, wokalista, prezenter radiowy


Serdecznie zapraszamy 


Organizatorzy Event Biznes
Stowarzyszenie Branzy Eventowej - SBE / Events Industry Association - Poland

Patronat Honorowy
Polska Organizacja Turystyczna


Partnerzy Strategiczni:
Global EXPO Centrum Targowo-Kongresowe
TSE Grupa


Patronat Merytoryczny:
MeetingPlanner.pl
Klub Agencji Eventowych SAR
Fundacja na rzecz Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim
Polskie Stowarzyszenie Tłumaczy Konferencyjnych
BEIC


Partnerzy i sponsorzy:
Drukarnia ASAP
RENTDESIGN
Colors of Design
Spice4Space
Pracownia Kreativa Scenografia
eveneaIMS events
Sound Garden Hotel
Mazurkas Travel
Akademia Grzegorza Turniaka
Connecto
Cintapunto.pl
Kancelaria Prawna Kibil i Wspólnicy
Gekko Taxens M. Sobońska-Szylińska i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych sp.k.
Agencja POWER Event Incentive Conference Sport
Gastro Factory
BarBarmana


Wystawcy:
Lubelska Convention Bureau
Meeting15
Fiharmonia Futura z Krakowa
Promokraft
Blue Diamond Hotel w Rzeszowie
Millenium Events
Poland in The Box
Event World
Stylove4 Rent
Syndykator Rozrywki. pl


Partnerzy Branżowi:
SKKP - Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce
SOIT - Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel
PSML- Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów
FBE- Forum Branży Eventowej
MPI Poland Chapter
SMB - Polskie Stowarzyszenie Marketingu


Patronat medialny:
MeetingPlanner.pl THINK MICE Polecam Nie Polecam MICE PolandEVENT KATALOG salebiznesowe.pl strefamice.pl konferencje.pl Event Manager News Gastro Meeting Hotel Meeting Horeca Business Club @Horeca Radio Event Management Polska Magazyn TYGRYSY Biznesu Miejsca Konferencyjne, HPG Promotion Group Portal Miejski Bstok.pl NowyMarketing OptiBuy
Polzac Procon, Kreatorzy.eu @ooh@event Kreatorzy.eu, OOHevent

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Dyskusję poprowadzi Krzysztof Łobodziński, wysoko zmotywowany specjalista ds. mówienia tak, aby zostać wysłuchanym. Entuzjasta i propagator zabawy słowem, komandos nie bojący się misji specjalnych. Ekwilibrysta, kaskader, gentleman.

Panel odbędzie się w godzinach 15:00-16:00
KONFERANSJER - ARTYSTA CZY OBSŁUGA? CZY POTRZEBUJEMY ZWIĄZKU ZAWODOWEGO KONFERANSJERÓW?

Dyskusję poprowadzi Krzysztof Łobodziński, wysoko zmotywowany specjalista ds. mówienia tak, aby zostać wysłuchanym. Entuzjasta i propagator zabawy słowem, komandos nie bojący się misji specjalnych. Ekwilibrysta, kaskader, gentleman.

Panel odbędzie się w godzinach 15:00-16:00

już niedostępne -
Dyskusję poprowadzi Paweł Haberka, właściciel agencji eventowej PowerEvents, w branży od 12 lat. Wykładowca na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Prelegent na wielu ogólnopolskich konferencjach. Autor wielu wypowiedzi eksperckich oraz artykułów ukazujących się na bieżąco w magazynach branżowych oraz innych mediach. Ma za sobą ponad 800 realizacji wydarzeń eventowych dla największych światowych firm m. in. z branży energetycznej, usługowej, produkcyjnej i elektronicznej. W agencji jest odpowiedzialny za produkcję eventów oraz koncepcje kreatywne projektów.

Panel odbędzie się w godzinach 14:00-15:00.
AGENCJE EVENTOWE VS. KLIENT CZYLI PROBLEMY W KOMUNIKACJI.

Dyskusję poprowadzi Paweł Haberka, właściciel agencji eventowej PowerEvents, w branży od 12 lat. Wykładowca na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Prelegent na wielu ogólnopolskich konferencjach. Autor wielu wypowiedzi eksperckich oraz artykułów ukazujących się na bieżąco w magazynach branżowych oraz innych mediach. Ma za sobą ponad 800 realizacji wydarzeń eventowych dla największych światowych firm m. in. z branży energetycznej, usługowej, produkcyjnej i elektronicznej. W agencji jest odpowiedzialny za produkcję eventów oraz koncepcje kreatywne projektów.

Panel odbędzie się w godzinach 14:00-15:00.

już niedostępne -
Dyskusję poprowadzi Michał Czerniak, Dyrektor Zarządzający Brill AV Media - międzynarodowej firmy dostarczającej usługi techniki eventowej oraz stałe instalacje AV. Działalność Michała była wielokrotnie nagradzana w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych. Jako pasjonat eventów udziela się podczas krajowych konferencji branżowych oraz organizuje warsztaty z techniki eventowej dla pracowników agencji i korporacji.

Panel odbędzie się w godzinach 14:00 -15:00
SZANSE I ZAGROŻENIA - PRZYSZŁOŚĆ BRANŻY TECHNIKI EVENTOWEJ W POLSCE.

Dyskusję poprowadzi Michał Czerniak, Dyrektor Zarządzający Brill AV Media - międzynarodowej firmy dostarczającej usługi techniki eventowej oraz stałe instalacje AV. Działalność Michała była wielokrotnie nagradzana w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych. Jako pasjonat eventów udziela się podczas krajowych konferencji branżowych oraz organizuje warsztaty z techniki eventowej dla pracowników agencji i korporacji.

Panel odbędzie się w godzinach 14:00 -15:00

Wyprzedane Brak wolnych miejsc
Dyskusję poprowadzi Monika Nowacka-Sahin - Dyrektor Zarządzająca Digital Knowledge Village (knowledgevillage.pl) - multimedialnego centrum konferencyjnego w Warszawie. Pomysłodawczyni i organizatorka ponad 1000 kongresów, konferencji, warsztatów czy szkoleń biznesowych. Prezes Spółki eventowej Dreamcast organizującej m.in. Kongres Kadry - największe w Polsce wydarzenie dla branży HR. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w marketingu eventowym. Członek Honorowy Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

Panel odbędzie się w godzinach 14:00-15:00
OBIEKTY EVENTOWE - WSPÓŁPRACA ZAMIAST KONKURENCJI CZY JEST MOŻLIWE POROZUMIENIE W ZAKRESIE WZAJEMNYCH REKOMENDACJI?

Dyskusję poprowadzi Monika Nowacka-Sahin - Dyrektor Zarządzająca Digital Knowledge Village (knowledgevillage.pl) - multimedialnego centrum konferencyjnego w Warszawie. Pomysłodawczyni i organizatorka ponad 1000 kongresów, konferencji, warsztatów czy szkoleń biznesowych. Prezes Spółki eventowej Dreamcast organizującej m.in. Kongres Kadry - największe w Polsce wydarzenie dla branży HR. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w marketingu eventowym. Członek Honorowy Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

Panel odbędzie się w godzinach 14:00-15:00

Wyprzedane Brak wolnych miejsc
Dyskusję poprowadzi Rafał Patla, który w 2009 roku kupił zabytkową Nyskę i zaczął pokazywać turystom Warszawę po za utartym szlakiem. Stworzył produkt pod nazwą "Warszawska Przygoda", który szybko stał się nr 1 atrakcją w Warszawie wg portalu Trip Advisor. W 2014 roku założył pierwsze, prywatne muzeum Czar PRL, które z czasem rozwinęło się i przeniosło na Plac Konstytucji pod nazwą Muzeum Życia w PRL.

Panel odbędzie się w godzinach 14:00 - 15:00.
TEAM BUILDING, GRY MIEJSKIE JAKO ORYGINALNE NARZĘDZIE DO MOTYWACJI I INTEGRACJI ZESPOŁU.

Dyskusję poprowadzi Rafał Patla, który w 2009 roku kupił zabytkową Nyskę i zaczął pokazywać turystom Warszawę po za utartym szlakiem. Stworzył produkt pod nazwą "Warszawska Przygoda", który szybko stał się nr 1 atrakcją w Warszawie wg portalu Trip Advisor. W 2014 roku założył pierwsze, prywatne muzeum Czar PRL, które z czasem rozwinęło się i przeniosło na Plac Konstytucji pod nazwą Muzeum Życia w PRL.

Panel odbędzie się w godzinach 14:00 - 15:00.

już niedostępne -
W branży przemysłu spotkań istnieje szereg szkoleń, kursów i specjalistycznych studiów, kształcących event managerów. Ale czy wiemy już wszystko? Jak wyglądają światowe trendy w edukacji? Co zrobić, żeby wiedza zdobyta na danych zajęciach była naprawdę przydatna w codziennej pracy? Jakie podstawowe składowe powinien zawierać profesjonalny program szkoleniowy, a jakich nie? SKKP wprowadza na rynek polski dwa rodzaje unikatowych i certyfikowanych szkoleń z zakresu organizacji konferencji i kongresów. Celem dyskusji jest odpowiedź na pytanie czy polska branża jest dostatecznie wyedukowana, a tym samym konkurencyjna i profesjonalna.

Panel odbędzie się w godzinach 15:00-16:00.
TRENDY W EDUKACJI BRANŻY PRZEMYSŁU SPOTKAŃ. DOKĄD ZMIERZAMY?

W branży przemysłu spotkań istnieje szereg szkoleń, kursów i specjalistycznych studiów, kształcących event managerów. Ale czy wiemy już wszystko? Jak wyglądają światowe trendy w edukacji? Co zrobić, żeby wiedza zdobyta na danych zajęciach była naprawdę przydatna w codziennej pracy? Jakie podstawowe składowe powinien zawierać profesjonalny program szkoleniowy, a jakich nie? SKKP wprowadza na rynek polski dwa rodzaje unikatowych i certyfikowanych szkoleń z zakresu organizacji konferencji i kongresów. Celem dyskusji jest odpowiedź na pytanie czy polska branża jest dostatecznie wyedukowana, a tym samym konkurencyjna i profesjonalna.

Panel odbędzie się w godzinach 15:00-16:00.

już niedostępne -
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel SOIT zaprasza na dyskusję, którą poprowadzi Agnieszka Lewandowska - współwłaścicielka INCENTIVE CARE. Ukończyła geografię na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Podyplomowe studia Menagerów Turystyki na SGH. Uczestniczyła w licznych szkoleniach m.in.. Turystyka Odpowiedzialna w ramach projektu Post- turysta, posiada certyfikat ROI Foundation - Event ROI Institute.

Panel odbędzie się w godzinach 15:00-16:00
ODPOWIEDZIALNE PODRÓŻOWANIE W ŚWIETLE WYJAZDÓW INCENITVE.

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel SOIT zaprasza na dyskusję, którą poprowadzi Agnieszka Lewandowska - współwłaścicielka INCENTIVE CARE. Ukończyła geografię na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Podyplomowe studia Menagerów Turystyki na SGH. Uczestniczyła w licznych szkoleniach m.in.. Turystyka Odpowiedzialna w ramach projektu Post- turysta, posiada certyfikat ROI Foundation - Event ROI Institute.

Panel odbędzie się w godzinach 15:00-16:00

Wyprzedane Brak wolnych miejsc
Dyskusję poprowadzi Barbara Świderska - Prezes Zarządu Grupa DE Sp. z o.o. Sp. k. Właściciel Dobry-Holding.pl Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach (PR) oraz studiów podyplomowe w zakresie: pedagogiki, finansów, sprzedaży. Trenera biznesu i moderator Design Thinking. Członek stowarzyszenia MPI i MPI Poland Chapter.

Panel odbędzie się w godzinach 15:00-16:00
STRUKTURA MIĘDZYNARODOWEJ ORGANIZACJI MPI SZANSĄ DO WYKORZYSTANIA DLA POLSKICH PRZEDSTAWICIELI BRANŻY - KOMU, CO, KIEDY I JAK ZAKOMUNIKOWAĆ

Dyskusję poprowadzi Barbara Świderska - Prezes Zarządu Grupa DE Sp. z o.o. Sp. k. Właściciel Dobry-Holding.pl Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach (PR) oraz studiów podyplomowe w zakresie: pedagogiki, finansów, sprzedaży. Trenera biznesu i moderator Design Thinking. Członek stowarzyszenia MPI i MPI Poland Chapter.

Panel odbędzie się w godzinach 15:00-16:00

już niedostępne -
Dyskusję poprowadzi Andrzej Nykowski, który z branżą eventową związany od 13 lat, początkowo jako
producent, a następnie w roli kreatywnego. W Mea Group od 2015 r., obecnie jako Dyr. Kreatywny kieruje pracą Działu Kreacji. Specjalizuje się w kompleksowym przygotowywaniu koncepcji kreatywnych dla klientów.

Panel odbędzie się w godzinach 14:00-15:00
EVENT CREATIVE - TWÓRCA CZY MANGER?

Dyskusję poprowadzi Andrzej Nykowski, który z branżą eventową związany od 13 lat, początkowo jako
producent, a następnie w roli kreatywnego. W Mea Group od 2015 r., obecnie jako Dyr. Kreatywny kieruje pracą Działu Kreacji. Specjalizuje się w kompleksowym przygotowywaniu koncepcji kreatywnych dla klientów.

Panel odbędzie się w godzinach 14:00-15:00

już niedostępne -
Dyskusję poprowadzi Magdalena Siry - Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu. Z branżą MICE
związana od ponad 8 lat. Od ponad 2 lat współtworzy Wersal Catering dzięki czemu utwierdziła się w przekonaniu, że praca to jej największa pasja. Pozytywna i energiczna, zawsze z uśmiechem dąży do celu angażując w to cały zespół. Najważniejsi są dla niej ludzie, relacje jakie z nimi nawiązuje. Prywatnie pasjonatka sportu, zakochana w książkach.

Panel odbędzie się w godzinach 14:00-15:00
WSPÓLNY CEL FIRM CATERINGOWYCH WE WSPÓŁPRACY Z AGENCJAMI EVENTOWYMI - WŁAŚCIWY BRIEF AGENCJI VS OCZEKIWANIA KLIENTA.

Dyskusję poprowadzi Magdalena Siry - Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu. Z branżą MICE
związana od ponad 8 lat. Od ponad 2 lat współtworzy Wersal Catering dzięki czemu utwierdziła się w przekonaniu, że praca to jej największa pasja. Pozytywna i energiczna, zawsze z uśmiechem dąży do celu angażując w to cały zespół. Najważniejsi są dla niej ludzie, relacje jakie z nimi nawiązuje. Prywatnie pasjonatka sportu, zakochana w książkach.

Panel odbędzie się w godzinach 14:00-15:00

już niedostępne -
Dyskusję poprowadzi Marta Chmielewska - założycielka, właścicielka i Prezes Zarządu Mea Group - agencji marketingu zintegrowanego specjalizującej się w organizacji eventów. Z branżą eventową związana od 1997 roku. Własną firmę, pierwotnie agencję Mea Event, a obecnie Mea Group założyła w 2008 roku.

Panel odbędzie się w godzinach 15:00-16:00
KODEKS ETYKI 2020 W BRANŻY EVENTOWEJ. KOMU I JAK MA SŁUŻYĆ?

Dyskusję poprowadzi Marta Chmielewska - założycielka, właścicielka i Prezes Zarządu Mea Group - agencji marketingu zintegrowanego specjalizującej się w organizacji eventów. Z branżą eventową związana od 1997 roku. Własną firmę, pierwotnie agencję Mea Event, a obecnie Mea Group założyła w 2008 roku.

Panel odbędzie się w godzinach 15:00-16:00

już niedostępne -
Dyskusję poprowadzi Aleksander Murek - ekspert z ponad 12 letnim doświadczeniem w zakresie dostarczania usług porządkowo-czystościowych w branży eventowej. Koordynator wielu projektów o wysokim prestiżu i priorytecie, na co dzień zajmujący się obsługą obiektów konferencyjno-wystawienniczych oraz wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań.

Panel odbędzie się w godzinach 15:00-16:00
CZYSTOŚĆ BEZPIECZEŃSTWEM WIZERUNKU

Dyskusję poprowadzi Aleksander Murek - ekspert z ponad 12 letnim doświadczeniem w zakresie dostarczania usług porządkowo-czystościowych w branży eventowej. Koordynator wielu projektów o wysokim prestiżu i priorytecie, na co dzień zajmujący się obsługą obiektów konferencyjno-wystawienniczych oraz wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań.

Panel odbędzie się w godzinach 15:00-16:00

już niedostępne -
Dyskusję poprowadzi Aleksander Szojda-Pallado - Tłumacz konferencyjny i europeista. Członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Tłumaczy Konferencyjnych (PSTK). Tłumacz przysięgły przy hiszpańskim Ministerstwie Spraw Zagranicznych, Unii Europejskiej i Współpracy. Jako autor współpracował z "Polityką Insight" i "Liberté", obecnie pisze też o hiszpańskiej polityce dla OKO.press.

Panel odbędzie się w godzinach 15:00-16:00
CICHY POŚREDNIK, GWIAZDOR CZY ASYSTENT: O ROLI TŁUMACZA NA MIĘDZYNARODOWYM WYDARZENIU.

Dyskusję poprowadzi Aleksander Szojda-Pallado - Tłumacz konferencyjny i europeista. Członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Tłumaczy Konferencyjnych (PSTK). Tłumacz przysięgły przy hiszpańskim Ministerstwie Spraw Zagranicznych, Unii Europejskiej i Współpracy. Jako autor współpracował z "Polityką Insight" i "Liberté", obecnie pisze też o hiszpańskiej polityce dla OKO.press.

Panel odbędzie się w godzinach 15:00-16:00

już niedostępne -