SZTUKA POZYSKANIA I UTRZYMANIA NAJLEPSZYCH KLIENTÓW AUDIOBOOK BRIANA TRACY

location icon
INTERNET
calendar icon
Od 31 gru 19:00 do 31 gru 19:00

Jak znajdować najlepszych klientów, sprawić by kupowali, wracali i polecali Ciebie oraz Twoją firmę innym?Wiadomo, że kluczowy dla każdego biznesu jest klient. To od Twoich umiejętności znajdowania klientów i przekonywania ich do zakupu, zależy powodzenie w biznesie. W czasie tego programu nauczysz się jak budować relacje, aby ludzie i firmy stawali się Twoimi lojalnymi klientami i polecali Twoje produktu i usługi innym.Zadowolonemu klientowi dziesięciokrotnie łatwiej można sprzedać kolejny produkt, niż jakiejkolwiek innej osobie. Najtrudniejsza i najbardziej kosztowana jest pierwsza sprzedaż. Jeśli dana osoba już coś u Ciebie kupiła, kolejna sprzedaż jest łatwiejsza i przyjemniejsza. A kiedy ludzie skojarzą kupowanie w Twojej firmie z przyjemnością, będą chętnie do Ciebie wracali i zarekomendują Ciebie lub Twój produkt znajomym. W każdym biznesie wysoka jakość obsługi klientów jest najlepszym sposobem, aby wracali po więcej. W niniejszym programie tym dowiesz się, jak rozwinąć strategie obsługi klienta, które zwiększają satysfakcję klientów, zwiększają sprzedaż, przychody i dochodowość firmy.Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się... "Jak mogę kreować lojalnych klientów?"Ten program jest dla Ciebie odpowiedzią!Nauczysz się m.in.:Jak używać niezwykle skutecznej techniki tworzenia klienta-rzecznikaJak pozycjonować się w oczach klienta jako jego najlepszy wybórJak sprawić, by klienci Cię polecali swoim znajomymJak budować lojalność klientówJak praktykować siedem zasad kreowania klientów na całe życieDla kogo jest ta płyta?Dla właścicieli małych, średnich a nawet dużych przedsiębiorstw, aby zwiększyć obroty firmyDla osób, którzy na co dzień kontaktują się z innymi ludźmi, aby poprawić swoje kontaktyDla pracowników z działów obsługi klienta, aby lepiej obsługiwać klientów i budzić większe zaufanieDla sprzedawców, którzy chcą zwielokrotnić ponowną sprzedażDla osób pracujących w marketingu sieciowym, aby budować większe sieci i zadowolenie klientów

Wysyłamy w następny dzień roboczy po zakupie.

Więcej informacji:

Kamil Romel-Sambor

602 899 999

kamil.romel@briantracy.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
W CENIE KOSZT PRZESYŁKI KURIERSKIEJ AUDIOBOOK BRIANA TRACY SZTUKA POZYSKANIA I UTRZYMANIA NAJLEPSZYCH KLIENTÓW

W CENIE KOSZT PRZESYŁKI KURIERSKIEJ

już niedostępne 56,00 zł -