Podstawy SEO dla przedsiębiorców - czyli co warto wiedzieć, by nie przepalać budżetu na pozycjonowanie
Podstawy SEO dla przedsiębiorców - czyli co warto wiedzieć, by nie przepalać budżetu na pozycjonowanie
Roczne koszty współpracy z agencją SEO zaczynają się od 10 000 zł. Naucz się podstawowych informacji o SEO po to, by wybrać odpowiedniego partnera i wiedzieć, jak oceniać efekty współpracy.
#️⃣Co zyskasz dzięki szkoleniu?#️⃣
1️⃣ Zrozumiesz rolę pozycjonowania i cele, które możesz stawiać przed SEO.
2️⃣ Poznasz wąskie gardła współpracy z agencją, dobre i złe praktyki. Ta wiedza uchroni Cię przed współpracą z niewłaściwą agencją i marnowaniem budżetu.
3️⃣ Nauczysz się podstaw SEO, niezbędnych do zrozumienia języka agencji i efektywnej komunikacji.
4️⃣ Dowiesz się, czym powinna się zająć agencja SEO, a co powinno leżeć po Twojej stronie.
5️⃣ Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli zrozumieć raport SEO.
6️⃣ Poznasz bezpłatne narzędzia, pomocne w ocenie postępów pozycjonowania.
✅Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?✅
Szkolenie skierowane jest do osób, które potrzebują zwiększyć swoją wiedzę w obszarze efektywnej współpracy z agencją SEO czy pozycjonerem. Polecam je szczególnie:
❇️właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw B2B
❇️ osobom odpowiedzialnym za współpracę z pozycjonerami/agencją SEO
❇️ marketerom B2B, którzy nie mają praktyki w pracy nad SEO
❇️osobom, które są na etapie wyboru partnera do pozycjonowania
🛑Czego nie dowiesz się z tego szkolenia?🛑
Celem szkolenia jest przekazanie podstawowej wiedzy, niezbędnej do efektywnej współpracy z agencją SEO. Nie będzie ona wystarczająca do samodzielnego pozycjonowania strony.
🕒Czas trwania i forma🕓
Spotkanie odbędzie się on-line w godzinach 9:00 - 15:00, z przerwą 12:00-12:30.
Prowadzone będzie w formie szkolenia z elementami warsztatowymi.
🔰Program szkolenia🔰
1. Czym jest SEO i jakie można stawiać cele przed pozycjonowaniem?
a. cele pozycjonowania
b. pozycjonowanie lokalne, międzynarodowe, wizytówka, e-commerce
c. UX i jakość strony, a pozycjonowanie
2. Filary pozycjonowania:
a. content
b. linkowanie zewnętrzne
c. technikalia
3.Czym są słowa kluczowe i jak rozliczają się z nich agencje SEO
a. mierniki pozycjonowania
b. pułapki pozycjonowania efektywnościowego
4.On-site SEO, czyli o co na Twojej stronie należy zadbać
a. czym jest SEO-friendly i merytoryczny content, szczególnie w B2B
b. tag title, meta description, linkowanie, nagłówki - czyli elementy, które warto znać i używać
5.Rola agencji SEO w ekosystemie pozycjonowania
a. co powinieneś dać agencji, a czego od niej wymagać
6.Widoczność, linkowanie
a. jak i czym sprawdzić, czy domena zmierza w dobrym kierunku?
7.Google Analytics i Google Search Console
a. jaką wiedzę o SEO Twojej strony uzyskasz dzięki tym narzędziom?
b. dlaczego musisz być właścicielem kont Google (GSC/GA/GTM/GAds)
8.Co powinien zawierać raport z agencji SEO i jak go czytać.
⏩ Informacje dodatkowe ⏪
Link do wydarzenia zostanie wysłany na adres e-mail, podany podczas rejestracji, na 7 dni przed szkoleniem.
Sylwetka prowadzącej
Joanna Urbanowicz - doświadczona konsultantka marketingu B2B, dyrektor marketingu B2B na godziny, szkoleniowiec. Przeprowadziła dziesiątki audytów marketingowych, obejmujących m.in. analizę współpracy z agencjami SEO i pozycjonerami. Na co dzień uczy przedsiębiorców B2B podstaw SEO, metod tworzenia biznesowego i SEO-friendly contentu, wyznaczania celów pozycjonowania i analizy raportów. Prowadząc projekty konsultingowe współpracuje z agencjami SEO, wspierającymi poprzez pozycjonowanie realizację celów projektów konsultingowych.