Marketing Biznes i Przedsiędsiębiorczość

Podstawy SEO dla przedsiębiorców - czyli co warto wiedzieć, by nie przepalać budżetu na pozycjonowanie

location icon
on-line
calendar icon
Od 30 sty 9:00 do 30 sty 15:00


Podstawy SEO dla przedsiębiorców - czyli co warto wiedzieć, by nie przepalać budżetu na pozycjonowanie


Roczne koszty współpracy z agencją SEO zaczynają się od 10 000 zł. Naucz się podstawowych informacji o SEO po to, by wybrać odpowiedniego partnera i wiedzieć, jak oceniać efekty współpracy. 


#️⃣Co zyskasz dzięki szkoleniu?#️⃣

1️⃣ Zrozumiesz rolę pozycjonowania i cele, które możesz stawiać przed SEO.
2️⃣  Poznasz wąskie gardła współpracy z agencją, dobre i złe praktyki. Ta wiedza uchroni Cię przed współpracą z niewłaściwą agencją i marnowaniem budżetu.
3️⃣  Nauczysz się podstaw SEO, niezbędnych do zrozumienia języka agencji i efektywnej komunikacji.
4️⃣  Dowiesz się, czym powinna się zająć agencja SEO, a co powinno leżeć po Twojej stronie.
5️⃣ Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli zrozumieć raport SEO.
6️⃣  Poznasz bezpłatne narzędzia, pomocne w ocenie postępów pozycjonowania.


✅Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?✅

Szkolenie skierowane jest do osób, które potrzebują zwiększyć swoją wiedzę w obszarze efektywnej współpracy z agencją SEO czy pozycjonerem. Polecam je szczególnie:

❇️właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw B2B

❇️ osobom odpowiedzialnym za współpracę z pozycjonerami/agencją SEO

❇️ marketerom B2B, którzy nie mają praktyki w pracy nad SEO

❇️osobom, które są na etapie wyboru partnera do pozycjonowania


🛑Czego nie dowiesz się z tego szkolenia?🛑

Celem szkolenia jest przekazanie podstawowej wiedzy, niezbędnej do efektywnej współpracy z agencją SEO. Nie będzie ona wystarczająca do samodzielnego pozycjonowania strony.


🕒Czas trwania i forma🕓

Spotkanie odbędzie się on-line w godzinach 9:00 - 15:00, z przerwą 12:00-12:30.

Prowadzone będzie w formie szkolenia z elementami warsztatowymi.


🔰Program szkolenia🔰

1. Czym jest SEO i jakie można stawiać cele przed pozycjonowaniem?

a. cele pozycjonowania

b. pozycjonowanie lokalne, międzynarodowe, wizytówka, e-commerce

c. UX i jakość strony, a pozycjonowanie

2. Filary pozycjonowania:

a. content 
b. linkowanie zewnętrzne
c. technikalia

3.Czym są słowa kluczowe i jak rozliczają się z nich agencje SEO

a. mierniki pozycjonowania

b. pułapki pozycjonowania efektywnościowego

4.On-site SEO, czyli o co na Twojej stronie należy zadbać

a. czym jest SEO-friendly i merytoryczny content, szczególnie w B2B

b. tag title, meta description, linkowanie, nagłówki - czyli elementy, które warto znać i używać

5.Rola agencji SEO w ekosystemie pozycjonowania 

a. co powinieneś dać agencji, a czego od niej wymagać

6.Widoczność, linkowanie

a. jak i czym sprawdzić, czy domena zmierza w dobrym kierunku?

7.Google Analytics i Google Search Console

a. jaką wiedzę o SEO Twojej strony uzyskasz dzięki tym narzędziom?

b. dlaczego musisz być właścicielem kont Google (GSC/GA/GTM/GAds)

8.Co powinien zawierać raport z agencji SEO i jak go czytać.


⏩ Informacje dodatkowe ⏪

Link do wydarzenia zostanie wysłany na adres e-mail, podany podczas rejestracji, na 7 dni przed szkoleniem.


Sylwetka prowadzącej

Joanna Urbanowicz

Joanna Urbanowicz - doświadczona konsultantka marketingu B2B, dyrektor marketingu B2B na godziny, szkoleniowiec. Przeprowadziła dziesiątki audytów marketingowych, obejmujących m.in. analizę współpracy z agencjami SEO i pozycjonerami. Na co dzień uczy przedsiębiorców B2B podstaw SEO, metod tworzenia biznesowego i SEO-friendly contentu, wyznaczania celów pozycjonowania i analizy raportów. Prowadząc projekty konsultingowe współpracuje z agencjami SEO, wspierającymi poprzez pozycjonowanie realizację celów projektów konsultingowych.


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Udział w szkoleniu "Podstawy SEO dla przedsiębiorców"
już niedostępne 982,77 zł -