Marketing

Spraw, żeby konsument poczuł się jak na pierwszej randce, czyli o rewelacyjnej obsłudze klienta

location icon
Webinarium Spotkanie online
calendar icon
Od 26 lis 9:00 do 26 lis 10:30

W czasach zmiany konsument uważniej ogląda każdą złotówkę, zastanawia się dwa razy, zanim ją wyda. A czy wiesz, co wpływa na jego decyzję? Nie, nie jest to chłodna kalkulacja. Wprost przeciwnie. To emocje. Budowane przez doświadczenie klienta. Jak je budować? Jak sprawić, by konsumenci nie odchodzili, by przyciągali nowych, by chętniej płacili Ci więcej? O tym na wykładzie.

Paweł Tkaczyk - jak sam twierdzi - zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki - pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom - jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą - piszę blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: "Zakamarki marki" i "Grywalizacja", prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media.

***
Spraw, żeby konsument poczuł się jak na pierwszej randce, czyli o rewelacyjnej obsłudze klienta
data:
26 listopada 2020 r. | godz.: 9:00-10:30
wykładowca: Paweł Tkaczyk

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Potwierdzenie uczestnictwa w webinarium
już niedostępne -