Marketing IT i Nowe technologie

Szkolenie PR w czasach BIG DATA

location icon
Warszawa
calendar icon
Od 16 lip 9:30 do 16 lip 17:00

OPIS:

PR w czasach BIG DATA

Od ponad dekady "Big Data" jest jednym z głównych trendów technologicznych, która cieszy się dużym zainteresowaniem w różnych branżach. Faktycznie zbieranie danych i ich analiza pozwala nam wiele zastosowań od procesu zarządzania procesami produkcyjnymi a kończąc na działania marketingowych i sprzedażowych.

Jakie korzyści daje Big Data?

Niewątpliwie największą zaletą Big Data jest, że zbierając takie dane możemy je wykorzystać na wiele sposobów. Dzięki Big Data możesz pobierać dane z wielu źródeł i analizować je, żeby ułatwić podejmowanie trafnych decyzji. Decyzje poparte ogromną ilością danych umożliwiają firmom przewidywanie potrzeb, ograniczanie ryzyka, dostarczanie odpowiednich produktów, personalizowanie usług i optymalizację obsługi klienta. W kompleksowym procesie decyzyjnym duże zbiory danych zapewniają, że wszystkie decyzje są dobrze poinformowane.

Dane Big Data umożliwiają firmom skutecznie analizować informacje i uzyskiwać cenne informacje w odpowiednim czasie. Ponieważ rynki wciąż ewoluują, organizacje korzystające z tych informacji mogą dostosowywać się i podejmować decyzje w czasie rzeczywistym szybciej niż ich konkurenci. Wyposażone w duże zbiory danych firmy mogą nie tylko podejmować reaktywne decyzje, ale także podejmować proaktywne decyzje przed wahaniami rynku.

O SZKOLENIU:

Szkolenie "PR w czasach BIG DATA" to praktyczne ćwiczenia z zastosowania narzędzi m.in.: Google Analytics, Google Trends, Facebook Analytics, Google Ads., Facebook Insights, Facebook Ads Library, Brand24, Sotrender, PowerAdsSpy, Ahrefs, Senuto, Integromat.

Szkolenie ma na celu pokazanie PRaktycznego wykorzystania dostępnych narzędzi w codziennej pracy w public relations. Dowiesz się jak je zautomatyzować. 

PLAN SZKOLENIA:

  1. Wprowadzenie do BIG DATA.
  • Co to jest BIG DATA?
  • Co to jest model "ARE"
  • PR i BIG DATA jak wykorzystać ich potencjał?
  1. Narzędzia do analizy Social Media.
  • Narzędzia Facebooka.
  • Narzędzia do analizy Social Media - Sotrender.
  • Iconosquare
  • PowerAdsSpy
  1. Narzędzia do analizy ruchu w witrynie.
  • Google Analytics
  • Senuto.pl
  • Ahrefs.com
  1. Narzędzia do analizy sentymentu i opinii.
  • Brand24
  • Google Trends.
  1. Przyszłość wykorzystania Big Data w branży PR.
  • Bot - jako narzędzie wspierające komunikację (Chatfuel).
  • Automatyzacja procesów komunikacji z wykorzystaniem narzędzia Integromat.
  • Wirtualna i Rozszerzona rzeczywistość - Case Studies.

DLA KOGO SZKOLENIE?

Szkolenie dedykowane jest głównie specjalistom public relations, który pracują w agencjach jak również w działach PR w biznesie i w organizacjach NGO. Również studenci kierunków PR i komunikacja znajdą wiele informacji na temat narzędzi jakie trzeba koniecznie poznać w codziennej pracy specjalisty public relations. 

W ramach szkolenia otrzymasz:

- Imienny Certyfikat.

- Skrypt szkoleniowy.

- Przerwa kawowa.

- Lunch Time. 

- 1 godzinę konsultacji z trenerem po szkoleniu.


O TRENERZE:

Od 10 lat związany z branżą Public Relations. Właściciel agencji SPACE PR. Doradza klientom jak wykorzystać social media w działaniach wizerunkowych, sprzedażowych i rekrutacyjnych. Agencja od 10 lat  oprócz tradycyjnych działań w zakresie PR-u, specjalizuje się w działaniach PR w Internecie kładąc nacisk przede wszystkim na komunikację w social media i internecie. 

Marcin jest wykładowcą na uczelniach oraz prelegentem na konferencjach m.in. w 2012, 2018 roku Europejskim Forum Gospodarczym Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach.

Prowadzi szkolenia z zakresu Social Media dla biznesu, Facebook Ads, LinkedIn. Jako konsultant z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych szkolił pracowników działów marketingu i public relations m.in Centrum Nauki Kopernik, AutoDesk, Kopalnia Soli w Wieliczce, Sodexo, Entelo Sp.z.o.o, agencja MoMa Marketing, Sfera Group, Instytut Publico, Buszman Sp. z o.o. Communications Consulting Research Strategies. Wspólnie z T-mobile brał udział w projekcie Śniadania Biznesowe z T-mobile.

Od 2010 roku członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations a od w latach 2015-2018 przewodniczącym śląskiego oddziału PSPR. Pomysłodawca projektu Akademi PRawdziwego PRu, który miał na celu edukację w zakresie praktycznego wykorzystania technik i narzędzi public relations. 

Jeśli masz więcej pytań zapraszamy do kontaktu na mail. szkolenia@spacepr.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet PR w czasach Big Data
już niedostępne 1 230,00 zł -