NAJWAŻNIEJSZE FILARY SUKCESU FIRMY AUDIOBOOK BRIANA TRACY

location icon
INTERNET
calendar icon
Od 31 gru 19:00 do 31 gru 19:00

Droga do bogactwa jest wybrukowana sprzedażą i obsługą klienta. Ty też powinieneś poświęcać co najmniej 50% czasu  tym dwóm obszarom. Jeśli ktoś zapyta czym się zajmujesz w firmie, możesz powiedzieć: "odpowiadam za pozyskiwanie nowych transakcji i obsługę klienta."Twoim zadaniem jest szukanie i utrzymywanie przy sobie klienta, od rana do wieczora.  Klienci są wszystkim. Jak mawiał Peter Drucker:  "celem biznesu jest zdobyć i utrzymać przy sobie klienta. Wszelkie działania skutecznych firm skupiają się na pozyskiwaniu i utrzymywaniu przy sobie klientów."Zatem jeśli obracasz się w świecie biznesu, obracasz się również w świecie obsługi klienta - bez znaczenia na jakim stanowisku się znajdujesz i jakie zadania wykonujesz. Gdy w sposób płynny, sprawny i nowoczesny prowadzisz swój marketing, sprzedaż i obsługę klienta,  rozwijasz swoją sieć klientów, którzy dzięki temu są docelowymi odbiorcami Twoich produktów. Tacy klienci zostają z Tobą na dłużej, a nawet na zawsze, cenią sobie Twój produkt, akceptują jego cenę i kupują od Ciebie nieustannie. W tej lekcji, nauczę Cię jak tego dokonać. Chcę abyś miał obsesję. Obsesję na punkcie swoich klientów, marketingu i sprzedaży. Obsesję, która stanie się Twoją pasją, dzięki czemu będziesz doskonałym partnerem biznesowym.  CO WIĘCEJ?Mix marketingowy4 klucze skutecznej strategii marketingowejSkuteczna reklamaNajważniejsze słowo w biznesieOstateczne pytanie

Wysyłamy w następny dzień roboczy po zakupie.

Więcej informacji:

Kamil Romel-Sambor

602 899 999

kamil.romel@briantracy.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
W CENIE KOSZT WYSYŁKI KURIERSKIEJ AUDIOBOOK BRIANA TRACY NAJWAŻNIEJSZE FILARY SUKCESU FIRMY

W CENIE KOSZT WYSYŁKI KURIERSKIEJ

już niedostępne 56,00 zł -