Sprzedaż

Sprzedaż relacyjna NASM™ SELLING INTENSIVE - Czołowe warsztaty sprzedaży relacyjnej

location icon
INX Design Hotel Starowiślna 91, Kraków
calendar icon
Od 14 maj 9:00 do 15 maj 16:00

NASM™ SELLING INTENSIVE - Najskuteczniejsze techniki sprzedaży relacyjnej

Opis szkolenia

Jakie techniki sprzedaży sprawdzają się w nowych czasach?
Jak sprzedawać szybciej, więcej, drożej nie tracąc relacji?
Jak radzić sobie z manipulacjami kupców, jak przełamywać impas w rozmowach?

Badanie przeprowadzone w 2013 roku przez Deloitte na grupie 150 dużych przedsiębiorstw, wykazały, że najważniejszym oczekiwaniem wobec dostawców nie jest najniższa cena czy najkorzystniejsze warunki. Klienci chcą by sprzedawcy rozumieli ich biznes, a ich wzajemne relacje były trwałe i nacechowane zaufaniem. Z tej perspektywy okazuje się, że w sprzedaży długofalowej od ceny ważniejsze są: wartość jaką realnie przedstawia produkt lub usługa oraz relacja jaka łączy dostawcę z klientem. I to zarówno na poziomie organizacji, jak i poszczególnych, zaangażowanych w transakcję osób. Program warsztatów NASMTM Selling Intensive kładzie nacisk na długofalowe budowanie sprzedaży w oparciu o zasady sprzedaży nieagresywnej. Do najważniejszych, prezentowanych podczas warsztatów technik należą: coaching klienta, słuchanie kontekstowe, metoda SPIN Neila Rackhama, technika storytellingu, technika negatywnego odwracania. Ważnym elementem programu jest nauka skutecznego radzenia sobie z manipulacjami kupców i wprowadzenie do warsztatu profesjonalnego negocjatora.

Korzyści dla uczestnika
  • Poznanie zasad sprzedaży nieagresywnej metodą NASM™ (Non-Aggressive Selling Model).
  • Nauka efektywnego zarządzania procesem sprzedaży własnej w sales pipe line - praca na konkretnych przypadkach uczestników.
  • Poznanie nowoczesnych metod i narzędzi prospectingu.
  • Poznanie różnic indywidualnych klientów, nauka klasyfikowania na 4 podstawowe typy i ich rozpoznawania.
  • Poznanie 12 podtypów behawioralnych klientów i najskuteczniejszych technik pracy z nimi.
  • Nauka badania potrzeb poprzez coaching klienta i słuchanie kontekstowe.
  • Wzmocnienie świadomości wagi zaangażowania, proaktywności i wiarygodności w procesie budowania długofalowych relacji.
  • Nauka skutecznych metod prezentowania oferty w oparciu o USP , język korzyści i storytelling.
  • Nauka skutecznych technik unikania i pokonywania obiekcji, SPIN, PIWO, aikido.
  • Nauka najskuteczniejszych technik negocjacyjnych.
  • Zdefiniowanie własnych zasobów i deficytów w obszarze sprzedaży.
Korzyści dla organizacji
  • Wzrost przychodów dzięki zwiększonej sprzedaży
  • Wzrost zysków dzięki lepszemu bronieniu ceny
  • Zwiększenie udziału w rynku dzięki wzrostowi umiejętności budowania długofalowych relacji
  • Wzrost motywacji, zaangażowania i satysfakcji sprzedawców

Założyciel kawiarni Starbucks Howard Schultz powiedział kiedyś: "Chcemy być najlepsi we wszystkim oprócz kawy". Postawił na dwie rzeczy: relację z klientem i wartość, jaką niesie dla niego wypicie kawy w Starbucksie. I ta strategia okazała się zwycięską.

Trener nie uczy agresywnych i manipulacyjnych taktyk negocjacyjnych, ale uświadamia rolę wywierania wpływu i perswazji w sprzedaży. Szkolenie dotyka każdego istotnego elementu procesu i psychologii sprzedaży. Dodatkową wartością wyniesioną z warsztatów jest możliwość pracy na konkretnych, wskazanych przez uczestnika przypadkach. Już na szkoleniu może on zaplanować strategię dla swoich najważniejszych leadów.

Warsztaty dedykowane
  • Sprzedawcom, szczególnie działającym w segmencie B2B.
  • Sprzedawcom pragnącym poprawić swoje relacje ze stałymi klientami.
  • Osobom dopiero wdrażającym się w rolę sprzedawcy.
  • Pośrednikom występującym w roli sprzedawcy.
  • Przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż samodzielnie lub bezpośrednio nadzorującym sprzedawców.
  • Trenerom sprzedaży.
  • Osobom planującym sprzedaż.
  • Kupcom pragnącym poznać techniki sprzedaży.
  • Pracownikom działu obsługi klienta prowadzącym sprzedaż.
  • Osobom prowadzącym sprzedaż - up-selling i cross-selling.
  • Managerom sprzedaży pragnącym poznać prostą i skuteczną metodę NASM™.
  • Osobom pragnącym poznać skuteczne metody i techniki sprzedaży.
  • Osobom, które poczytywane są za zbyt nachalne w sprzedaży
Prowadzący

Szkolenie prowadzi Marcin Sebastian Rogowski, jeden z czołowych ekspertów sprzedaży w Polsce. Posiada 20 letnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie. Prowadził negocjacje handlowe, międzykulturowe i międzynarodowe o sumie kilkudziesięciu mln euro. Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla managerów, kupców i sprzedawców czołowych korporacji, spędzając na salach szkoleniowych około tysiąca godzin rocznie. Wychował setki profesjonalnych sprzedawców Publikuje między innymi w Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie. Występuje z czołówką polskich i zachodnich mówców na najważniejszych konferencjach branżowych.

Gwarancja jakości

CSR Program

Gwarantujemy każdemu uczestnikowi uzyskanie kompetencji pozwalających mu na skuteczność w obszarze szkolenia. Zastają one potwierdzone prestiżowym certyfikatem w języku angielskim, suplementem w czterech językach oraz rekomendacją trenera prowadzącego zajęcia.

SGP Program

Gwarantujemy wysoką jakość programu i prowadzenia, a tym samym satysfakcję uczestnika lub zwrot kosztów* (satsfaction guaranted or cash refound)

HR ASSIST™ Program

Program zapewnia wydłużenie okresu pozytywnej motywacji oraz większy wzrost i stabilność rozwijanych kompetencji. Każdy uczestnik wspierany jest w procesie zmiany przez okres minimum jednego miesiąca. Na życzenie, dział HRM otrzymuje istotne informacje o grupie i poszczególnych uczestnikach szkolenia oraz praktyczne wskazówki co do dalszych działań.

Program
Dzień 1 

9:00 09:15  00:15 WPROWADZENIE

  • Prezentacja metody i trenera
  • Program i cele indywidualne
  • Autoanaliza kompetencji, pretest

9:15 10:30  01:15 PROCES NOWOCZESNEJ SPRZEDAŻY NASM™

  • Proces sprzedaży nieagresywnej vs sprzedaż agresywna
  • Profilowanie i segmentacja klienta
  • Zarządzanie sprzedażą własną

10:45 12:00  01:15 OTWIERANIE I WZMACNIANIE RELACJI

  • Techniki otwierające (efekt ekspozycji, efekt halo, small talk)
  • Psychologia różnic indywidualnych w postrzeganiu relacji (temperamenty)
  • Cztery, dopasowane do osobowości style komunikacji

12:15 13:30  01:15 POTRZEBY JAWNE I UKRYTE

  • Psychologia motywacji w sprzedaży
  • Techniki badania potrzeb (słuchanie kontekstowe, mocne pytania)
  • Trening badania potrzeb

13:30 14:00  00:30 PRZERWA OBIADOWA

14:00 15:15  01:15 PREZENTOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA

  • Unique Selling Proposition
  • Modele prezentowania korzyści (PCK i CZK)
  • Trening prezentowania wartości

15:30 16:45  01:15 AGREGOWANIE WARTOŚCI W ROZMOWIE

  • Tworzenie lejków pytań opartych o problem klienta
  • Tworzenie lejków pytań opartych o cel klienta
  • Psychologia różnic indywidualnych w postrzeganiu relacji (metaprogramy)

16:45 17:00  0:15 PODSUMOWANIE

  • Pytania
  • Zadanie domowe
Dzień 2

9:00 9:15  00:15 WPROWADZENIE

  • Pytania i oczekiwania
  • Przypomnienie informacji z dnia pierwszego

9:15 10:30  01:15 TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI

  • Technika reagowania na obiekcję PIWO
  • Język wątpliwości
  • Technika ukrytych konsekwencji

10:45 12:00  01:15 GRY KUPIECKIE

  • Manipulacje kupców
  • Przygotowanie do negocjacji z kupcem
  • Przydatne techniki negocjacyjne

12:15 13:30  01:15 TECHNIKI KOŃCOWE

  • Technika negatywnego odwracania
  • Technika okienka i poprzeczki
  • Technika feedbacku

13:45 15:00  01:15 PODSUMOWANIE

Prowadzenie

Rafał Duczymiński

Praktyk i analityk procesów sprzedażowych . Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na kierunku Akademia Przedsiębiorczości dającym szerokie spektrum zarządzania przedsiębiorstwem oraz zasobami, w tym siłami sprzedaży. Posiada prawie dwudzistoletnie doświadczenie w sprzedaży na stanowisku menedżerskim w czołowej korporacji FMCG w Polsce. Zarządzał zespołem sprzedaży złożonym z kilkudziesięciu handlowców. Może pochwalić się licznymi sukcesami w obszarze wprowadzania nowych, innowacyjnych produktów, tworzenia nowatorskich scenariuszy rozmów z klientami oraz realizowania ambitnych targetów. Brał udział w wielu projektach związanych z budowaniem i wprowadzaniem na rynek programów lojalnościowych. Był odpowiedzialny za wprowadzenie nowej platformy systemowej programu do codziennej pracy dla działu sprzedaży dla kilkuset pracowników firmy. Wieloletnia praktyka menedżerska zaowocowała szerokim wachlarzem doświadczeń , zachowań, praktycznych technik zwiększania sprzedaży na nieustannie zmieniającym się rynku. W praktyce menedżerskiej stosował ewoluujące metody zarządzania , zasady partnerskie w relacjach z pracownikami i klientami oraz na bieżąco patrzył w przyszłość chcąc być zawsze o krok przed zmianą. Zwolennik nieagresywnego, ale pełnego zaangażowania i kompetencji podejścia do sprzedaży. W wolnym czasie stara się zbierać siły i pomysły oddając się sportom zimowym , turystyce rowerowej, a także fotografii. 

W cenie
  • Prowadzenie przez jednego z czołowych ekspertów w Polsce
  • Ankieta przedszkoleniowa online dla każdego uczestnika
  • Ponad 50 stron materiałów szkoleniowych + praktyczne ćwiczenia, skrypty
  • Asysta trenera - 2 tygodnie po szkoleniu
  • Certyfikat w jęz. angielskim, rekomendacje trenera na życzenie
  • Lunch oraz przerwy kawowe
To szkolenie to nie jednorazowy akt, ale kompleksowy program zmiany. Szkolenie ma charakter warsztatowy, maksymalna ilość uczestników wynosi 14 osób. O przyjęciu decyduje kolejność wpłat.
Kontakt

Izabela Żurawska

Iza@korporacja-arka.pl

+48 723 347 350

PM Ark Skills Corp.

https://ark-skills.com/nsi/

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  STANDARD
już niedostępne 1 586,70 zł -
  PRZEDSPRZEDAŻ
już niedostępne 1 340,70 zł -