Kongres For Social Media - Spotkanie osób odpowiedzialnych za obecność firmy w mediach społecznościowych.
Hej, Social Media world!
Przed nami kolejna edycja Kongresu For Social Media >>>> Edycja Gdańsk!
Niezmiennie już od 2014 roku jest to spotkanie osób, które biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki obecności kont firmowych w mediach społecznościowych.
Jedno z ulubionych spotkań branżowych w Polsce oceniany przez samych uczestników na 5,4/6!
Był czas wydarzeń online i w końcu możemy się zobaczyć. W końcu będzie czas, żeby uścisnąć sobie dłoń, poznać się lepiej. I to jest fantastyczne! I bardzo się cieszymy, że przypada na edycję w Gdańsku.
Zatem! Po pełnych intensywnej pracy dniach przyjdzie czas na nasz wzajemny social time😊 w tych przecudnych okolicznościach przyrody.
Czyli połączenie idealne! >>> Mega dobry program + fantastyczne warunki i atmosfera, żeby poznać nowych ludzi.
Kongres For Social Media | #ForSM
➜Kiedy: 23-24 maja 2022
➜Gdzie: edycja Gdańsk + wersja online - do wyboru
➜Bilety: www.forsm.pl
Jaka tematyka?
• Spotykamy się z ekspertami-praktykami, którzy w codziennej pracy szukają możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych.
• Dowiesz się̨ jak wykorzystać konkretne i przemyślane działania w Social Mediach i przełożyć́ swoją obecność́ w wymierne korzyści dla biznesu.
• Podpowiemy jakie są̨ możliwości poszczególnych kanałów i jak wykorzystać́ je w codziennej praktyce.
• Jakie są trendy - co może być́ dla danej branży szczególnie ważne, i jak się̨ na to przygotować́.
• Każde wystąpienie to solidny blok o konkretnej tematyce.
To zdecydowanie to jedno z Waszych ulubionych wydarzeń!
Jesteśmy w trakcie układania pełnej agendy wydarzenia, dlatego tylko teraz BONUS dla uczestników!
Przy zgłoszeniu w prezencie otrzymujesz dostęp do 2 ostatnich edycji kongresu For SM czyli 27 lekcji z pracy z marką w social media:
1. Matryca strategii komunikacji, czyli jak stworzyć własne narzędzie porządkujące harmonogram publikacji w Mediach Społecznościowych. / Dawid Zając
2. Już nie tylko filmy: o dodatkowych funkcjonalnościach na YouTube oraz tym, dlaczego i jak powinniśmy z nich korzystać. / Przemysław Gajos
3. Czego o komunikacji na Linkedin może nauczyć nas Michał Holc? / Miłosz Jacyna
4. Metaverse już tu jest: rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach. / Jan Ożarowski
5. Make Media Social Again. / Adam Kręgielewski
6. Jak się dopasować - zmiany w social mediach, a UX użytkownika. / Agata Patoła
7. Narracja w social mediach - o głosie marki dzięki social mediom. / Piotr Gatys
8. Co zamiast Facebooka? - czyli subiektywny przegląd mediów, które (mogą), ale nie muszą zastąpić giganta. / Martyna Picheta, Mateusz Suryś
9. Możliwości reklamowe LinkedIn Ads - czego unikać i na czym skupić swoją uwagę. / Krzysztof Janosiewicz
10. O strategii w Social Media jako przemyślanej sekwencji działań do ułożonego planu. / Anna Ledwoń-Blacha
11. Kreatywność, która działa czyli jak emocje napędzają biznes. / Marta Szufranowicz
12. To NIE JEST rok video i dlatego Tiktok ma sens. / Agnieszka Banaś
13. Co zrobić, żeby zepsuć kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie i stracić trochę pieniędzy. / Jan Zając
14. User Generated Content jako narzędzie marketingowe. / Katarzyna Brożyna
15. Pinterest i Twitter - wszyscy się boimy, a warto! Jak prowadzić tam skuteczne kampanie. / Ania Ledwoń-Blacha
16. YouTube - Brands as creators - własny kanał marki od podstaw: strategia, format, dystrybucja, wpisanie YouTube w ekosystem marki. / Kamil Bolek
17. Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań w mediach społecznościowych? / Mateusz Muryjas
18. Strategia contentowa - co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację. / Edie Maciejewska
19. Jak połączyć firmowego bloga z FB Ads w lejku sprzedażowym e-commerce. / Mateusz Nowak
20. LinkedIn update - nowości, zmiany, trendy oraz promocja wydarzeń na LinkedInie. / Adrian Gamoń
21. W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych, czyli czego możemy nauczyć się od influencerów. / Katarzyna Brożyna
22. Jak TikTok objaśnia mi świat? - rzecz o współczesnym Internecie / Agata Patoła
23. Chatboty na Messengerze. / Dawid Pacha
24. Instagram - wskazówki dla konta firmowego. / Karolina Kornacka
25. Tworzenie strategii działań na Facebooku - grupy docelowe, typy kampanii, KP. Jak sprecyzować cele, aby dokładnie zaplanować działania i uzyskać mierzalne efekty oraz uniknąć wzajemnie wykluczających się KPI's? / Monika Szyszka, Aleksandra Mazur
26. Jak wzorowo przygotować swoje konto, YT - SEO, optymalizacja, pozycjonowanie, czyli wszystko, co ma wpływ na zasięgi Twojego kanału. / Przemysław Gajos
27. Podcasty w marketingu? / Marta Janus
Uwaga! Oferta jest czasowa. Zachęcamy do skorzystania z bonusu i zgarnięcia rewelacyjnych materiałów z dwóch poprzednich edycji Kongresu For Social Media!
Skorzystaj z dodatkowej wiedzy teraz.
- Bilet 2-dniowy = 1350 pln (cena st. 1450)
Udział w 2 dniach konferencji w wersji stacjonarnej
Welcome pack
Przerwy kawowe
Lunch
Materiały w wersji elektronicznej - prezentacje - Bilet vip = 1750 pln (cena st. 1950)
Bilet standard + dodatkowo:
Dostęp do nagrań video na okres 3ms
Miejsca w wydzielonych rzędach
. - Bilet live streaming = 1100 pln (cena st. 1250)
Live streaming z 2 dni
Prezentacje
Pierwszy raz na Kongresie ForSM? Zapraszamy ❯ ❯ ❯ dołącz do grupy poznaj Kongres ForSM ❯ ❯ ❯ i zobacz wykłady z poprzednich edycji:
https://www.facebook.com/groups/554509945626576
Dołącz do społeczności, która siebie wspiera.
Więcej informacji o kongresie na ➡ www.forsm.pl
Masz pytania? ➡ forsm@indm.pl
Naszym zdaniem nie może Ciebie zabraknąć!