Marketing Sprzeda偶 IT i Nowe technologie Rozw贸j osobisty Koncerty, Festiwale, Rozrywka Polityka i Gospodarka

Kongres For Social Media 2022!

location icon
Online
calendar icon
Od 26 sty 9:30 do 27 sty 16:00

Po bardzo udanej poprzedniej edycji wracamy z kolejnym Kongresem For Social Media!

Je艣li to 馃憖Ty odpowiadasz za dzia艂ania i obecno艣膰 firmy w SM - to wydarzenie w艂a艣nie dla Ciebie.

Dlaczego warto 馃憤:
馃憠 Social Media w wymiarze biznesowym, powiemy jak wykorzystuj膮c konkretne i przemy艣lane 馃挱 dzia艂ania Marketingu Spo艂eczno艣ciowego prze艂o偶y膰 swoj膮 obecno艣膰 w wymierne korzy艣ci dla biznesu 馃憣.
馃憠 Jak ocenia膰 馃搳 馃攳 potencja艂 poszczeg贸lnych mo偶liwo艣ci i wykorzysta膰 go w codziennej praktyce.
馃憠To spotkanie os贸b, kt贸re w codziennej pracy 馃懆馃捇馃懇馃捇 bior膮 odpowiedzialno艣膰 za sukcesy i pora偶ki dzia艂a艅 firmy w mediach spo艂eczno艣ciowych.

26-27.01.22 | online | www.forsm.pl

W PROGRAMIE 2022 m.in.:

Kreatywno艣膰, kt贸ra dzia艂a czyli jak emocje nap臋dzaj膮 biznes. Marta Szufranowicz, DDB Warsaw

Opis: Prezentacja o tym jak emocje w komunikacji pomagaj膮 budowa膰 d艂ugofalowo siln膮 mark臋. Czym jest constant-consideration i jak by膰 obecnym w 艣wiecie konsumenta przed jego obecno艣ci膮 w procesie zakupowym.

Ju偶 nie tylko filmy: o dodatkowych funkcjonalno艣ciach na YouTube oraz tym, dlaczego i jak powinni艣my z nich korzysta膰. Przemys艂aw Gajos, LTTM

Opis: Wszyscy kojarzymy YouTube jako platform臋 agreguj膮c膮 materia艂y wideo. Jednak nale偶y pami臋ta膰, 偶e YT to tak偶e, a mo偶e nawet przede wszystkim, drugie najwi臋ksze medium spo艂eczno艣ciowe w internecie. To w艂a艣nie z my艣l膮 o tym, YouTube udost臋pnia tw贸rcom kolejne narz臋dzia i funkcjonalno艣ci, kt贸re pozwalaj膮 na dodatkowe anga偶owanie widz贸w - nie tylko w same filmy, ale tak偶e w "偶ycie" kana艂u oraz aktywne go wspieranie. W 2021 nie wystarczy ju偶 tylko dodawanie nowych materia艂贸w, a prowadzenie kana艂u wymaga nowego, holistycznego podej艣cia.

Make media social again. Adam Kr臋gielewski, Labcon

Opis: Analizuj膮c spos贸b komunikacji wielu marek w Social Media mo偶na odnie艣膰 wra偶enie, 偶e osoby za nie odpowiedzialne zapomnia艂y czym s膮 i na czym polegaj膮 media spo艂eczno艣ciowe. Jak mo偶na si臋 domy艣la膰, konsumenci oczekuj膮 od marek zupe艂nie innego podej艣cia. W swojej prezentacji om贸wi臋, jak przywr贸ci膰 dzia艂aniom w Social Media spo艂eczno艣ciowy charakter, aby w pe艂ni wykorzysta膰 ich komunikacyjny potencja艂. Dzi臋ki temu marki maj膮 szans臋 zbudowa膰 lepsz膮 wi臋藕 ze swoimi konsumentami (realn膮 wi臋藕), odpowiedz膮 na potrzeby, jakie przed komunikacj膮 SoMe stawiaj膮 konsumenci oraz b臋d膮 w stanie wykorzystywa膰 si艂臋 spo艂eczno艣ci, aby przekona膰 innych do siebie.

Metaverse ju偶 tu jest: rozszerzona rzeczywisto艣膰 w s艂u偶bie komunikacji marek w social mediach. Jan O偶arowski, Lens That

Opis: To, co kiedy艣 kojarzone by艂o jako "snapchatowe uszy i pyszczek psa", dzi艣 mo偶e by膰 w pe艂ni spersonalizowanym, stworzonym dla danej marki od podstaw, efektem (filtrem, lensem, nak艂adk膮...) dzia艂aj膮cym bezpo艣rednio na ekranie popularnych apek spo艂eczno艣ciowych. A tym samym, zupe艂nie nowym touchpointem z konsumentem i skutecznym narz臋dziem komunikacji marketingowej. W dobie wygaszania przez marki - z oczywistych wzgl臋d贸w pandemicznych - komunikacji w pewnych tradycyjnych kana艂ach i u progu zaanonsowanej przez Marka Zuckerberga epoki Metaverse, w艂a艣nie teraz przyszed艂 moment na wypr贸bowanie czego艣 nowatorskiego, co do tej pory wydawa艂o si臋 "technologi膮 jutra".

鉁 Co zamiast Facebooka? Czyli subiektywny przegl膮d mechanik obecnych w ramach nowych medi贸w, kt贸re warto zrozumie膰, 偶eby p贸藕niej zacz膮膰 je wykorzystywa膰. Martyna Picheta, Mateusz Sury艣, VMLY&R

Opis: Facebook znajduje si臋 "pod ostrza艂em", a niekt贸rzy nawet twierdz膮, 偶e za kilka lat portalu mo偶e ju偶 nie by膰. Powstaje wi臋c pytanie, czy Facebook umrze, a co za tym idzie co b臋dzie w stanie go zast膮pi膰? Podczas naszej prelekcji nie znajdziemy odpowiedzi na te pytania, ale za to przyjrzymy si臋 aplikacjom i mechanikom, kt贸re warto zrozumie膰, 偶eby p贸藕niej m贸c zacz膮膰 z nich korzysta膰.

Postaramy si臋 wybiec w przysz艂o艣膰 i sprawdzimy co mo偶e (ale nie musi) zast膮pi膰 giganta.

鉁 Mo偶liwo艣ci reklamowe LinkedIn Ads - czego unika膰 i na czym skupi膰 swoj膮 uwag臋. Krzysztof Janosiewicz, Sempai

Opis: Podczas prezentacji Krzysztof opowie o mo偶liwo艣ciach reklamowych, typach kampanii, targetowaniu oraz sprawdzonych praktykach na Linkedinie. Dowiesz si臋 na co warto zwr贸ci膰 uwag臋 i co sprawdza si臋 najlepiej, a tak偶e dla kogo s膮 Reklamy na LinkedIn i czym r贸偶ni膮 si臋 od innych 藕r贸de艂 p艂atnego ruchu.

鉁 Matryca strategii komunikacji, czyli jak stworzy膰 w艂asne narz臋dzie porz膮dkuj膮ce harmonogram publikacji w Mediach Spo艂eczno艣ciowychDawid Zaj膮c, AdCookie

鉁 Narracja w social mediach - o g艂osie marki dzi臋ki social mediom. Piotr Gatys, Saatchi & Saatchi

Czego o komunikacji na Linkedin mo偶e nauczy膰 nas Micha艂 Holc? Mi艂osz Jacyna, albo albo

Opis: Od komunikacyjnego eksperymentu do dzia艂ania, kt贸re sta艂o si臋 g艂贸wn膮 osi膮 komunikacji premiery The Office PL. Obecno艣膰 Micha艂a Holca, czyli serialowego CEO, prze艂ama艂o tabu tej profesjonalnej spo艂eczno艣ci. Przedstawiaj膮c kulisy kampanii opowiem o praktycznych wskaz贸wkach, kt贸re ka偶dy mo偶e zastosowa膰 w budowie anga偶uj膮cego contentu dla siebie lub swojej marki.

O strategii w Social Media jako przemy艣lanej sekwencji dzia艂a艅 do u艂o偶onego planu. Anna Ledwo艅 Blacha, More Bananas

Opis: Dzia艂ania w Social Media cz臋sto prowadzone s膮 ad hoc. Bez strategii, b膮d藕 ze strategi膮, ale oderwan膮 od og贸lnej strategii marketingowej firmy. Czy mo偶e by膰 inaczej? I jak sprawi膰, aby nie by艂o to trudnym i kosztownym procesem? Zapraszam na prezentacj臋, w kt贸rej dowiesz si臋 jak budowa膰 siln膮 mark臋 w Social Media i dlaczego jest to potrzebne.

User Generated Content jako narz臋dzie marketingowe. Katarzyna Bro偶yna, Opus B

Opis: Kto sprzedaje Twoje produkty lepiej od Ciebie? Twoi klienci! Wraz z dynamicznym wzrostem znaczenia e-commercu, ro艣nie r贸wnie偶 zapotrzebowanie na UGC, kt贸ry coraz cz臋艣ciej stanowi wa偶ny element dzia艂a艅 marketingowych. Dzi臋ki UGC mo偶esz nie tylko zwi臋kszy膰 rozpoznawalno艣膰 marki czy podnie艣膰 poziom sprzeda偶y, ale tak偶e odkry膰 kopalni臋 insight贸w Twojej grupy docelowej. Podczas prezentacji powiem o tym, dlaczego warto inwestowa膰 w UGC i od czego mo偶esz zacz膮膰 swoje dzia艂ania.

Jak si臋 dopasowa膰 - zmiany w social mediach, a UX u偶ytkownika. Agata Pato艂a, Feeders Agency

Opis: W social mediach opr贸cz u偶ytkownik贸w, zaskakuj膮 nas te偶 zmiany wprowadzane przez poszczeg贸lne aplikacje. Z mojej prezentacji dowiesz si臋 o tym jak si臋 dostosowa膰, o nowo艣ciach i o tym jak by膰 kameleonem social medi贸w! B臋dzie o TikToku, Reelsach, wspania艂ym narz臋dziu e-commercowym Pintere艣cie i innych dobrodziejstwach internetu.

To NIE JEST rok video i dlatego Tiktok ma sens. Agnieszka Bana艣, Grupa WALK

Opis: "Rok video" to jeden z tych frazes贸w, kt贸ry wszed艂 ju偶 do kanonu marketingu, a ile jest w nim prawdy skoro od tylu lat jest powtarzany? Odb臋dziemy szybk膮 podr贸偶 w czasie skupiaj膮c si臋 na contencie video od Vine, Snapchata po YouTube, 偶eby finalnie przej艣膰 do Tiktoka i trend贸w na nim panuj膮cych. Obalimy troch臋 mit贸w na temat tego serwisu, zaprezentuj臋 content video przez pryzmat nieco innej skali i przesz艂o艣ci tego formatu w social media, a tak偶e zobaczycie przyk艂ady fajnej komunikacji na Tiktoku i antyprzyk艂ady reklamiarskiego bannera w serwisie.

Co zrobi膰, 偶eby zepsu膰 kampani臋 reklamow膮 na Facebooku i Instagramie i straci膰 troch臋 pieni臋dzy. Jan Zaj膮c, Sotrender

Opis: W wyst膮pieniu om贸wi臋 cz臋sto stosowane strategie reklamowe, kt贸re nierzadko ko艅cz膮 si臋 fiaskiem i szybko zniech臋caj膮 marketer贸w do reklamowania si臋 za pomoc膮 Facebooka (a w艂a艣ciwie ju偶 na Meta)

Poka偶臋 najcz臋艣ciej pope艂niane b艂臋dy w trakcie prowadzenia dzia艂a艅 reklamowych na Facebooku oraz Instagramie.

Dam wskaz贸wki dotycz膮ce bud偶et贸w, czasu trwania i targetowania kampanii oraz inne przydatne w codziennych dzia艂aniach rekomendacje.

Wyst膮pienie b臋dzie oparte na rzeczywistych danych z polskiego rynku z 2021 r., zebranych za pomoc膮 Sotrender Ads.

Decyduj膮c si臋 na zakup biletu otrzymasz dost臋p do nagra艅 z poprzedniej edycji GRATIS!

  • Pinterest i Twitter - wszyscy si臋 boimy, a warto! Jak prowadzi膰 tam skuteczne kampanie. / Ania Ledwo艅-Blacha
  • YouTube - Brands as creators - w艂asny kana艂 marki od podstaw: strategia, format, dystrybucja, wpisanie YouTube w ekosystem marki. / Kamil Bolek
  • Efektywne social media, czyli jak obliczy膰 ROI z dzia艂a艅 w mediach spo艂eczno艣ciowych? / Mateusz Muryjas
  • Strategia contentowa - co bra膰 pod uwag臋 i jak tworzy膰 komunikacj臋. / Edie Maciejewska
  • Jak po艂膮czy膰 firmowego bloga z FB Ads w lejku sprzeda偶owym e-commerce. / Mateusz Nowak
  • LinkedIn update - nowo艣ci, zmiany, trendy oraz promocja wydarze艅 na LinkedInie. / Adrian Gamo艅
  • W poszukiwaniu pomys艂贸w na zaanga偶owan膮 spo艂eczno艣膰 w mediach spo艂eczno艣ciowych, czyli czego mo偶emy nauczy膰 si臋 od influencer贸w. / Katarzyna Bro偶yna
  • Jak TikTok obja艣nia mi 艣wiat? - rzecz o wsp贸艂czesnym Internecie / Agata Pato艂a
  • Chatboty na Messengerze. / Dawid Pacha
  • Instagram - wskaz贸wki dla konta firmowego. / Karolina Kornacka
  • Tworzenie strategii dzia艂a艅 na Facebooku - grupy docelowe, typy kampanii, KP. Jak sprecyzowa膰 cele, aby dok艂adnie zaplanowa膰 dzia艂ania i uzyska膰 mierzalne efekty oraz unikn膮膰 wzajemnie wykluczaj膮cych si臋 KPI's? / Monika Szyszka, Aleksandra Mazur
  • Jak wzorowo przygotowa膰 swoje konto, YT - SEO, optymalizacja, pozycjonowanie, czyli wszystko, co ma wp艂yw na zasi臋gi Twojego kana艂u. / Przemys艂aw Gajos
  • Podcasty w marketingu? / Marta Janus

鉁 鉁 BILETY:
艁ap sw贸j bilet na 鈻 http://forsm.pl/#Formularz

Ceny za bilety:
(Cena standardowa za 2 dni 1050 pln)

1 bilet = 890 pln /os.
2 bilety = 590 pln /os.
3 bilety = 420 pln /os.
4 bilety = 450 pln /os.


鉁呪渽鉁 W PAKIECIE:
鈥 Udzia艂 w ca艂odniowym Kongresie For Social Media
鈥 Materia艂y z wydarzenia w formie elektronicznej
鈥 Mo偶liwo艣膰 indywidualnych konsultacji z prelegentami
鈥 Dost臋p do pe艂nych nagra艅 z Kongresu For Social Media z 26-28.01.2022
鈻 Certyfikat uczestnictwa

Wi臋cej na: http://forsm.pl/
Chcia艂by艣 wiedzie膰 jeszcze wi臋cej? Napisz 鉁 do nas: forsm@indm.pl

Do艂膮cz do wydarzenia

Do艂膮cz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dost臋pne do Cena Liczba
  Udzia艂 w Kongresie ForSM 26-27.01.22, prezentacje i materia艂y z danego dnia oraz dost臋p do nagra艅 video z wyk艂ad贸w - 1 osoba
ju偶 niedost臋pne 1 168,50 z艂 -
  Udzia艂 w Kongresie ForSM 26-27.01.22, prezentacje i materia艂y z danego dnia oraz dost臋p do nagra艅 video z wyk艂ad贸w - 2 osoby
Wyprzedane 1 599,00 z艂 Wyprzedane
  Udzia艂 w Kongresie ForSM 26-27.01.22, prezentacje i materia艂y z danego dnia oraz dost臋p do nagra艅 video z wyk艂ad贸w - 3 osoby
Wyprzedane 2 029,50 z艂 Wyprzedane
  Udzia艂 w Kongresie ForSM 26-27.01.22, prezentacje i materia艂y z danego dnia oraz dost臋p do nagra艅 video z wyk艂ad贸w - 4 osoby
Wyprzedane 2 410,80 z艂 Wyprzedane