Marketing Sprzeda偶 IT i Nowe technologie Komunikacja i wyst膮pienia publiczne Rozw贸j osobisty Koncerty, Festiwale, Rozrywka Polityka i Gospodarka

Marketing Social Media dla firm - szkolenie online

location icon
calendar icon
Od 25 mar 15:00 do 31 sie 15:00
ticket icon
Od 233,70聽z艂

Je艣li to 馃憖Ty odpowiadasz za dzia艂ania i obecno艣膰 firmy w SM - to w艂a艣nie propozycja dla Ciebie. Wykorzystaj ten czas na rozw贸j i wdro偶enie zdobytej wiedzy!

Mamy dla was du偶膮 dawk臋 konkretnej wiedzy, z kt贸rej mo偶esz skorzysta膰 nie wychodz膮c z domu. 馃挭 To doskona艂a okazja, 偶eby nauczy膰 si臋 czego艣 nowego!

Styczniowa edycji Kongresu For Social Media 2020 (https://www.forsm.pl/) by艂a wy艣mienita i dzi艣 mo偶esz skorzysta膰 z tych materia艂贸w.

Dlaczego warto:
馃憠 10 艣wietnych i inspiruj膮cych wyst膮pie艅 - prezentacje ocenione jako rewelacyjne przez samych uczestnik贸w!
馃憠 Aktualne, merytoryczne tematy, z kt贸rych mo偶esz skorzysta膰 ju偶 teraz. Kiedy tylko chcesz i gdziekolwiek jeste艣!
馃憠 Social Media w wymiarze biznesowym - dowiesz si臋 jak wykorzystuj膮c konkretne i przemy艣lane dzia艂ania Marketingu Spo艂eczno艣ciowego i prze艂o偶y膰 swoj膮 obecno艣膰 na wymierne korzy艣ci dla Twojego biznesu.
馃憠 Powiemy jak ocenia膰 potencja艂 poszczeg贸lnych mo偶liwo艣ci i wykorzysta膰 go w codziennej praktyce.

鉁 Cena zawiera:
  • Dost臋p do pe艂nych nagra艅 z Kongresu For Social Media z dnia 22.01.2020.
  • A teraz prezentacje dostaniesz GRATIS! 

Tematy wyk艂ad贸w:

Temat 1: User-generated content (UGC) - jak w艂膮czy膰 i wykorzysta膰 jako sta艂y element strategii komunikacji. 艁ukasz G艂ombicki

Opis: Zastanawia艂e艣 si臋 czy Twoja firma ma zaplanowan膮 strategi臋 oraz plan dzia艂a艅 na najbli偶sze lata? A mo偶e nie wiesz w jaki spos贸b trafi膰 do klient贸w? Podczas tej prezentacji dowiesz si臋 jakie zasady firma musi spe艂ni膰, 偶eby efektywnie prowadzi膰 swoj膮 dzia艂alno艣膰 i co zrobi膰, aby osi膮gn膮膰 wyznaczone cele marketingowe.

Temat 2: Facebook ads - misja optymalizacja. Jakub B膮ka艂a

Opis: Unikaj pu艂apek optymalizacyjnych i najwa偶niejsze - sprawd藕 czy Twoje dzia艂ania wp艂ywaj膮 na realn膮 sprzeda偶! Dowiedz si臋 jak wykorzysta膰 dodatkowe dane w optymalizacji kampanii i podejmowa膰 lepsze decyzje optymalizacyjne. Sprawd藕 jak poprawi膰 ROAS w swoich kampaniach. Po tej prezentacji zmienisz kilka ustawie艅 w swoich reklamach.

Temat 3: Wideo marketing - praktyczne poradyPiotr Kr贸l

Opis: Opowiem o wideo we wszystkich kana艂ach social medi贸w - jak dostosowa膰 formaty oraz form臋 wideo do r贸偶nych kana艂贸w i r贸偶nych grup odbiorc贸w. B臋dzie r贸wnie偶 o temacie live'贸w i webinar贸w jako element贸w lejka sprzeda偶owego. Opr贸cz tego podziel臋 si臋 podsumowaniem swoich do艣wiadcze艅 z 2019 roku i przedstawi臋 najskuteczniejsze taktyki wideo marketingowe. Poka偶臋 r贸wnie偶, jak wykorzysta膰 redystrybucj臋 wideo w social mediach, aby zaoszcz臋dzi膰 czas i nie traci膰 na jako艣ci.

鉁 Temat 4: Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe mo偶liwo艣ci. Anna Ledwo艅-Blacha

Opis: Ostatnimi czasy g艂o艣no o Instagramie z powodu usuni臋cia z post贸w widocznej liczby "serduszek". Ale czy to najwa偶niejsza zmiana? W samym 2019 roku mieli艣my ponad 15 znacz膮cych aktualizacji, a Instagram stale si臋 rozwija pod k膮tem dzia艂a艅 e-commercowych. Do tego w Brazylii zapocz膮tkowa艂 testy Reels na Instagram Stories, czyli funkcji praktycznie takiej samej jak膮 daje nam Tik Tok. Jakich zmian mo偶emy jeszcze si臋 spodziewa膰 i na co postawi膰 w dzia艂aniach biznesowych? My艣l膮c o przysz艂o艣ci jednocze艣nie powinni艣my skoncentrowa膰 si臋 na tera藕niejszo艣ci i obecnych dzia艂aniach i rozwi膮zaniach w tym kanale. M贸wi si臋, 偶e Instagram, to medium dla marek z "艂adnymi zdj臋ciami", przede wszystkim z bran偶y beauty, FMCG czy HORECA. Profil powinien by膰 sp贸jny i estetyczny, a IG Stories dopracowane w ka偶dym calu, ale... czy zawsze? Podczas mojej prezentacji dowiesz si臋 jak zbudowa膰 profil aby by艂 efektywny, a nie efektowny. A przede wszystkim spe艂nia艂 swoje biznesowe cele.

鉁 Temat 5: AR i inne kreatywne formy reklamy, czyli o 艣wiecie, kt贸ry nie ko艅czy si臋 na instagramowym po艣cie! Agata Pato艂a

Opis: Zwykle zamykamy si臋 ba艅kach, w kt贸rych wrzucamy merytoryczny post na Facebooka i 艂adne zdj臋cie na Instagrama - na tym ko艅cz膮 si臋 nasze dzia艂ania marketingowe. A internet to przede wszystkim nowe i ROZWIJAJ膭CE si臋 technologie, kt贸re wprowadzaj膮 reklam臋 na zupe艂nie inny poziom. B臋dzie o AR, VR, d藕wi臋kach i innych... kreatywnych formach reklamy. Ale przede wszystkim o NOWYCH TECHNOLOGIACH.

鉁 Temat 6: Analiza danych w social media, czyli co warto mierzy膰, monitorowa膰 i raportowa膰. Jak 艣wiadomie odczytywa膰 dane i na ich podstawie wyci膮ga膰 wnioski. Albert Radomski

Opis: Jako e-commerce manager ka偶dego dnia w pracy dowiaduj臋 si臋, 偶e cho膰 dobrze jest mie膰 w艂asne zdanie, to znacznie lepiej mie膰 w艂asne zdanie oparte na twardych liczbach! Czasami po to, by upewni膰 si臋, czy moje podej艣cie do produktu lub grupy docelowej jest s艂uszne, czasami za艣 po to, by wyt艂umaczy膰 wnikliwemu klientowi z艂o偶ony lejek zakupowy. Nie ukrywam - Excel to moja pasja! Ale jestem przekonany, 偶e wi臋kszo艣膰 dzia艂a艅 w social media mo偶na prowadzi膰 w oparciu o analiz臋 podstawowych wska藕nik贸w. Podczas mojego wyst膮pienia poka偶臋, na kt贸re metryki zwraca膰 szczeg贸ln膮 uwag臋, jak unika膰 b艂臋d贸w poznawczych i wyci膮ga膰 poprawne wnioski - by Wasze kampanie stawa艂y si臋 jeszcze celniejsze!

鉁 Temat 7: Poskromi膰 algorytm Linkedin w 2020 roku. Rafa艂 Szyma艅ski

Opis: LinkedIn posiada wielostopniowy algorytm oceniaj膮cy tre艣ci zanim je udost臋pni dalej sieci kontakt贸w. Dzi臋ki niemu, u偶ytkownicy maj膮 otrzymywa膰 bardziej dopasowane i adekwatne do swoich zainteresowa艅 tre艣ci. Tak jak w przypadku innych SoMe, zrozumienie na czym polega algorytm LinkedIn i w jaki spos贸b ogranicza b膮d藕 wzmacnia zasi臋gi twoich tre艣ci, jest istotnym krokiem do efektywnego u偶ywania tego kana艂u do personal brandingu, social sellingu czy content marketingu. W swojej prezentacji opisze jakie zmiany zasz艂y w algorytmie w 2019 roku, co jest zapowiedziane na rok 2020 oraz jak t臋 wiedz臋 wykorzysta膰 w "hakowaniu" go aby osi膮ga膰 cele biznesowe na Twoim prywatnym i firmowym profilu.

鉁 Temat 8: Budowa zaanga偶owania jako jeden z filar贸w skutecznej sprzeda偶y. Mateusz Nowak

Opis: Przyk艂adowe techniki i niekoniecznie oczywistych efektach tego anga偶owania (sposobach pomiaru). Jak cz臋sto s艂yszycie: "Najpierw sprzeda偶 (przychody), potem (jak zarobimy) zajmiemy si臋 mark膮/komunikacj膮?" Dlaczego to nie ma prawa dzia艂a膰? Je艣li da si臋 po prostu sprzedawa膰, to po co: strategia, insighty, koncepcje kreatywne itd. A mo偶e jednak si臋 da? Sytuacje, 偶e sprzeda偶 w social media jest prosta: kilka przyk艂ad贸w. Ale w wi臋kszo艣ci wypadk贸w to (lista powy偶ej) nie zadzia艂a. Hipoteza: zaanga偶owanie robi sprzeda偶? Wszyscy powiemy: "tak, anga偶uj, musisz anga偶owa膰". A dowody? Liczby? Zaanga偶owanie i jego wp艂yw na sprzeda偶: 3 techniki.

鉁 Temat 9: Jak stworzy膰 realizuj膮cy cele biznesowe i warto艣ciowy dla odbiorcy plan content marketingu. I jego dalsze etapy. Magdalena G贸rnicka-Partyka

Opis: Podczas tej prezentacji dowiesz si臋 w jaki spos贸b zaplanowa膰 kampani臋 content marketingow膮. Opowiemy o tym jak budowa膰 zasi臋g oraz zaanga偶owanie, a tak偶e jakie s膮 najwi臋ksze mity przy tworzeniu tre艣ci. Na koniec zwr贸cimy uwag臋 na b艂臋dy, kt贸re pojawiaj膮 si臋 najcz臋艣ciej i wska偶emy w jaki spos贸b mierzy膰 skuteczno艣膰 swoich dzia艂a艅.

鉁 Temat 10: Trendy w Social Media - w Polsce i na 艣wiecie. 艁ukasz G艂ombicki

Opis: Jakie s膮 trendy w komunikacji na bie偶膮cy rok? Newsfeed-&-Stories First, algorytmizacja czy coraz mocniejsza pozycja wideo w mediach spo艂eczno艣ciowych. Na co zwr贸ci膰 uwag臋 i jakie wyzwania marketingowe na nas czekaj膮? Podczas tej prezentacji dowiesz si臋 w jaki spos贸b odnie艣膰 sukces w Social Mediach w 2020 roku.

Jak mo偶esz otrzyma膰 ten materia艂:

Po rejestracji na wskazanego maila przyjedzie do Ciebie mail z danymi do logowania, gdzie otrzymasz dost臋p do wszystkich materia艂贸w na okres 6 miesi臋cy. 

馃憠Zach臋camy r贸wnie偶 do sprawdzenia oferty pozosta艂ych szkole艅 online:
https://app.evenea.pl/event/szkolenieinstagramonline/
https://app.evenea.pl/event/szkolenielinkedinonlin...
https://app.evenea.pl/event/szkoleniecopywritingonline/
https://app.evenea.pl/event/szkolenievideoonline
https://app.evenea.pl/event/webinarinsta/
https://app.evenea.pl/event/webinarcopywriting/
https://app.evenea.pl/event/webinarlinkedin/ 

Chcia艂by艣 wiedzie膰 jeszcze wi臋cej? Skontaktuj si臋 z nami na: indm@indm.pl lub pod numerem tel. 660 240 553.

Do艂膮cz do wydarzenia

Do艂膮cz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dost臋pne do Cena Liczba
  Marketing Social Media dla firm - szkolenie online
31 Sierpnia 2020, 23:59 233,70 z艂