Global Team Lab - Tworzenie innowacyjnych międzynarodowych zespołów badawczych
Global Team Lab - Tworzenie innowacyjnych międzynarodowych zespołów badawczych
Serdecznie zapraszamy na webinar, w ramach którego dowiesz się:
🔹 Jak tworzyć dynamiczne międzynarodowe zespoły badawcze.🔹 Jak pozyskiwać partnerów i integrować się w środowisku naukowym oraz biznesowym.
🔹 Jak facylitować współpracę między regionalnymi MŚP, korporacjami a podmiotami naukowymi na arenie międzynarodowej.
Usługa skierowana jest do przedsiębiorstw oraz kierowników projektów badawczo-rozwojowych tworzących dynamiczne międzynarodowe zespoły badawcze. Podczas webinaru dowiecie się Państwo, jak nasza usługa może pomóc zarówno w tworzeniu nowych zespołów, jak i wspieraniu już istniejących w poszukiwaniu nowych partnerów lub członków, dzięki naszej bazie danych partnerów, ekspertów i jednostek naukowych. Nasi Eksperci podpowiedzą jak pozyskać partnerów i otrzymać wsparcie w tworzeniu dynamicznych zespołów badawczych oraz projektowych.
Podczas webinaru dowiecie się jak nasza usługa może pomóc zarówno w tworzeniu nowych zespołów, jak i wspieraniu już istniejących w poszukiwaniu nowych partnerów lub członków, dzięki naszej bazie danych partnerów, ekspertów i jednostek naukowych.
Agenda
10.00-10.10 Wstęp - Usługa GTL - krótkie wyjaśnienie
CZĘŚĆ I - 10.10-11.00
- 1.Jak EEN wspiera przedsiębiorstwa w tworzeniu dynamicznych zespołów badawczych, projektowych
- 2.Pozyskiwanie parterów - od czego zacząć tj. analizy potrzeb, na co zwrócić uwagę, gdzie szukać informacji
- 3.Jakie mamy możliwości - w czym możemy pomóc z naciskiem na partnerów biznesowych, partnerów do wspólnych projektów i odbiorców technologii
CZĘŚĆ II - 11.00-12.00
- 1.Plan eksportu - co to jest i jak przygotować dokument, elementy:
- a.Analiza sytuacji firmy
- b.Wybór rynków
- c.Wybór produktów eksportowych wraz z obranymi strategiami cenowymi, marketingowymi, produktowymi
- d.Wybór sposobu dystrybucji, formy obecności na rynku, kanału dystrybucji i jego długości
- e.Formy promocji firmy
- f.Wielkość budżetu
- g.Harmonogram działań
CZĘŚĆ III - PSSE
- 1.Zaproszenie do konsultacji indywidualnych
- 2.Sesja Q&A
- 3.Zakończenie
Zapraszamy serdecznie do obowiązkowej rejestracji!
Jak dołączyć?
1. Zarezerwuj miejsce dla siebie, zapisując się tutaj na webinarium. Udział jest płatny 100zł + VAT!
2. Opłać fakturę, którą otrzymasz od nas drogą mailową.
3. Tuż przed wydarzeniem otrzymasz od nas link z dostępem do spotkania.
4. Do usłyszenia!