Podstawy zarządzania - First Time Manager
Podstawy zarządzania — First Time Manager
20.04.2023 Warszawa
09:00 - 16:00
Masz pytanie? Zapraszam do kontaktu:
[email protected] lub tel. 519 421 063
www.KordoEdukacja.pl
Jednym zdaniem: Intensywne szkolenie przygotowujące do roli kierowniczej.
Opis szkolenia
Początkujący menedżerowie bardzo często mierzą się z myślą: co będzie, jeśli nie dam rady? To zrozumiała obawa przed nową odpowiedzialnością i zupełnie nową rolą, z którą będą musieli się zmierzyć.
Celem kursu dla początkujących menedżerów jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności, które pozwolą im poczuć się lepiej i pewniej w roli osoby kierującej innymi osobami, wzmocnić autorytet i wskazać metody rozwiązywania typowych problemów szefa.
Początkujący kierownik zmaga się z wieloma nowymi dla niego zagadnieniami, takimi jak: sprawna i asertywna komunikacja, motywowanie, nadzór nad zespołem, inspirujące przywództwo.
Uczestnicy szkolenia poszerzą swoją świadomość w zakresie ich systemu wartości jako lidera. Wezmą udział w wielu ćwiczeniach i scenkach, w których rozwiną swoje umiejętności przywódcze. Podczas szkolenia będzie miejsce na wiele refleksji, ćwiczeń, wymianę doświadczeń.
Skrócona agenda:
- Podstawy przywództwa
- Komunikacja
- Asertywność i Zarządzanie Czasem
- Motywowanie
- Delegowanie
- Dawniej kolega — dziś szef
Grupa docelowa — uczestnicy szkolenia
Szkolenie jest skierowane do:
- menedżerów z relatywnie krótkim stażem,
- pracowników, którzy w niedługim czasie mogą zostać kierownikami,
- członków kadry zarządczej, którzy szukają inspiracji i wskazówek dla swojej pracy,
- właścicieli małych firm, którzy chcą udoskonalić swoje sposoby zarządzania.
Cele szkolenia:
- poprawa sprawności organizacji,
- poprawa jakości zarządzania ludźmi w firmie,
- ugruntowanie dobrej kultury organizacyjnej,
- zmniejszenie rotacji personelu, a zwłaszcza tzw. niezapowiedzianych odejść z pracy.
Korzyści
Po szkoleniu uczestnicy będą:
- rozumieli swoją rolę jako kierownika i przywódcy,
- przygotowani do sprostania roli kierownika,
- potrafili radzić sobie z trudnymi sytuacjami komunikacyjnymi w organizacji,
- potrafili zidentyfikować typowe zagrożenia w zarządzaniu ludźmi,
- wiedzieli, jak budować swój wizerunek szefa,
- rozumieli źródła budowy i erozji swojego autorytetu,
- mogli poradzić sobie z sytuacją "wczoraj kolega — dzisiaj szef".
Stosowane metody:
- odgrywanie scenariuszy,
- analiza autentycznych problemów kadry kierowniczej — na przykładach,
- ćwiczenia praktyczne,
- dyskusja moderowana.
Prowadzący:
Marcin Babiak — ekspert przywództwa, zarządzania oraz transformacji kulturowej i cyfrowej, trener-praktyk, mentor i konsultant.
Ma za sobą wieloletnią praktykę menedżerską w takich firmach jak Intel, Apple, Dell, Groupon czy Komputronik.
Na co dzień tworzy i realizuje programy doradcze i szkoleniowe dla firm. Pracuje jako konsultant, trener i mentor kadry menedżerskiej. Specjalizuje się w pracy z młodymi liderami, otwartymi na zmiany szefami firm oraz firmami w okresie transformacji. Doświadczony w pracy w złożonych, międzynarodowych, wielokulturowych i wielojęzycznych organizacjach.
Laureat konkursu "Topowy Głos Polskiego LinkedIn", oraz "Linfluencer — Lider LinkedIn" opublikowanego przez Gazetę Wyborczą [1], autor ponad pół tysiąca publikacji rocznie, które czyta blisko 5 milionów odbiorców rocznie. Post na temat zjawiska "Big Resignation" dotarł do 530 tysięcy odbiorców.2]
Ekspert mediów społecznościowych. Gospodarz podcastu "Rozmowy Inspirujące", który słuchają i oglądają setki tysięcy osób, poprzez większość liczących się mediów społecznościowych.
Fundator i członek zarządu Fundacji Człowiek Może [3], która działa na rzecz aktywizacji, włączania i przeciwdziałania wykluczeniu różnych grup społecznych.
Prywatnie instruktor nurkowania i instruktor pierwszej pomocy.
[1] https://wyborcza.biz/biznes/7,177150,29370183,mlodzi-zdolni-zaangazowani-linkedin-tez-juz-ma-swoich-influencerow.html?disableRedirects=true
[2] https://www.linkedin.com/posts/marcinbabiak_piafbtkowakawa-rezygnacja-rynekpracy-activity-6882592123728748544-YKZT?utm_source=share&utm_medium=member_desktop
[3] https://www.facebook.com/FundacjaCzlowiekMoze
Cena szkolenia zawiera:
- profesjonalne materiały szkoleniowe,
- poczęstunek kawowy,
- obiad,
- certyfikat ukończenia szkolenia
Miejsce szkolenia:
Centrum Konferencyjne w prestiżowym biurowcu Q22, zlokalizowanym w Centrum Warszawy.
Budynek Q22 mieści się przy ul. Jana Pawła II 22 - w jego sąsiedztwie znajduje się stacja II linii metra, przystanki tramwajowe oraz Dworzec Centralny.
Poza doskonałą lokalizacją Q22 oferuje nowoczesne i komfortowe przestrzenie biurowe.
Centrum konferencyjne zlokalizowane jest na 14 piętrze budynku, co zapewnia "inspirujący" widok.