Doskonała Rejestracja Stomatologiczna cz 2. - Poziom Ninja

location icon
Centrum konferencyjne Golden Floor Al. Jerozolimskie 123 A, Warszawa
calendar icon
Od 22 paź 9:00 do 22 paź 18:00


DOSKONAŁA OBSŁUGA PACJENTA - Poziom Ninja

Zaawansowane SZKOLENIE I WARSZTAT 

Dla Personelu Rejestracji Stomatologicznej

Profesjonalnie działająca Rejestracja to strategiczne miejsce w każdej praktyce stomatologicznej. 

Praca na tym stanowisku to bardzo duże wyzwanie i codziennie występują lub mogą wystąpić

TRUDNE SYTUACJE, w których trzeba wykazać się bardzo dużym profesjonalizmem. 


Zobacz jak wygląda kurs i co mówią jego uczestniczki:




O KURSIE

To kurs dla doświadczonego Personelu Rejestracji, który chce jeszcze profesjonalniej radzić sobie w trudnych codziennych sytuacjach. 

Mogą w nim wziąć udział tylko osoby, które uczestniczyły w pierwszej części kursu Doskonała Rejestracja Stomatologiczna.


CELE

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie radzenia sobie w najtrudniejszych sytuacjach.


Jak kulturalnie a zarazem asertywnie i stanowczo:


       Porozmawiać z pacjentem, który potwierdził wizytę i nie przyszedł.  

       Porozmawiać z pacjentem jeżeli nie ma dogodnych dla niego terminów

       Porozmawiać z pacjentem kiedy Pacjent chce zrezygnować lub ciągle zmienia terminy wizyt

       Porozmawiać z pacjentem, kiedy trzeba zmienić mu termin wizyty i to nie jeden raz

       Porozmawiać z pacjentem, który zachowuje się agresywnie lub niekulturalnie  

       Co zrobić kiedy pacjent wymusza termin lub wejście do gabinetu, nie chce wypełnić ankiety 

       Przepisać pacjenta do innego lekarza, kiedy właściciel nie chce już wykonywać danych zabiegów

          lub praktyka zakończyła współpracę z danym lekarzem. 

       Pokonywać różne inne obiekcje ze strony wymagających pacjentów


REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia.



Informacje ogólne


PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński


MIEJSCE:
Centrum konferencyjne Golden floor

Al. Jerozolimskie 123 a

Warszawa


TERMIN:
22 października 2022


GODZINY:
9:00 - 18:00


ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu
przerwy kawowe i obiadową, przekąski i lunch w restauracji,

UWAGA:
Ilość miejsc jest ograniczona



MICHAŁ KATARZYŃSKI

Od 10 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.

Jest wykładowcą Akademii Digital Smile Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.

Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów.

Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.

Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych, podczas uroczystej gali uhonorował 22 praktyki stomatologiczne prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta"

W jego kursach i wykładach na temat zarządzania i komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 2000 uczestników.

Dzięki swojej praktycznej wiedzy oraz doświadczeniu skutecznie pomaga zespołom stomatologicznym, których misją jest maksymalna satysfakcja i pomoc pacjentom stomatologicznym.


Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy oraz personelu średniego jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu można lepiej pomagać swoim pacjentom.


W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: [email protected]

Więcej kursów na stronie

ww.doskonalaobslugapacjenta.pl


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Doskonała Rejestracja Stomatologiczna cz.2 - Poziom Ninja
już niedostępne 1 490,00 zł -