BRF Rzeszów 3

location icon
HUGETECH ul. Słowackiego 24, rzeszów
calendar icon
Od 30 sty 17:00 do 30 sty 17:00



BUSINESS ROCKET FUEL RZESZÓW

To już kolejna edycja naszej konferencji w Rzeszowie.

Podczas najbliższego wydarzenia skupimy się na temacie wykorzystania Internetu do budowania oraz skalowania biznesu. Nasi prelegenci zaprezentują swoje strategie, dzięki którym z roku na rok są w stanie powiększać swoje firmy. 
Wielu przedsiębiorców mylnie twierdzi, że sprzedaż w Internecie można wykonywać jedynie za pośrednictwiem sklepów internetowych oraz platform typu marketplace (Allegro, Amazon, itp.)
Uczestnicząc w wydarzeniu, poznasz narzędzia internetowe i dowiesz się jak w praktyce wykorzystać je do zwiększania sprzedaży, rekrutacji, czy personal brandingu. Nie ma na co czekać, zarezerwuj miejsce już teraz. Liczba miejsc mocno ograniczona! 

Prelegenci: 

Robert Juszczyk

BIOGRAM

"Od 6 lat prowadzę Software House - od zeszłego roku pod brandem GBX Soft. Posiadam doświadczenie jako Front-End Developer (głównie w frameworku Angular), a także jako SCRUM Master. W ciągu swojego doświadczenia współpracowałem zarówno z prywatnymi klientami, korporacjami jak i zagranicznymi partnerami. Moją misją jest tworzenie innowacyjnych i ciekawych produktów cyfrowych, które zmieniają codzienne życie człowieka oraz procesy w firmach. Dzięki dużemu zaangażowaniu, rozumieniu założeń biznesowych i zwinnemu podejściu Agile osiągamy bardzo wysoką jakość produktów technologicznych przy optymalnych budżetach."

TEMAT PRZEWODNI:

"Chętnie opowiem o tym jak podchodzić do tworzenia swoich pierwszych aplikacji webowych i mobilnych, jak zaplanować model biznesowy i jakie kroki podjąć, żeby nie wydać 200 tyś zł bez potrzeby."

Robert MÓWI:

"Cel jaki sobie wyznaczyłem to budowanie produktów od podstaw, zaczynając od minimalnej, funkcjonalnej wersji produktu (MVP). Budowa produktów cyfrowych bez stworzenia modelu biznesowego oraz skonfrontowania pomysłu z rynkiem użytkowników mija się z celem."

Anna Ledwoń

BIOGRAM

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych: Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

TEMAT PRZEWODNI:

O marketingowych trendach w roku 2020

Anna MÓWI:

Prywatnie grywa w gry planszowe, tworzy playlisty na Spotify i przynajmniej raz w miesiącu odwiedza jakiś festiwal lub koncert. Uwielbia książki, szczególnie fantasy oraz o uprawie roślin doniczkowych. Uwielbia odkrywać nowe rzeczy. Najlepiej codziennie.




Daniel Dereniowski

BIOGRAM

Ambasador Fundacji Startup Poland w woj. podkarpackim, Założyciel i Prezes Fundacji INUP - Podkarpackiej Koalicji Startupów, Prezes i udziałowiec w HugeTECH Sp. z.o.o gdzie zawodowo zajmuje się wspieraniem i rozwojem startupów m.in poprzez prowadzenie Podkarpackiej Przestrzeni Kreatywnej - KWADRAT. Odpowiada za realizację operacyjną rządowego akceleratora IDEA Global. Wspiera funkcjonowanie i rozwój sieci Samsung Inkubator w Rzeszowie, Lublinie i Białymstoku oraz miejskiego programu akceleracyjnego Rzeszów Startup Akcelerator.



Rafał Cencora

BIOGRAM

Współtwórca Kwadratu, Fundacji INUP, Koordynator Inkubatorów Samsung, obecnie w ramach firmy HugeTECH realizuje projekt akceleratora "Idea Global" oraz programu inkubacyjnego w ramach Platform Startowych "Start In Podkarpackie"

TEMAT PRZEWODNI:

Startup - droga samuraja

Krystian Ficek

DOŚWIADCZENIE

Od ponad 7 lat prezes agencji reklamowej ROXart, której klientami są takie marki, jak: Cellfast, Halmar, Dobrowolscy, Zakłady Magnezytowe "Ropczyce". Dzisiaj Roxart niemal 30 specjalistów w zakresie marketingu. Krystian jest "urodzonym przedsiębiorcą", pierwszą firmę założył wspólnie z kolegą w wieku 19 lat. Na codzień wielki pasjonat nowych technologi oraz marketingu!

TEMAT PRZEWODNI:

Jaką strategię przyjąć aby efektywnie pozyskiwać nowych klientów z Internetu w 2020 roku!

Krystian MÓWI:

Czasy, w których przyszło nam żyć, podobne są do lat 90 w Polsce, z tą różnicą, że w latach dziewięćdziesiątych zmieniał się ustrój, a dziś zmienia się mentalność. Teraz klienci chcą współpracować z ekspertami, jakość odgrywa coraz większą rolę, a tempo realizacji ma ogromny wpływ na zadowolenie klienta. Niestety większość przedsiębiorców nie docenia skali internetu i jego wpływu na szybkość rozwoju firm. Dziś możemy pasywnie pozyskiwać klientów, a zaoszczędzoną energię i czas przeznaczyć na lepszą obsługę i bardziej dopracowany produkt. Historię piszą zwycięzcy, tak więc nie przegapmy zmian porównywalnych wielkością do tych z lat 90' i wykorzystajmy je w pełni do rozbudowy polskich firm. Marketing w połączeniu z nowoczesnymi (innowacyjnymi) technologiami daje przewagę rynkową i duże zadowolenie z pełni mierzalnych wyników.


Tak było podczas I edycji: 


Tak było podczas II edycji: 




Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  VIP
Wyprzedane 58,99 zł Wyprzedane
  Standard
już niedostępne 19,99 zł -
  Student
Wyprzedane 9,99 zł Wyprzedane