Anchor Ninja 18.03.23 - REZERWACJA MIEJSCA

location icon
calendar icon
Od 18 mar 18:00 do 22 mar 8:00

Rezerwacja miejsca - Anchor Ninja 18.03.2023.

Opłata podana powyżej (wliczona w cenę kursu) dotyczy tylko części kwoty za udział (188 PLN = 40 EUR). Pozostała część kosztów musi zostać wpłacona przelewem bankowym, którego nr otrzymasz mailem po dokonaniu rezerwacji miejsca. 

System rezerwacyjny nie aktualizuje się jeszcze automatycznie (pracujemy nad tym :), czasami może zatem wystąpić overbooking, dlatego przed rezerwacją transportu, noclegu, itp. poczekaj na e-mail od nas (otrzymasz go po dokonaniu rezerwacji), będący potwierdzeniem, że taka sytuacja nie wystąpiła.

Program kursu, zawiera m.in.:

- Kotwiczenie W PORCIE, z rufą do nabrzeża, między innymi jachtami stojącymi już przy nim na kotwicach (także przy silnym, bocznym wietrze)
- Kotwiczenie rufą DO DZIOBÓW innych jachtów stojących w porcie na kotwicy z rufami do brzegu (oraz dlaczego 99% żeglarzy na Hydrze robi to w niewłaściwy sposób)
- Kotwiczenie dziobem (a nie rufą jak wyżej) pomiędzy dzioby innych jachtów stojących w porcie na kotwicy z rufami do brzegu (oraz kiedy i po co to robić).
- Kotwiczenie w zatoce z DŁUGIMI cumami rufowymi mocowanymi do skał (przy bardzo płytkim brzegu, do którego nie można podpłynąć rufą zbyt blisko aby rzucić je po prostu z jachtu na brzeg) w sytuacji gdy trzeba to zrobić przy silnym bocznym wietrze oraz wciskając się pomiędzy inne jachty już tak zakotwiczone/zacumowane (ale nie mogąc się o nie oprzeć burtą bo nie wyrażają zgody lub dlatego, że nie jest to bezpieczne).
- Podejścia NA ŻAGLACH do miejsca kotwiczenia w zatoce (także Z CUMAMI Z RUFY do brzegu, a nie tylko na środek zatoki)
- Podejścia do nabrzeża portowego NA ŻAGLACH (!), aby zacumować przy nim z wykorzystaniem kotwicy (bez silnika, bez muringu, bez Y-ków, bez dalb, także między inne jachty stojące w porcie rufami do pirsu, a nie tylko longside). W wielu portach używanie żagli jest zabronione, ale nie wszędzie (np. w niektórych portach miejskich, w których nie ma obsługi 24/7), zwłaszcza w sytuacji awarii silnika.
- Wciskanie się do portu (aby zacumować z wykorzystaniem kotwicy), w którym teoretycznie nie ma już miejsca przy nabrzeżu (i bynajmniej nie mamy tu na myśli tylko zwykłego rozpychania się na odbijaczach w "dziurę" między ciasno zacumowanymi jachtami, ale też liczne inne metody przygotowane na sytuacje, gdy takiej "dziury" w ogóle nie ma)
- Rozplątywanie kotwic zahaczonych o łańcuchy, skały lub muringi
- Manewry portowe z wykorzystaniem kotwicy zapasowej
- Sztormowanie na kotwicy w zatoce i w porcie (także przy kei z zafalowaniem)
- Ratowanie jachtu w porcie po tym, jak ktoś wyrwał nam kotwicę
- Alarmy i triki zawodowców, które mogą pomóc w przypadku wyrwania naszej kotwicy przez inny jacht w środku nocy (w porcie i/lub w zatoce) w momencie, kiedy nie ma nas wówczas na jachcie
- Stawania na kilku kotwicach tak, aby ich nie splątać podczas rotacji (także w miejscach o zmiennym kierunku prądu i innym kierunku wiatru niż prądu)
- Wywożenie kotwicy pontonem (jak, kiedy i po co to robić)
- Metody stawania w porcie z wykorzystaniem kotwicy, gdy nie mamy wystarczającej ilości łańcucha w stosunku do głębokości i siły wiatru i/lub gdy ilość miejsca w porcie jest teoretycznie zbyt mała, aby kotwica mogła skutecznie zakopać się w dno.
- Grecki muring (cumowanie rufą między inne jachty stojące w porcie z użyciem kotwicy zamiast muringu) w WERSJI AWARYJNEJ (bez silnika, bez żagli).
- Częste usterki związane z kotwiczeniem i jak sobie z nimi radzićoraz liczne inne zagadnienia, których nie porusza się na standardowych kursach żeglarskich lub są one omawiane "po łebkach", często też przekazując niestety kursantom błędne lub nieprecyzyjne informacje (których sporo także w podręcznikach)

Wszystko to, jeśli tylko pogoda i/lub rodzaj portu w danym dniu na to pozwala (choć bynajmniej nie unikamy silnych bocznych wiatrów ani ciasnych portów...), ćwiczymy w praktyce, na wodzie, a nie tylko na tablicy wykładowej (patrz filmy z naszych kursów: https://www.bluewaterclub.pl/kursy-i-szkolenia-zeglarskie/

Kurs mocno wyciskowy, rozkminkowy, bynajmniej NIE standardowy! Dla tych, którzy chcą się spocić, zmęczyć i żeby od myślenia parowały im głowy. Dla całkowicie wkręconych w żeglarstwo (lub chcących się wkręcić) i szukających podobnych do nich pasjonatów. Tydzień inspirujących zajęć z ekstremalną dawką PRAKTYCZNEJ wiedzy i umiejętności oraz tajnych TIPS & TRICS najlepszych skipperów Blue WaterClub-u.

Ile razy zastanawiałeś się "skąd oni to wiedzą" lub "jak oni to robią"? Wiedza i umiejętności gromadzone przez nas latami, są teraz na wyciągnięcie ręki.

WAŻNE - jeżeli szukasz lekkiego i przyjemnego kursu aby "kupić" sobie patent lub jedynie liznąć minimum koniecznego materiału dla pływania w łatwych warunkach, modląc się o brak gorszej pogody i żeglarskich niespodzianek - NIE ZAPISUJE SIĘ! Szkolimy w przyjaznej, luźnej atmosferze, bez terroru i zbędnej spiny, ale to jest kurs dla osób chcących naprawdę konkretnie się wyszkolić i umieć poradzić sobie w KAŻDEJ rejsowej sytuacji.

Zobacz przykładowy brainstorming z naszych kursów (jeden z wielu): https://www.facebook.com/BlueWaterClub/photos/a.226270830721777/2361214727227366/

Zobacz filmy z naszych manewrów portowych i kotwicznych: https://www.bluewaterclub.pl/kursy-i-szkolenia-zeglarskie/

Dodatkowo, na naszych kursach uczymy w praktyce, na wodzie (a nie na tablicy), często przy silnym bocznym wietrze, także:

- manewrów bez steru strumieniowego (nie każdy jacht go posiada oraz lubi się on popsuć w najmniej odpowiednim momencie a przy silnym wietrze i tak niewiele pomaga)
- manewrów z symulacją awarii silnika, sterociągów, cięgien gazu i zmiany biegów
- cumowania jachtu, na którym w ogóle nie działa silnik, pomiędzy inne jachty stojące przy kei z kotwicami z dziobu (a nie tylko do kei longside)

TERMINY:

Możliwość bezpłatnej zmiany terminu do 30.01.23 jeżeli nie dostaniesz urlopu.

a) 18-22.03.2023. DODATKOWO istnieje możliwość pozostania na jachcie w kolejnych dniach i wzięcia udziału w naszym kolejnym kursie: Short-handed Skipper, podczas któego uczymy żeglugi i manewrów portowych (także kotwicznych) w pojedynkę lub w nielicznej/niedoświadczonej załodze. Kurs ten kończy się w Atenach. Zapytaj nas o szczegóły.

b) 11-15.11.2023. DODATKOWO istnieje możliwość pozostania na jachcie w kolejnych dniach i wzięcia udziału w naszym kolejnym kursie: Short-handed Skipper, podczas któego uczymy żeglugi i manewrów portowych (także kotwicznych) w pojedynkę lub w nielicznej/niedoświadczonej załodze. Kurs ten kończy się w Atenach. Zapytaj nas o szczegóły.

Rozpoczęcie: Ateny

Zakończenie: Poros (możliwy transport autokarem, vanem lub promem do Aten, to raptem 160 km) *
*patrz informacje w akapicie powyżej o możliwości zakończenia kursu w Atenach

PROMOCJA:

Dokonując rezerwacji do 30.01.2023 otrzymujesz Pakiet Anty-COVID Bezpieczna Rezerwacja.

Szczegóły pakietu:

W przypadku zamknięcia granicy w miejscu zaokrętowania i braku możliwości dotarcia na rejs/kurs z tego powodu, nie tracisz swojej wpłaty (obowiązek bycia w pełni zaszczepionym określonymi szczepionkami w określonym czasie i/lub posiadania negatywnego wyniku testu na COVID nie jest traktowany jako zamknięcie granicy).

- Możesz dokonać bezpłatnej zmiany terminu kursu oraz kraju w którym się on odbywa do końca stycznia 2023.
- Możesz wykupić za 200 eur opcję Safety Plus, dzięki której:
a) w przypadku zachorowania na COVID (niekorzystnego wyniku testu antygenowego/PCR/innego wymaganego do wyjazdu) i braku możliwości udziału w kursie nie tracisz swojej wpłaty.
b) w przypadku wprowadzenia obowiązkowej kwarantanny pomimo wykonanego przez Ciebie szczepienia na COVID (dotyczy zatwierdzonych producentów i określonej liczby dni od przyjęcia ostatniej dawki) obowiązującej po przyjeździe do miejsca zaokrętowania, z której nie będzie zwalniało wykonaniue testu na COVID z wynikiem negatywnym (brak choroby), nie tracisz swojej wpłaty (dotyczy wybranych rejsów i kursów). Nie dotyczy osób zapisujących się na kurs już po wprowadzeniu kwarantanny.

WAŻNE - pamiętaj, że nawet w przypadku wprowadzenia kwarantanny po powrocie do kraju, wystarczy że zrobisz na lotnisku szybki i tani test antygenowy aby być z niej zwolnionym. Test możesz też wykonać gdziekolwiek, niekoniecznie na lotnisku, bo kwarantanna nie obejmuje wyjścia z domu na zrobienie testu COVID-owego, są nawet laboratoria, które oferują dojazd do Ciebie do miejsca zamieszkania. W przypadku powrotu z wielu krajów, respektowane są także testy zrobione w tych krajach (często znacznie tańsze), jeszcze przed Twoim powrotem do miejsca zamieszkania. Co więcej, jeżeli jesteś zaszczepiony/a lub jesteś ozdrowieńcem, nie musisz mieć zazwyczaj w ogóle testu na COVID ani aby wyjechać z kraju zamieszkania, ani do niego wrócić, ani aby wjechać do kraju gdzie zaczyna się kurs.

MIEJSCE KURSU: Grecja

WYMAGANIA:

Aby wziąć udział w kursie wystarczy patent JSM (lub podobny). W szczególnych przypadkach akceptujemy patent żeglarza jachtowego (zapytaj nas o szczegóły).

INSTRUKTOR Z GÓRNEJ PÓŁKI:

KWŻ kursów: Andrzej Trojanek - od 15 lat zajmuje się żeglarstwem na pełen etat. Za rufą zostawił ponad 100 komercyjnych i prywatnych rejsów kapitańskich na akwenach całego świata (m.in. Bałtyk, Morze Północne, Chorwacja, Grecja, Czarnogóra, Karaiby, Tajlandia, Seszele, Malezja, Polinezja itd.). Co roku spędza kilka miesięcy na wodzie. Instruktor manewrowania w ekstremalnych warunkach, instruktor na kursach dla skipperów zawodowych. Twórca autorskiej metodologii nauczania manewrów podnoszącej o 200% tempo przyswajania nowych umiejętności oraz kontrolę kursantów nad sytuacją. Organizator i koordynator (jako pracownik Blue Water Clubu) blisko tysiąca komercyjnych rejsów na akwenach całego świata.

Kapitan Jachtowy, Kapitan Motorowodny, Instruktor Żeglarstwa PZŻ, Instruktor Żeglarstwa ISSA, Ratownik pierwszej pomocy EPS z elementami Advanced Life Support, wykładowca na autorskich webinarach żeglarskich BWC, Płetwonurek AOWD, Certyfikowany w Akademii Morskiej w Gdyni w zakresie kursów STCW`95, Oficer nawigacyjny na STS Fryderyk Chopin oraz STS Pogoria. Instruktor żeglowania na wielkich żaglowcach International Uppsala Universitet oraz kandydatów do Szkół pod żaglami.

Więcej informacji o nim: https://www.bluewaterclub.pl/kursy-i-szkolenia-zeglarskie/

DUŻY JACHT a nie żadne 34-37 stopowe maleństwo:

Typowy, 40-48 stopowy czarterowy monohull, czyli taki, na którym odbędziecie 99% swoich przyszłych rejsów. Na mniejszych jachtach owszem, można łatwiej nauczyć się manewrów, tylko że później zderzacie się ze ścianą, wynajmując coś większego i wygodniejszego, gdyż nagle okazuje się, że "autobusem" manewruje się jednak inaczej niż "minivanem", zwłaszcza bez steru strumieniowego (bo go nie ma, bo się popsuł lub "zagotował", bo przy silnym wietrze i tak zbytnio nie pomaga itd.).

Na potrzeby naszych kursów opracowaliśmy także naszą autorską metodologię nauczania manewrów, różniącą się znacznie od każdego innego kursu. Dzięki innowacyjnemu i nietypowemu podejściu, udało na m się zwiększyć o ponad 200% tempo przyswajania nowych umiejętności przez kursantów (sprawdź opinie uczesników poniżej).

LICZBA GODZIN KURSU: ćwiczymy od świtu do zmierzchu z przerwami na kawę/wc/obiad PLUS także cały dzień zaokrętowania (niektóre terminy).

SPRAWDŹ OPINIE ABSOLWENTÓW naszych kursów: https://www.facebook.com/bluewaterclub/reviews/

CENA:

Koszt udziału zależy od momentu dokonania rezerwacji. Progi cenowe zmieniają się w zależności od aktualnie sprzedanej liczby miejsc - im więcej jest już zapisanych osób, tym wyższa cena kolejnych miejsc:

I PRÓG CENOWY: 595 eur/os. RABATY: Osoby biorące udzial w tym kursie ponownie: 5% zniżki. Absolwenci kursów Skippers Hell Week lub Wirtuozi Katamaranów: 5% zniżki.
II PRÓG CENOWY: 715 eur/os. RABATY: Osoby biorące udzial w tym kursie ponownie: 5% zniżki. Absolwenci kursów Skippers Hell Week lub Wirtuozi Katamaranów: 5% zniżki.
III PRÓG CENOWY: 955 eur/os. RABATY: Osoby biorące udzial w tym kursie ponownie: 5% zniżki. Absolwenci kursów Skippers Hell Week lub Wirtuozi Katamaranów: 5% zniżki.
IV PRÓG CENOWY: 1260 eur/os. RABATY: Osoby biorące udzial w tym kursie ponownie: 5% zniżki. Absolwenci kursów Skippers Hell Week lub Wirtuozi Katamaranów: 5% zniżki.

OPCJONALNIE (dla chętnych):

a) cała kabina dwuosobowa tylko dla Ciebie (nie współdzielisz jej z inną osobą z kursu): 249 EUR (dostepność ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń)
b) dodatkowe zajęcia (ćwiczenia manewrówo-kotwiczne) indywidualne (przez całą godzinę nikt nie zmienia Cię za sterem, instruktor w 100% tylko i wyłącznie do Twojej dyspozycji). Liczba dostępnych godzin zajęć indywidualnych jest mocno ograniczona. Decyduje kolejność zapisów na nie. Zajęcia nie kolidują z pozostałym programem kursu (odbywają się przed śniadaniem). Koszt 1 godziny zajęć indywidualnych to 90 EUR. Można wykupić dowolną liczbę godzin (do wyczerpania slotów czasowych). Podczas zajęć zazwyczaj będziesz miał na pokładzie 1-2 załogantów do swojej dyspozycji. Zajęć indywidualnych nie należy mylić z nauką manewrowania solo (bez załogi), jeżeli będziesz jednak wolał taką ich wersję, to oczywiście również jest to możliwe w tej samej cenie.

BONUSY:

BONUS I: na najlepszych kursantów czeka możliwość prowadzenia naszych rejsów w pierwszej kolejności.
BONUS II: dla wszystkich uczestników kursu - dożywotnio specjalne zniżki na czartery jachtów za naszym pośrednictwem (na całym świecie)
BONUS III: dla wszystkich uczestników kursu - możliwość dołączania do naszych rejsów z własnymi załogami i jachtami - będzie Wam raźniej i bezpieczniej, zawsze ktoś pomoże Wam zacumować, doradzi itp.

OPŁATY WE WŁASNYM ZAKRESIE:

- składka na wyżywienie, opłaty portowe, paliwo, itp. - około 60 EUR/os.

- ubezpieczenie kaucji jachtu - 95 EUR/os. (opłata za zmniejszenie kaucji z 3500 EUR/grupę na 50 EUR/os.)

- sprzątanie końcowe - 40 EUR/os.

- transit-log - 40 EUR/os.

- dezynfekcja jachtu 

- 30 EUR/os.- kaucja zwrotna 

- 50 EUR/os. (ewentualne uszkodzenie burty, rufy lub relingów podczas ćwiczeń manewrowych nie powoduje potrącenia kaucji)

Dojazd:

- samolotem do Aten (zakup biletów we własnym zakresie). Ryanair/Wizzair lata z różnych miast (warto sprawdzić kilka z uwagi na różne ceny i różne dni lotów do/z Aten) już od 200 zł (w wybranych terminach i w przypadku rezerwacji biletu z odpowiednim wyprzedzeniem). Warto sprawdzić także loty z miasta X do Aten a powroty z Aten do miasta Y (2 oddzielne bilety one-way). 

Ciekawą opcją są także często dużo tańsze loty z Berlina (łatwy i tani dojazd z Polski np. Flixbusem pod samo lotnisko).Warto także sprawdzać loty z przesiadkami np. tutaj: www.kayak.pl, oraz rozważyć przelot tylko z bagażem podręcznym 10 kg (nasi skipperzy pakują się tak na rejsy bez problemu). Ciekawym rozwiązaniem jest także zakup np. tylko 1 bagażu do luku (15 lub 20 kg) na 2 osoby do podziału.

Warto rozważyć także przylot/wlot do/z Aten 1-2 dni wcześniej/później i pozwiedzać miasto (posiadamy informacje na temat sprawdzonych miejsc noclegowych w cenach od 10 EUR/os./noc), tak ze względów turystycznych, jak i z uwagi na niejednokrotnie tańsze połączenia lotnicze (w innych dniach tygodnia).

WAŻNA PODPOWIEDŹ - w przypadku lotów Ryanirem (ale też często innymi liniami), podczas zakupu biletu pojawiają się 3 taryfy do wyboru, pierwsza z nich nie zawiera nawet bagazu podręcznego, druga, często kilkaset złotych droższa zawiera zwykle 2 bagaże podręczne 10 kg, pierwszeństwo wejścia na pokład itp. Lepiej jednak (TANIEJ) jest wybrać najpierw tę taryfę bez bagażu podręcznego, przejść dalej, ominąć wybieranie miejsca w samolocie i dopiero w kolejnym kroku dodać bagaż podręczny do swojej taryfy (zwykle przysługują 2 sztuki po 10 kg każda), co kosztuje wówczas 30-50 zł, a nie np. 300 zł za wyższą taryfę wybieraną na starcie.

SPRAWDŹ TAKŻE INNE NASZE KURSY:

- legendarny kurs Skippers Hell Week (Level PRO, Level HARD oraz Level COMMERCIAL ENDORSEMENT)

- intensywny kurs Wirtuozi Katamaranów, Pogromcy Tropików (Level PRO oraz Level HARD)

- kurs Short-handed Skipper (żegluga oraz manewry portowe i kotwiczne solo lub w nielicznej/niedoświadczonej załodze)

- kurs manewrowania katamaranem CAT Master (Level Beginner)

- kurs Komandosi Żeglarskiej Medycyny (to dużo więcej niż zwykły kurs medyczny dla żeglarzy...)

- kursy na patent JSM i Voditelj Brodice

- warsztaty weekendowe DOCKING MASTER (stacjonarnie oraz online 100% interaktywnie)

- warsztaty weekendowe STORM RIDER (stacjonarnie oraz online 100% interaktywnie)

- webinary żeglarskie

Znajdziesz je w różnych terminach tutaj: https://www.bluewaterclub.pl/kursy-i-szkolenia-zeglarskie/

Terminy wpłat:

- 40% ceny w ciągu 24 h od rezerwacji miejsca- 40% ceny 90 dni przed kursem- 20% ceny 60 dni przed kursem.

! LICZBA MIEJSC MOCNO OGRANICZONA !

Dokonując rezerwacji potwierdzasz akceptację regulaminu zakupu dostępnego tutaj: https://tinyurl.com/regulamin-bluewaterclub

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Opłata 188 PLN (40 EUR) dotyczy rezerwacji miejsca i jest zawarta w cenie podanej na stronie internetowej Blue Water Club-u. Pozostała część opłat musi zostać wpłacona na konto Organizatora przelewem bankowym na konto, które otrzymasz mailem po dokonaniu rezerwacji miejsca. Rezerwacja miejsca

Opłata 188 PLN (40 EUR) dotyczy rezerwacji miejsca i jest zawarta w cenie podanej na stronie internetowej Blue Water Club-u. Pozostała część opłat musi zostać wpłacona na konto Organizatora przelewem bankowym na konto, które otrzymasz mailem po dokonaniu rezerwacji miejsca.

już niedostępne 188,00 zł -