"The Healing Organizations". A Core Ethic of Servant Leaders. Healing, Compassion, and Caring in Times of Stress
ZAPRASZAMY!
***Wydarzenie będzie tłumaczone na język polski
Wszyscy widzieliśmy sytuacje, kiedy ludzie, zespoły i organizacje nie mogą być w pełni zdrowe, ponieważ przywództwo lub organizacja je okalecza. Czasami pozornie nieznaczące utrapienia życia organizacyjnego z czasem odbijają się na nas osobiście, a także na naszej produktywności. Podobnie jak ostry brzeg papieru potrafi spowodować bolesną ranę, która boli wiele dni, małe blizny pozostają w nas nawet na lata. My, Liderzy szczerze marzymy o zdrowych zespołach i organizacjach.
Dlatego podejmujemy się uzdrowienia organizacji i zespołów, gdyż zależy nam na wewnętrznym zdrowiu i dobrostanie naszych ludzi i całej organizacji.
Na pewno jako lider zastanawiasz się również, jakie są potencjalne psychologiczne, społeczne, zdrowotne ryzyka obecnych stylów życia i pracy oraz w jaki sposób je minimalizować?Pandemia, kryzys klimatyczny, globalne zmiany i napięcia kończą stary znany nam świat. Dziś tak wiele z naszych zespołów i organizacji zmaga się z przytłaczającymi skutkami globalnej pandemii COVID-19.
Niech rok 2021 będzie rokiem powrotu do szeroko rozumianego zdrowia. To właśnie zdrowie ludzi, zespołów i organizacji będzie na głównej scenie naszych organizacji. Chcesz się do tego przygotować?
O czym mówimy?
W ostatnich latach wielu z nas, ludzi wpływu, miało świadomość potrzeby redefinicji przywództwa. Rok 2020 utwierdził nas tylko w potrzebie przyjrzenia się naszym wzorcom liderskim. Potrzebujemy odpowiedzieć sobie na pytania, które z nich służą ludziom a które marnują największy kapitał, który nam powierzono. Zdrowi ludzie i zespoły to organizm, którym łatwiej kierować w czasie zmian i transformacji. Rośnie w nim poczucie sensu z pracy. Nie ucieka z niego motywacja a Liderzy cieszą się wynikami i stabilizacją we wzajemnej współpracy.
W filozofii Servant Leadership mówimy również, że kiedy Lider dba o zdrowie zespołu, ubezpiecza tym samym swoją reputację managerską. To ona często decyduje o perspektywach dalszego rozwoju. Zdrowe zespoły mówią tym samym językiem, są autentyczne i szczere wobec Lidera. Jeśli zespół jest szczery wobec Lidera, zaprasza go do wspólnego rozwiązywania problemów. Tym samym zyskuje on poczucie zaufania i bezpieczeństwa w kontakcie z ludźmi. Nikt z Liderów nie czuje się dobrze, kiedy zespoły na własną rękę rozwiązują problemy za naszymi plecami.
Zapraszamy Cię do przemyślenia, w jaki sposób warto brać odpowiedzialność za zdrowie twojej organizacji, zespołów, ludzi którzy Ci zaufali. Przywództwo Servant Leadership przynosi zdrowe i holistyczne rozwiązania zwiększające zdrowie zespołów. Podpowiemy jak to robić.
Podczas szkolenia dowiesz też się jak globalne firmy z listy "Fortune 100", osiągnęły sukces organizacyjny poprzez przywództwo i wprowadzenie kultury Servant Leadership. Pomożemy Ci zrozumieć, jak może wyglądać dzisiaj, nowoczesna kultura Servant Przywództwa w twojej firmie. To spotkanie będzie również okazją do rozmowy o tym, czym jest przywództwo oparte na fundamentach filozofii Servant Leadership.
Opowiemy ci o tym, podczas szkolenia organizowanego przez Centrum Servant Leadership, które odbędzie się 26 stycznia 2021 online. Co więcej, będzie to świetna okazja do poznania osób prowadzących, które reprezentują środowisko zarządzania organizacjami i zasobami ludzkimi pracującymi w duchu wartości i kultury Servant Leadership.
***Wydarzenie będzie tłumaczone na język polski
PROGRAM KURSU i narzędzia w nim zawarte:
- Jak inspirować cały system organizacji, aby był zdrowy, dobry, wydajny, odpowiedzialny i wyrażający wspólne wartości?
- Trucizny i symptomy chorób zespołowych. Metody na odtrucie zespołów. Narzędzia do wdrożenia.
- Rodzaje hybrydowych konfliktów i sposoby na ich uzdrowienie. Narzędzia do wdrożenia.
- Model osobistej rozmowy z pracownikiem doświadczającym kryzysu w obszarze: współpracy, zaufania, konfliktu w pracy. Narzędzia do wdrożenia.
- Jak prowadzić zespoły znajdujące się w kryzysie odpowiedzialności. Narzędzia do wdrożenia.
- Przyczyny i czynniki zniechęcenia w organizacjach a inspirowanie ludzi do nadziei i aspiracji.
- 3 ścieżki zdrowia dla zespołów : Empatia, Wrażliwość, Wdzięczność.
- Zarządzanie poziomem stresu w zespołach. Jak można obniżać zwiększony przez pandemię stres zespołów, utrzymując osiągane wyniki?
- Jakie są potencjalne zdrowotne, psychologiczne i społeczne ryzyka obecnego stylu życia i pracy oraz w jaki sposób je minimalizować?
- Budowanie odporności i równowagi zespołów. Jak zbudować zespół odporny na stres, zrównoważony we współpracy i celach, oraz bezpieczny?
- Dlaczego warto zrozumieć i stosować przywództwo Servant Leadrship ?
- Podstawy przywództwa Servant Leadership. Znaczenie zarządzania poprzez wartości w przywództwie.
- Wpływ kultury przywództwa Servant Leadership na rozwój największych organizacji z listy "Fortune 100"
- Kluczowe zasady i kompetencje Servant Lidera w oparciu o 11 cech i umiejętności przywódczych.
- Wpływ zarządzania i kultury Przywództwa na wyniki, zaangażowanie, zdrowie i odpowiedzialność zespołów.
- Zarządzanie równowagą zespołu. Jak rozumieć równowagę w sytuacji pracy zdalnej zespołów i przenikania się wielu ról?
- Kierowanie swoim zdrowiem. Kiedy zadbać o siebie, jeśli doświadczenia organizacyjne zgasiły twój entuzjazm i czujesz się wypalony ?
Więcej o naszych wydarzeniach jest tu:
https://bigcall.pl/wydarzenia/healing-organization...
https://www.facebook.com/bigcallSL/events/?ref=pag...
Podzielą się swoim doświadczeniem :
Dr Jeff Miller - Konsultant, Nauczyciel i twórca Sieci Przywódczych. Jest wykładowcą w Greenleaf Center for Servant Leadership's Academy gdzie pełni funkcję Dyrektora Programowego. Greenleaf Center for Servant Leadership, to amerykański ośrodek rozwoju przywództwa z dorobkiem ponad 50 lat, założony przez twórcę filozofii Servant Leadership Roberta K. Greenleafa. Jeff Miller jest twórcą Innovative Leadership Solutions firmy, która wierzy w zdolność jednostki do zmiany siebie, jej społeczności i organizacji poprzez osobisty i zespołowy rozwój. Praca w tej organizacji umożliwiła Jeffowi dzielenie się wiedzą i umiejętnościami w ponad 12 krajach na 6 kontynentach. Jeff Miller jest współautorem książki : "Effective Collaboration: Strategies for Pursuing Common Goals" . Był i jest nauczycielem przywództwa w wielu amerykańskich uniwerystetach. Jest wykładowcą programu MBA na Uniwersytecie w Indianapolisczłonkiem, oraz wykładowcą Programu Doktorskiego Przywództwa Interdyscyplinarnego na Uniwersytecie Creighton. Wykładał w Szkole Biznesu Uniwersytetu Kelley, był adiunktem Studiów Przywództwa Uniwersytetu Fort Hays. Jest częścią zespołu Cascade Center for Community Governancei, członkiem wydziału programu doktorskiego Globalnego Przywództwa w Instytucie Technologii w stanie Indiana. Przez trzy lata Jeff był przewodniczącym National Network for Collaboration, konsorcjum zrzeszającego amerykańskie uniwersytety. Jeff pierwszy raz w Polsce podzieli się swoim doświadczeniem w obszarze przywództwa Servant Leadership.
***Wydarzenie będzie tłumaczone na język polski
Magdalena Kamińska - założycielka Center of Servant Leadership Poland, ośrodka rozwoju przywództwa i polskiej myśli o przywództwie służebnym. Jest liderką wielu zespołów z ponad 18 letnim doświadczeniem w zarządzaniu. Od 2014 roku zgłębia, testuje i propaguje w Polsce przywództwo Servant Leadership. Była odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii biznesowych w unikalnym środowisku nowoczesnych i samozarządzających się zespołów. Pracowała dla uznanych organizacji, które przechodziły kulturowe i cyfrowe transformacje. Specjalizowała się w obszarze zarządzania kluczowymi klientami, sprzedaży, rozwoju sieci i jakości. Wspiera organizacje w odkrywaniu i tworzeniu kultury przywództwa, które tworzy DNA każdej organizacji. Od wielu lat prowadzi pro bono mentoring dla liderów z organizacji społecznych. Od 2014 tworzy i prowadzi szkołę coachingu. Jest absolwentką psychologii społeczneji wiodących Polskich szkół coachingu. Potwierdziła swoje kompetencje rozwojowe uzyskując międzynarodową akredytację ICF na poziomie profesjonalnym PCC ICF. Dzieliła się swoimi doświadczeniami w różnych miejscach (Personel Plus, Tok FM, Radio Czwórka). www.bigcall.pl, https://www.linkedin.com/in/magdalena-kamińska-61599692
Koszt Uczestnictwa - 479 zł. W cenie zawarte jest uczestnictwo w spotkaniu, oraz E-book pt. "First Steps As Servant Leaders"
W przypadku rezerwacji dla grup powyżej 10 osób przewidujemy rabaty.
Jeśli jesteś Liderem Społecznym i chciałbyś mieć możliwość udziału w spotkaniu, napisz do nas. Nasz Program Stypendialny jest na to przygotowany, sprawdź jak możesz na niego aplikować.
Zgłoszenia prosimy kierować na adres: kontakt@bigcall.pl, nr. tel. 695 760 371
Agenda KURSU 26.01.2021:
13.00 - 14.40 Magdalena Kamińska, Big Call Founder "The Healing Organizations". Jak stosować przywództwo Servant Leadership, aby zwiększyć zdrowie zespołów ?14.40 - 14.50 Przerwa
14.50- 17.00 Dr. Jeff Miller "A Core Ethic of Servant Leaders. Healing, Compassion, and Caring in Times of Stress"Zapisz w swoim kalendarzu datę 26 stycznia. To właśnie wtedy odbędzie się szkolenie na które z radością Cię zapraszamy!
To wydarzenie dedykowane jest dla liderów biznesu i liderów społecznych, dyrektorów, menedżerów, specjalistów HR, zwolenników Agile.
Zarejestruj się i poznaj bliżej przywództwo Servant Leadership. Zachęcamy Cię do wzięcia udziału w programie wraz ze swoimi współpracownikami. Bądź częścią tego pionierskiego programu i wspólnie z nami stwórz nowoczesną kulturę przywództwaServant Leadership w Polsce.
Jesteśmy członkami amerykańskiej organizacji i społeczności Greenleaf Center of Servant Leadership, która rozwija i promuje przywództwo Servant Leadership w organizacjach na całym świecie.
Zgłoszenia prosimy kierować na adres: kontakt@bigcall.pl, nr. tel. 695 860 371
Zapraszamy
Magdalena Kamińska Założyciel Big Call
+48 6956 860 371
MEMBERSHIP