Marketing Sprzedaż Biznes i Przedsiędsiębiorczość Turystyka i podróże

Jak stworzyć ofertę hotelu, która sprzeda ?

location icon
Sala Konferencyjna We Event w Centrum Zebra Tower Mokotowska 1, Warszawa
calendar icon
Od 13 paź 10:00 do 13 paź 16:00

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia profesjonalnej sprzedaży i pozyskiwania lojalnych klientów. Szkolenie daje praktyczne narzędzia, inspirujące rozwiązania marketingowo - sprzedażowe zwiększające obroty, prawdziwe realia rynku hotelowego.


Jak stworzyć unikalną ofertę hotelową, która pomoże zrealizować plan sprzedażowy?

  • Co musisz wiedzieć o swoim hotelu, żeby maksymalnie wykorzystać potencjał jego lokalizacji, otoczenia i specyfiki obiektu, celem stworzenia oferty hotelowej - na jakie elementy warto postawić w stosunku do Gości (z rozróżnieniem na segment B2B/B2C)
  • Jak właściwie wykorzystać wszystkie dane, którymi dysponuje hotel, by umiejętnie personalizować oferty i dostosowywać je do profilu Gości - co zrobić, by efektywniej prowadzić sprzedaż pokoi hotelowych i innych usług
  • Jak napisać skuteczną ofertę hotelu - jak znaleźć swój unique selling point oraz jakich fraz i wyrażeń używać, by osiągnąć jak największą sprzedaż
  • Prezentacja graficzna walorów obiektu - jak musisz przygotować zdjęcia i/lub film o Twoim obiekcie, aby Gość kupił "oczami"

Spójna strategia marketingowa jako konieczność do stworzenia nowoczesnej oferty hotelowej

  • Jakie metody marketingowe stosują większe hotele, których główna działalność opiera się na klientach biznesowych, a jaka forma marketingu sprawdza się w mniejszych obiektach, które koncentrują się na pozyskaniu klienta indywidualnego
  • Jak poprawić reputację hotelu i umiejętnie zarządzać opiniami Gości w mediach społecznościowych i sieci interentowej, aby wzmocnić markę i zwiększyć przychody obiektu hotelowego
  • Jakie rodzaje mediów społecznościowych warto wykorzystać w promocji obiektu hotelowego w 2019 r.? - przegląd trendów i nowości
  • Jak motywować Gości do pozostawiania pozytywnych komentarzy w serwisach zewnętrznych i na własnej stronie www? - monitoring mediów społecznościowych i sieci internetowej
  • Marketing Automation - wykorzystanie nowoczesnych technologii w pozyskiwaniu Gości hotelowych

Efektywna polityka sprzedaży zorientowana na skuteczne pozyskiwanie Gości

  • Psychologia cen i sposoby prezentacji kosztów oferty - czy cena powinna być prezentowana jako suma czy w rozbiciu na osobę? Jaka cena jest uznawana za najtańszą przez Gościa?
  • Co traktować jako nieodłączną część oferty, a co jako świadczenia fakultatywne, aby Gość nie dostał zbyt kosztownej oferty, a jednocześnie nie mógł zrezygnować ze zbyt wielu jej składników
  • Jak "obronić" wysoką cenę swoich usług ukazując w zamian jakość, profesjonalizm i bezpieczną współpracę? - gotowe pomysły na argumentację sprzedażową
  • Sprzedaż własna a sprzedaż przez pośredników (booking.com, HRS, Expedia) - jak prezentować ofertę, by Goście chcieli dokonywać rezerwacji bezpośrednio w Twoim hotelu

Jak stworzyć unikalną ofertę hotelową, która pomoże zrealizować plan sprzedażowy?

  • Co musisz wiedzieć o swoim hotelu, żeby maksymalnie wykorzystać potencjał jego lokalizacji, otoczenia i specyfiki obiektu, celem stworzenia oferty hotelowej - na jakie elementy warto postawić w stosunku do Gości (z rozróżnieniem na segment B2B/B2C)
  • Jak właściwie wykorzystać wszystkie dane, którymi dysponuje hotel, by umiejętnie personalizować oferty i dostosowywać je do profilu Gości - co zrobić, by efektywniej prowadzić sprzedaż pokoi hotelowych i innych usług
  • Jak napisać skuteczną ofertę hotelu - jak znaleźć swój unique selling point oraz jakich fraz i wyrażeń używać, by osiągnąć jak największą sprzedaż
  • Prezentacja graficzna walorów obiektu - jak musisz przygotować zdjęcia i/lub film o Twoim obiekcie, aby Gość kupił "oczami"

Spójna strategia marketingowa jako konieczność do stworzenia nowoczesnej oferty hotelowej

  • Jakie metody marketingowe stosują większe hotele, których główna działalność opiera się na klientach biznesowych, a jaka forma marketingu sprawdza się w mniejszych obiektach, które koncentrują się na pozyskaniu klienta indywidualnego
  • Jak poprawić reputację hotelu i umiejętnie zarządzać opiniami Gości w mediach społecznościowych i sieci interentowej, aby wzmocnić markę i zwiększyć przychody obiektu hotelowego
  • Jakie rodzaje mediów społecznościowych warto wykorzystać w promocji obiektu hotelowego w 2019 r.? - przegląd trendów i nowości
  • Jak motywować Gości do pozostawiania pozytywnych komentarzy w serwisach zewnętrznych i na własnej stronie www? - monitoring mediów społecznościowych i sieci internetowej
  • Marketing Automation - wykorzystanie nowoczesnych technologii w pozyskiwaniu Gości hotelowych

Efektywna polityka sprzedaży zorientowana na skuteczne pozyskiwanie Gości

  • Psychologia cen i sposoby prezentacji kosztów oferty - czy cena powinna być prezentowana jako suma czy w rozbiciu na osobę? Jaka cena jest uznawana za najtańszą przez Gościa?
  • Co traktować jako nieodłączną część oferty, a co jako świadczenia fakultatywne, aby Gość nie dostał zbyt kosztownej oferty, a jednocześnie nie mógł zrezygnować ze zbyt wielu jej składników
  • Jak "obronić" wysoką cenę swoich usług ukazując w zamian jakość, profesjonalizm i bezpieczną współpracę? - gotowe pomysły na argumentację sprzedażową
  • Sprzedaż własna a sprzedaż przez pośredników (booking.com, HRS, Expedia) - jak prezentować ofertę, by Goście chcieli dokonywać rezerwacji bezpośrednio w Twoim hotelu

Koszt szkolenia obejmuje :

- udział w szkoleniu dla 1 osoby w wyznaczonym czasie ( harmonogram szkolenia )

- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej

- certyfikat / dyplom ukończenia szkolenia

- drobny poczęstunek + kawa / herbata


Prowadzący :

Łukasz Szołtys jest przedsiębiorcą, trenerem i konsultantem.

Magister Hotelarstwa i Turystyki, absolwent studiów podyplomowych z zakresu zarządzania hotelami w GWSH oraz programu MBA na uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Specjalista z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora ( hotele i restauracje ).

Ponad 10 lata doświadczenia na stanowiskach dyrektora hotelu / dyrektora sprzedaży w hotelach w całej Polsce. Regionalny kierownik Sprzedaży / Partner hotelu Arłamów **** , Partner / Dyrektor sprzedaży w hotelu Radisson Blu **** Sopot , Sommelier ( Członek Polskiego Stowarzyszenia Sommelierów ), Dyrektor Bazy Noclegowej w Przedsiębiorstwie Uzdrowiskowym Ustroń S.A. oraz właściciel firmy szkoleniowo - eventowej.

Od ponad 8 lat trener sztuki hotelarskiej, gastronomicznej, event - manager, sprzedaż w hotelarstwie.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Uczestnictwo w szkoleniu
Wyprzedane 490,77 zł Wyprzedane