ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM - trening menedżerski, coaching, motywowanie, przekazywania informacji zwrotnej w praktyce

location icon
Golden Floor Warszawa
calendar icon
Od 25 cze 9:00 do 26 cze 16:30
ticket icon
Od 2 447,70 zł

Szkolenie ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM - trening menedżerski, coaching, motywowanie, przekazywania informacji zwrotnej w praktyce to warsztat dla szefów firm, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności.

  • Jeśli jesteś doświadczonym szefem i chcesz doskonalić swój warsztat menedżerski...
  • Jeśli chcesz systematycznie budować skuteczny zespół, który będzie działał na korzyść firmy i efektywnie realizował cele jakie przed nim stawiasz...
  • Jeśli chcesz efektywnie kierować zespołem i wydobyć ze swoich pracowników to, co w nich najlepsze...
  • Jeśli chcesz wiedzieć jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w zespole i komunikować się w konflikcie...

… ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!


Dostaniesz do ręki narzędzia pracy i będziesz wiedział jak:

  • motywować swój zespół do pracy i zwiększać jego efektywność
  • reagować na trudne sytuacje w zespole
  • organizować i zarządzać swoją pracę mając nadmiar zadań i obowiązków
  • udzielać informację zwrotną w przypadku braku wykonania planu
  • przeprowadzić rozmowy z podwładnymi przy delegowaniu zadań (rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca)wprowadzić elementy coachingu managerskiego, poznasz technikę GROW
  • radzić sobie w konfliktach w zespole


Jako szef zespołu, właściciel, przedsiębiorca masz świadomość - powinieneś mieć świadomość, że zyskowny biznes osiągniesz tylko wtedy, kiedy Twój zespół będzie skuteczny!

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności kadry kierowniczej, która jest świadoma tego, że rozwój jest niezbędny w pracy skutecznego menadżera, jak również przypomnienie, pogłębienie i poszerzenie wiedzy dotyczącej efektywnego kierowania zespołem. Ćwiczenia praktyczne sytuacji zgłoszonych przez uczestników mające na celu utrwalenie i wyrobienie właściwych nawyków działania skutecznego szefa.

BONUSY

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book "TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI", pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
  • KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)

Łączna wartość bonusów 288 zł


Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.

Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.

Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW

referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

metoda szkoleniowa

Krok po kroku pokazujemy, jak efektywnie kierować pracownikami. Pokazujemy, jak umiejętnie posługiwać się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk coachingu i motywacji pozwalających skutecznie docierać do pracowników i budować z nimi relację, aby stworzyć zmotywowany i zaangażowany zespół.



CHCESZ BYĆ SPRAWNYM I SKUTECZNYM SZEFEM, którego zespół działa efektywnie i darzy zaufaniem? ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ NA PRAKTYCZNE WARSZTATY, gdzie poznasz i przećwiczysz poznane techniki.




PROGRAM:

  • Kim jest szef współczesnej organizacji?
  • Co powinien wiedzieć pracownik, by spełniać oczekiwania szefa?
  • Szef jako "koło zębate" w organizacji
  • Jak spełnić oczekiwania zespołu?


  • Motywacja.
  • Poziomy neurolingwistyczne Diltsa. Piramida Maslowa.
  • Teoria oczekiwań Lymana Portera.
  • 10 praw motywacji.


  • Siatka stylów kierowania.

- ćw. zasady przekazywania zadań przez korzyści

- ćw. co mnie motywuje

- ćw. siatka stylów kierowania


  • Komunikaty w coachingu - rodzaje przekazu, docenianie, feedback.
  • Zarządzanie zespołami X,Y,Z - "trzy światy".
  • Różnice pokoleniowe i różne wymagania.
  • Dopasuj styl i sposób zarządzania do człowieka, a nie człowieka do stylu zarządzania.


  • Efektywność zespołu.
  • Warsztaty managera:

- ćw. Hotel Royal

- ćw. zespół a grupa

- ćw. wspólne działanie

- ćw. moje miejsce w zespole


  • Rozmowy z pracownikami.
  • Rozmowa dyscyplinująca - stopniowanie i adekwatność sytuacyjna.
  • Od komunikatu "ja" do sankcji - asertywność i koncentracja na faktach.
  • Rodzaje sankcji - realność i adekwatność.
  • Delegowanie zadań i rozliczanie zespołu.


  • Trudne sytuacje w zespole.
  • Rodzaje konfliktów i ich źródła.
  • Komunikacja w konflikcie.
  • Przekazywanie trudnych komunikatów.
  • Przekazywanie informacji, z którymi się nie zgadzam.
  • Warsztat menagera:

- ćw. ocena sposobu rozwiązywania konfliktu

- ćw. 14 metod radzenia sobie z konfliktem

- ćw. przekaz komunikatu, z którym się nie zgadzam

- ćw. nagana


  • Monitoring działań.
  • Rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca.
  • Technika GROW.
  • Coaching w pracy managera.

- ćw. rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca

  • Warsztaty z monitoringu działań.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  dla uczestników
23 czerwca 2020 2 447,70 zł