PROFESJONALNE NEGOCJACJE I OBRONA CENY (szkolenie dla handlowców)

location icon
Golden Floor Warszawa
calendar icon
Od 18 cze 9:00 do 19 cze 16:30
ticket icon
Od 2 447,70 zł

PROFESJONALNE NEGOCJACJE I OBRONA CENY to szkolenie na którym poznasz techniki negocjacyjne pozwalające osiągnąć lepszy wynik w negocjacjach przy jednoczesnym budowaniu relacji z partnerami.

Jeśli chcesz wiedzieć:

  • Jak skutecznie prowadzić negocjacje i trzymać ceny...
  • Jak zwiększać rentowność sprzedaży...
  • Jak nie obniżać ceny...

… ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!


Twoi handlowcy dowiedzą się jak

szkolenia sprzedażowe dla handlwoców
  • zastosować techniki otwarcia i zamknięcia negocjacji
  • zwiększyć rentowność sprzedaży
  • odpowiadać na zastrzeżenia cenowe klientów
  • stosować efektywne triki negocjacyjne, aby odnosić większe sukcesy w rozmowach z klientami


Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak inicjować kontakt z klientem.


BONUSY

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta", pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
  • KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)

Łączna wartość bonusów 488 zł

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW

referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW


Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C) i mają już doświadczenie w pracy handlowca.

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.

Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.

Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

metoda szkoleniowa

Dzięki tym warsztatom uczestnicy poznają techniki negocjacji i nie będą obniżać ceny. Zwiększą zyski ze sprzedaży.

Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki negocjacyjne, które pozwalają na uzyskanie możliwie najlepszego rezultatu negocjacji, utrzymując jednocześnie dobre relacje z partnerem. Trening pozwala poznać nowe techniki negocjacyjne, zwiększając skuteczność menadżerów i handlowców. Uczestnicy zapoznają się z technikami negocjacyjnymi, które będą potrafili stosować właściwe na danym etapie rozmów.

Dzięki szkoleniu i nowym technikom i metodom pracy TWOI HANDLOWCY ZWIĘKSZĄ SWOJĄ EFEKTYWNOŚĆ


PROGRAM:

  • Negocjacje, jako sposób osiągania porozumienia w biznesie.
  • Czym są negocjacje - wprowadzenie.
  • Podstawowe zasady i reguły negocjacji.
  • Jak prowadzić negocjacje nastawione na współpracę.
  • Jakim jestem negocjatorem?
  • Jak negocjuję - charakterystyka stylów negocjacji.
  • Kluczowe cechy skutecznego negocjatora.
  • Dylematy negocjatora.
  • Przygotowanie do negocjacji i budowanie silnej pozycji.
  • Cel, strategia, taktyka - określenie oczekiwanego rezultatu dla każdej ze stron.
  • Przygotowanie najlepszej alternatywy jako zabezpieczenie interesów.
  • Analiza kluczowych parametrów negocjacyjnych.
  • Poznaj swojego partnera - analiza przeciwnika.
  • Identyfikacja prawdziwych interesów rozmówcy.
  • Interes a stanowisko - czego oczekuje rozmówca.
  • Pytania pozwalające odkryć prawdziwe interesy rozmówcy.
  • Aktywne słuchanie w służbie przekonywania do swojego stanowiska.
  • Komunikacja w negocjacjach.
  • Proces komunikacji a negocjacje.
  • Wpływ komunikacji werbalnej i niewerbalnej na efektywność prowadzonych rozmów.
  • Asertywność w negocjacjach.
  • Przegląd i aktywny trening wybranych technik negocjacyjnych.
  • Skuteczne techniki otwarcia negocjacji.
  • Przegląd technik prowadzenia "gry środkowej".
  • Techniki finalizacji - jak wygrać każde negocjacje.
  • Perswazja w negocjacjach.
  • Manipulacja a wywieranie wpływu - rola etyki w procesie negocjacji.
  • Podstawowe reguły wywierania wpływu - praktyczne narzędzia przekonywania.
  • Metody radzenia sobie z obiekcjami.
  • Cena - jeden z trudniejszych tematów rozmowy z klientem.
  • Co nas wyróżnia na rynku - radzenie sobie z konkurencją.
  • Kiedy i jak zaprezentować cenę?
  • Najczęstsze gry i wymówki klienta, stosowane podczas rozmów o cenie.
  • Zachowania stron i strategie prowadzenia negocjacji cenowych.
  • Rozwiązywanie trudnych sytuacji negocjacyjnych i techniki obrony ceny.
  • Przygotowanie do negocjacji i wybór adekwatnych narzędzi.
  • Jak ustępować i jak przekonywać?
  • Odmowa klienta i radzenie sobie z patem negocjacyjnym.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  dla uczestników
15 czerwca 2020 2 447,70 zł