Profesjonalna obsługa trudnego klienta

location icon
Hotel Witek Ulica Handlowców 14, Modlniczka
calendar icon
Od 23 kwi 9:00 do 23 kwi 16:30

Szkolenie "Profesjonalna obsługa trudnego klienta" pokazuje Twoim pracownikom jak komunikować się w trudnych sytuacjach i jak radzić sobie ze stresem związanym z obsługą trudnego klienta.

Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Pokażemy Twojemu zespołowi jak radzić sobie obsługą klienta, który jest roszczeniowy, wrzeszczy, czy też ma duże wymagania.Szkolenie PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA zapozna Cię z nowymi technikami obsługi klienta i radzenia sobie z jego obiekcjami czy zastrzeżeniami.

  • Jeśli chcesz, by Twój dział obsługi klienta radził sobie doskonale w trudnych i wymagających sytuacjach...
  • Jeśli chcesz wiedzieć jak komunikować się ze zdenerwowanym klientem, jak załatwić reklamację czy umieć radzić sobie z zastrzeżeniami...

… ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!


Twoi pracownicy dowiedzą się jak:

  • radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z obsługą klienta
  • rozmawiać ze zdenerwowanym czy wymagającym klientem
  • podnieść jakość rozmów, by trudny klient wyszedł zadowolony
  • radzić sobie z obiekcjami czy zarzutami
  • zmniejszyć poziom stresu
  • szybko i sprawnie rozwiązywać konflikty, gdy Klient wyraża niezadowolenie
  • zwiększyć zadowolenie z pracy

Daj swoim pracownikom sprawdzone narzędzia i techniki postępowania w trudnych sytuacjach. Dzięki temu, że zastosują je w pracy i będą je wdrażać, ich działania związane z obsługą klienta będą profesjonalne, poziom obsługi klienta znacznie wzrośnie. Twoi pracownicy będą mniej zestresowani, bo będą wiedzieć jak efektywnie i skutecznie działać. Poznają strategie na trudne rozmowy z klientami.


BONUSY

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)


Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, pracowników BOK, telemarketerów.

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.

Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.

Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW

referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

metoda szkoleniowa

W czasie szkolenia pokazujemy, jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy z trudnym klientem, który jest niezadowolony, jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów.

Krok po kroku pokażemy jak stosować odpowiednie techniki rozmowy, aby klient wysłuchał argumentacji oraz jak radzić sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych.

Profesjonalna obsługa klienta wpływa pośrednio lub bezpośrednio na przychody firm i wizerunek firmy. Od jakości obsługi zależy dziś czy klient wraca do firmy i ją poleca.

Daj swoim pracownikom narzędzia do pracy i sprawdzone metody radzenia sobie z wymagającym, trudnym klientem.


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:

  • Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
  • Jak Cię widzą, tak Cię piszą. - Rola i znaczenie "opakowania".
  • Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
  • Przygotowanie do rozmowy z klientem.
  • Informacja najcenniejszym towarem.
  • Jakie informacje posiadam, a jakie mogę łatwo zdobyć?
  • Sposoby i techniki obsługi klienta.
  • Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Asertywność pracownika.
  • Klient się czepia! - szansa czy zagrożenie?
  • Czy klient ma zawsze rację?
  • Typy klientów składających reklamacje - typologia klientów.
  • Technika kwitowania pytań.
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów klienta.
  • Komunikacja w relacjach z klientami.
  • Dobre i złe nawyki komunikacyjne.
  • Prawa i techniki perswazji.
  • Zwroty "parzące" i "nęcące".
  • Klient dobrze obsłużony orędownikiem naszej firmy.
  • Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi.
  • Sposoby zwiększania lojalności klienta w stosunku do Twojej firmy.
  • Kim jest klient dla organizacji zorientowanej biznesowo?

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  dla uczestników
już niedostępne 1 217,70 zł -