Pozyskiwanie nowych klientów - prospecting (szkolenie dla handlowców)

location icon
Golden Floor Warszawa
calendar icon
Od 8 maj 9:00 do 8 maj 16:30
  • Jeśli chcesz, by Twój dział sprzedaż systematycznie rozwijał bazę wartościowych klientów...
  • Jeśli chcesz, by handlowcy wiedzieli jak skutecznie szukać i znajdować klientów B2B...
  • Jak pozyskiwać wartościowych klientów?

… ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!


szkolenia sprzedażowe dla handlwocówCelem szkolenia jest rozwój umiejętności pozyskiwania - prospectingu B2B - poszukiwania nowych klientów, nawiązywania kontaktów biznesowych i skutecznego inicjowania procesu sprzedaży.

Systematyczne i uporządkowane działania prospectingowe ułatwiają Twojej firmie realizację celów sprzedażowych. Efektem działań prospectingowych jest stworzenie nowych baz potencjalnych klientów poprzez poszukiwanie i selekcjonowanie kontaktów z grupy docelowej.


Twoi pracownicy dowiedzą się jak:

  • analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu
  • precyzyjnie określać grupy potencjalnych i wartościowych klientów i nawiązywać z nimi kontakt
  • planować działania sprzedażowe, by osiągnąć postawione przed nami cele
  • zorganizować działania prospectingowe na potrzeby realizacji celów sprzedażowych
  • nie marnować szans sprzedażowych
  • przejmować klienta konkurencji
  • podejmować działania inicjujące i usprawniające relację
  • poznasz proces inicjowania sprzedaży
  • poznasz narzędzia ułatwiające zarządzanie sprzedażą - dowiesz się jak zaplanować działania prospectingowe

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jakie działania wprowadzić w plan swojego dnia/tygodnia, by skutecznie pozyskiwać nowych klientów.

Pokażemy, jak prowadzić aktywną sprzedaż - nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami, nie marnować szans sprzedażowych i przejmować klienta konkurencji.


BONUSY

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book "TECHNIKI SPRZEDAŻY U KLIENTÓW KLUCZOWYCH", pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
  • KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)

Łączna wartość bonusów 488 zł


Szkolenie skierowane do: pracowników biura obsługi klienta, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży osobom odpowiedzialnym za aktywne pozyskiwanie klientów, menadżerom i dyrektorom działów handlowych.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych). 

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW

referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW


Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.

Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.

Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.


szkolenia sprzedażowe dla handlwoców


Wiemy, że każdego dnia handlowcy mierzą się z wyzwaniem realizacji celów sprzedażowych. Każdego dnia chcą zdobyć dla firmy wartościowego klienta. Szkolenie da im narzędzia tak by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć liczbę transakcji.




RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:

Wprowadzenie do prospektingu.

Proces poszukiwania potencjalnych klientów jako pierwszy etap cyklu sprzedaży.

Kluczowe czynniki sukcesu - co robić, aby prospekting był skuteczny.

Aktywne poszukiwanie klienta - obawy i korzyści.

Poszukiwanie potencjalnych klientów - pierwsze kroki.

Idealny klient - segmentacja i tworzenie bazy klientów.

Lejek sprzedażowy - magia liczb w poszukiwaniu potencjalnych klientów.

Gdzie szukać klientów - źródła poszukiwania potencjalnych nabywców.

Skuteczne działania prospektingowe.

Aktywne i pasywne metody pozyskania potencjalnych klientów.

Pierwszy kontakt z klientem - najważniejsze zasady skutecznej rozmowy.

"Proszę wysłać ofertę" - skuteczny metody mailingu do klientów.

Nowoczesne narzędzia prospektingowe.

Portale społecznościowe w służbie sprzedaży - jak korzystać z mediów społecznościowych.

Networking jak "gorące" źródło klientów.

Prospekting wg Joe Girarda - najskuteczniejszego sprzedawcy świata.

Indywidualny plan prospektingowy.
Przygotowanie kompletnego planu działań prospektingowych.

Karta działań prospektingowych - narzędzie wspierające w codziennej pracy.

Kontrola i analiza wyników - ocena efektywności działań prospektingowych.



KOSZTY INWESTYCJI:

  • 990 zł/os. + 23% VAT
  • II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin: 790 zł/os. + 23% VAT
  • V osoba - GRATIS
  • Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 100 zł na szkolenie jednodniowe.
  • Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie
  • 890 zł/os. + 23% VAT

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  dla uczestników
Wyprzedane 1 217,70 zł Wyprzedane