Nowoczesne techniki pokonywania obiekcji i finalizacji transakcji (szkolenie dla handlowców)

location icon
Golden Floor Warszawa
calendar icon
Od 16 cze 9:00 do 16 cze 16:30
ticket icon
Od 1 217,70 zł

Szkolenie Nowoczesne techniki pokonywania obiekcji i finalizacji transakcji to aktywny trening dla pracowników działu handlowego, który pokazuje techniki zamykania transakcji.

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami. Pokażemy, jak sobie radzić z obawami przed zamykaniem sprzedaży, jak sfinalizować transakcję, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, by zamknąć sprzedaż.


Twoi handlowcy poznają takie techniki pracy i będą ćwiczyć:

  • techniki zamykania sprzedaży
  • rozpoznawanie sygnałów chęci zakupów
  • panowanie nad procesem sprzedaży
  • techniki podtrzymywania kontaktu z klientem i motywowaniu go do zakupu
  • sposoby radzenia sobie z obiekcjami klienta
  • techniki rozmowy zwiększające ilość zamkniętych sprzedaży


referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW


Pokażemy handlowcom jak efektywnie działać. Dowiedz się jak skłonić klienta do zakupu tu i teraz. Jak rozwiać wszelkie jego wątpliwości, jak przekonać niezdecydowanych.

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta aby zamknąć sprzedaż.

Szkolenie z zakresu finalizacji sprzedaży i rozpoznawania manipulacji, jakie stosują klienci pokaże Ci jak uniknąć pułapek i zmaksymalizować swoje wyniki.

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).


BONUSY

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta", pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
  • KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)

Łączna wartość bonusów 488 zł


Metodologia: ĆWICZYMY- trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.

Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.

Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

techniki szkolenia handlowców


Wiemy, że każdego dnia handlowcy mierzą się z odmową, obiekcjami i odrzuceniem. Szkolenie da im narzędzia tak by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć liczbę transakcji.


PROGRAM SZKOLENIA:

  • Proces sprzedaży, a skuteczne zamknięcie.
  • Z jakich etapów się składa?
  • Definiowanie celów w etapach sprzedaży.
  • Rola i cele przedstawiciela handlowego na każdym z etapów
  • procesu sprzedaży.
  • Jaki wpływ na zamknięcie mają poszczególne etapy?
  • Efektywne narzędzia komunikacyjne w zamykaniu
  • sprzedaży.
  • Pytania doprowadzające do finalizacji sprzedaży.
  • Efektywna parafraza.
  • Jak stosować, by klient kupił?
  • Jak stosować, by zachować dobrą relację z klientem?
  • Sylogizmy - doprowadzanie do "Tak".
  • Sygnały zakupu.
  • Czym są?
  • Jak je rozpoznać?
  • Jak je wykorzystać, by sprawnie przejść do etapu zamknięcia?
  • Wątpliwości, obiekcje, "zasłony dymne" - jak sobie z nimi
  • radzić?
  • Obiekcje - skąd się biorą i dlaczego to pytania o więcej
  • informacji?
  • Obiekcje pozorne i faktyczne - jak je rozróżniać i wykorzystać w
  • relacjach z klientami?
  • Rodzaje najczęściej spotykanych obiekcji i wątpliwości.
  • Techniki radzenia sobie z obiekcjami i wątpliwościami.
  • Techniki zamykania.
  • Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową?
  • Jak to robić - techniki?
  • Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
  • Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie
  • dobrego wrażenia.
  • Pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań
  • handlowych.
  • Zamykanie rozmowy handlowej w praktyce (case study).
  • Wykorzystanie poznanych technik, metod w sytuacjach z życia
  • wziętych.
  • Praktyczne wnioski do wykorzystania od pierwszego najbliższego
  • kontaktu z klientem.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  dla uczestników
15 czerwca 2020, 16:30 1 217,70 zł