MISTRZ SPRZEDAŻY- zaawansowane techniki sprzedaży i strategie działania (szkolenie dla handlowców)

location icon
Golden Floor Warszawa
calendar icon
Od 16 kwi 9:00 do 17 kwi 16:30

Szkolenie "MISTRZ SPRZEDAŻY- zaawansowane techniki sprzedaży i strategie działania" skierowane jest do doświadczonych handlowców, którzy chcą dodać energii i nowej jakości swojej pracy, wprowadzić nowe techniki sprzedaży oparte o budowanie wartości dla klienta.

Krok po kroku pokazujemy, jak efektywnie prowadzić działania sprzedażowe.

Pomagamy krok po kroku budować wartość prezentowanej oferty i bronić proponowanej ceny. Popracujemy też nad Twoją efektywnością i umiejętnością planowania.

Jeśli chcesz, by Twój dział handlowy działał jak sprawna maszyna i systematycznie realizował cele sprzedażowe, daj im sprawdzone narzędzia do pracy. Chcesz mieć w swoim zespole MISTRZÓW SPRZEDAŻY?


To dzięki aktywnym warsztatom uczestnicy będą wiedzieć jak:

  • stosować nowoczesne techniki sprzedaży
  • rozwijać techniki poznane w czasie na innych szkoleniach
  • zwiększyć efektywność osobistą i produktywność
  • bronić cenę i negocjować z klientem
  • budować relację z klientem w oparciu o korzyści
  • skutecznie zamykać sprzedaż

BONUSY

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta", pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
  • KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)

Łączna wartość bonusów 488 zł

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW


referencje

ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW



Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C) i mają już doświadczenie w pracy handlowca.

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.

Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.

Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

metoda szkoleniowa

Dzięki tym warsztatom uczestnicy poznają czynniki efektywności osobistej, wytyczne w pozyskiwaniu nowych klientów, zrozumieją składowe procesu budowania lojalności klienta. Poprzez aktywne ćwiczenia dokonają autoprezentacji oraz nauczą się, w jaki sposób przygotować się prezentacji swojego produktu i firmy. 

Część szkolenia poświęcona umiejętności zarządzania sobą w czasie dostarczy nowych umiejętności z zakresu radzenia sobie z zadaniami.


Dzięki szkoleniu i nowym technikom i metodom pracy TWOI HANDLOWCY ZWIĘKSZĄ SWOJĄ EFEKTYWNOŚĆ.



Program warsztatów szkoleniowych:

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

  • SWOT - analiza własna
  • SMART - jak prawidłowo wyznaczać cele
  • Indywidualny plan działania
  • Zasada Pareto w pracy handlowca
  • Pewność siebie a skuteczna sprzedaż

ćw. analiza SWOT

  • ćw.wyznaczanie celów
  • ćw. indywidualny plan działania

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW

  • Zasada 3/37/60, czyli kiedy klient kupuje
  • Idealny klient
  • Lejek sprzedaży
    • ćw. lejek sprzedażowy

BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA

  • Jak utrzymać klienta?
  • Techniki budowania lojalności
    • ćw. idealny klient

ANALIZA SPRZEDAŻY

  • Powody wyboru mojej oferty
  • Na co zwracać uwagę?
  • Badanie satysfakcji
    • ćw. czynniki budujące lojalność

UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNE HANDLOWCA

  • Techniki negocjacji
  • Reguły wywierania wpływu
  • Obrona przed manipulacją
  • Taktyki negocjacyjne
    • ćw. scenariusze negocjacyjne (scenki)

ORGANIZACJA PRACY HANDLOWCA

  • Techniki zarządzania sobą w czasie
  • Złodzieje czasu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Warsztaty - scenariusze
    • ćw. złodzieje czasu
    • ćw. zarządzanie zadaniami

AUTOPREZENTACJA

  • Indywidualne przygotowanie autoprezentacji
  • Indywidualne przygotowanie prezentacji firmy/produktu/usługi
    • ćw. warsztat z kamerą - nagrywanie prezentacji i analiza wystąpień

SCENARIUSZE SPRZEDAŻOWE

  • Scenki podsumowujące szkolenie i wykorzystujące poznaną wiedzę
  • Analiza i wnioski - co można było zrobić lepiej?
  • Praca w parach/grupach wg scenariuszy sprzedażowych

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  dla uczestników
Wyprzedane 2 447,70 zł Wyprzedane