SKUTECZNY HANDLOWIEC - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

location icon
Hotel Witek Ulica Handlowców 14, Modlniczka
calendar icon
Od 12 mar 9:00 do 13 mar 16:30
ticket icon
Od 2 447,70 zł

Szkolenie Skuteczny handlowiec - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi i technik w pracy każdego handlowca.

  • Jeśli chcesz, by Twój dział handlowy działał jak sprawna maszyna i systematycznie realizował cele sprzedażowe....
  • Jeśli chcesz, by Twoja sprzedaż była systematyczna i stale rosła…

ZAPISZ SIĘ NA TO SZKOLENIE!!


Twoi handlowcy poznają takie techniki pracy:szkolenia sprzedażowe dla handlwoców

    • badania potrzeb klienta,
    • prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta,
    • prezentowania rozwiązań potrzebnych klientowi tak by sam chciał kupić,
    • skutecznego obalania obiekcji jak "nie dziękuje", "za drogo" czy "nie jestem zainteresowany",
    • kontraktowania klienta, by z satysfakcją zamykać sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie.


Dzięki temu, że zastosują je w pracy i będą je wdrażać, ich sprzedaż będzie rosła i nie będą mieli wymówek od skutecznego działania.

Wyślij swoich handlowców na szkolenie! Daj im narzędzia do pracy, by mogli działać skutecznie i realizować cele.

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW

referencje


ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW



Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową.


BONUSY

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta", pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
  • KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)

Łączna wartość bonusów 488 zł


Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami.

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.

Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy dzięki motywacji.

Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.Wiemy, że każdego dnia handlowcy mierzą się z odmową, obiekcjami i odrzuceniem. Szkolenie da im narzędzia tak, by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć liczbę transakcji.


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:

UMYSŁ i OSOBOWOŚĆ HANDLOWCA

  • Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w kontekście zachowań, preferencji i decyzji zakupowych klientów.
  • Typologia osobowości.

WIZERUNEK HANDLOWCA

  • Skuteczna komunikacja.
  • Pierwsze wrażenie.
  • Dress code.

LOJALNOŚĆ KLIENTA

  • S.U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta.
  • 7 zasad budowania lojalności klientów.
  • Kiedy klient zrywa współpracę - motywy.

UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE HANDLOWCA

  • Proces komunikacji z klientem.
  • Unikanie negatywnych wypowiedzi.
  • Jakich informacji potrzebuję i jak je pozyskam?
  • Sztuka zadawania właściwych pytań:
    • ćw. pytania otwarte
  • Efektywne słuchanie.

JAK BYĆ EKSPERTEM I BUDOWAĆ WARTOŚĆ DLA KLIENTA

  • W poszukiwaniu argumentów.
  • 4 ASY sprzedawcy.
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy.
  • Pewność siebie/autoprezentacja.
  • Cena - kiedy klient wybiera najniższą?
  • Pytania kupno/brak zakupu - ćwiczenia w tej części:
    • ćw. dlaczego?
    • ćw. 4 asy
    • ćw. autoprezentacja
    • ćw. pytania kupno/brak

EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH

  • Nawyki pomagające i ograniczające.
  • Zastosowanie języka korzyści.
  • Określanie celów.
  • Ćwiczenia w tej części:
    • ćw. 80/2
    • ćw. nawyki
    • ćw. PCK
    • ćw. 20 korzyści
    • ćw. SMART

OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA

  • Jak radzić sobie z obiekcjami.
  • Reakcje na wymówki klienta.
  • Kontraktowanie i finalizowanie transakcji.
  • Ćwiczenia w tej części:
    • ćw. najczęstsze obiekcje
    • ćw. obiekcje i reakcje
    • ćw. kontraktowanie klienta

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  • Kąsiob - gra sprzedażowa.
  • ZZZ - co zabiorą, zmienią i zostawią uczestnicy szkolenia?
  • gra podsumowująca.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  dla uczestników
już niedostępne 2 447,70 zł -