Marketing IT i Nowe technologie Sport DIY, Majsterkowanie, Hobby

Marketing w grach

location icon
SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej Czerska 8/10, Warszawa
calendar icon
Od 15 maj 9:00 do 15 maj 17:00
ticket icon
Od 1 107,00 zł


INSPIRACJA

Gry komputerowe stały się kluczowym biznesem w kategorii rozrywki, o wielkim zasięgu i wpływie na konsumentów - a jednocześnie są istotnym nośnikiem marketingowym. Grupa docelowa graczy jest tak silna, że warto prowadzić dla niej dedykowane działania. Wielu marketerów zaczęło inwestować w relacje ze społecznościami graczy, a dla niektórych gaming stał się stałym elementem planu marketingowego. Potencjał gamingu nie został jeszcze całkowicie wykorzystany - wręcz przeciwnie, jesteśmy dopiero przed najlepszymi realizacjami łączącymi świat reklamy oraz gier. Gaming, czyli wszystko, co jest związane z graniem, tworzeniem i oglądaniem gier komputerowych, zajął pozycję jednego z filarów popkultury obok telewizji, kina i muzyki. Kreuje styl życia coraz większej liczby konsumentów, a gry są źródłem inspiracji dla twórców działających w sferze tradycyjnych obszarów kultury. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie 16 milionów graczy (wliczając wszystkie platformy) generuje prawie 2 mld złotych przychodów rocznie, a 5,7 miliona osób zarejestrowanych na platformie Steam spędza średnio 40 godzin na graniu miesięcznie. Gaming i esport tak jak tradycyjne formy rozrywki są kanałami komunikacji.

O WARSZTACIE

Zajęcia prowadzone w formie interaktywnego wykładu i moderownej dyskusji z praktycznymi ćwiczeniami. Określimy skalę i strukturę rynku, omówimy definicje, rozwiejemy też stereotypowe chmury wiszące nad gamingiem. Omówimy dostępne poziomy wejścia w gaming, wspólnie z uczestnikami rozkładając na czynniki pierwsze case'y z rynku. W trybie warsztatowym przejdziemy przez typowe formy budowy komunikacji wokół gamingu i w esporcie.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Zrozumiesz strukturę rynku gamingowego i esportowego, poznasz demografię i profil socjobehawioralny graczy z ich segmentacją. 

• Poznasz metody wykorzystania gamingu i esportu w komunikacji. 

• Poznasz narzędzia i kanały dotarcia do graczy. 

• Będziesz potrafił zaplanować strategie i kampanie gamingowe oraz współpracę marki z organizacją esportową.


Więcej informacji: https://sar.org.pl/artykul/marketing-w-grach-111/

BROSZURA

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Cena dla Członków SAR
już niedostępne 1 107,00 zł -
  Cena dla firm niezrzeszonych
już niedostępne 1 353,00 zł -