Marketing

Marketing szeptany

location icon
SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej Czerska 8/10, Warszawa
calendar icon
Od 20 paź 9:00 do 20 lis 13:00


INSPIRACJA

Czy wiesz, że od 20 do 50% decyzji o zakupie wynika z rekomendacji? W dobie natarczywej reklamy bombardującej nabywców offline i online to rekomendacje sprawiają, że decyzja o zakupie staje się szybsza i łatwiejsza. Dlaczego ludzie mówią o produktach i usługach? Jak sprawić, aby mówili o Twojej marce? Jak ich zaciekawić i dać im powód do rozmowy? Ten warsztat pokazuje jak uwolnić potencjał word-ofmouth - najstarszego i najnowszego zarazem medium promocji.

O WARSZTACIE

Spadek efektywności reklamy zmusza marketerów do poszukiwania nowych sposobów przykucia uwagi konsumenta. Rekomendacje to najbardziej wiarygodne, perswazyjne i spersonalizowane źródło informacji. Wbrew pozorom era cyfrowa zwiększa znaczenie relacji międzyludzkich. W dobie komunikacji online rekomendacje zyskują nieosiągalny dotąd zasięg i silę. Skondensowany, 4-godzinny warsztat pozwala uczestnikom zrozumieć potencjał word-of-mouth, usystematyzować pojęcia z nim związane i przede wszystkim dowiedzieć się jak w praktyce wspierać rekomendacje. Krótkie moduły teoretyczne w postaci "pigułek wiedzy" opartych na najnowszych wynikach badań przeplatają się z realnymi przykładami i angażującymi ćwiczeniami praktycznymi. W trakcie warsztatu uczestnicy planują działania z zakresu marketingu szeptanego dla własnej marki, produktu czy usługi.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Dowiesz się dlaczego ludzie mówią o markach, produktach, usługach i organizacjach 

• Odkryjesz jak sprawić, żeby mówili 

• Zaplanujesz strategię dla własnej marki 

• Nauczysz się mierzyć i oceniać efektywność działań z zakresu marketingu szeptanego

WIĘCEJ INFORMACJIBROSZURA

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Cena dla Członków SAR
już niedostępne 492,00 zł -
  Cena dla firm niezrzeszonych
już niedostępne 553,50 zł -