Czego naprawdę chcą konsumenci?

location icon
SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej Czerska 8/10, Warszawa
calendar icon
Od 25 maj 10:00 do 25 maj 12:00

Zapraszamy do udziału w wykładzie otwartym, podczas którego nasi eksperci pokażą metodologię, która wszechstronnie i dogłębnie analizuje to, co dzieje się w ciele, umyśle i emocjach konsumentów w momencie rozważania zakupu oraz samego zakupu.
Jej celem jest wejście w głąb umysłu potencjalnego nabywcy wtedy, gdy decyduje on o tym, czy kupić produkt lub usługę naszego klienta i stworzyć przepis na jak najczęstszy wybór tego produktu lub usługi. Jest to proces identyfikacji zadań, mentalnych linków, wartości, kontekstu społecznego i dylematów wewnętrznych nabywców, aby odkryć głębokie insighty i na ich podstawie budować rekomendacje strategiczne i taktyczne.

Metoda polega na zrozumieniu umysłu i emocji nabywcy w 3 momentach:
- w momencie rozważania zakupu;
- w momencie zakupu;
- w momencie użytkowania produktu.

Całość, dla łatwiejszego zrozumienia, zostanie pokazana na przykładzie określonej kategorii.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Rejestracja
już niedostępne -