Marketing Biznes i Przedsiędsiębiorczość Komunikacja i wystąpienia publiczne Zarządzanie

Zarządzanie Projektami w Komunikacji

location icon
SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej Czerska 8/10, Warszawa
calendar icon
Od 22 maj 9:00 do 20 cze 17:00
ticket icon
Od 4 797,00 zł

INSPIRACJA

Realizacja celów biznesowych wymaga zarządzania zasobami o różnych kompetencjach, z różnych specjalizacji, za to zawsze w napiętym budżecie i harmonogramie.Prowadzenie kampanii po stronie reklamodawcy, czy agencji, to nic innego jak realizowany w czasie, zaplanowany projekt, zaś prowadzenie go w sposób metodyczny i kontrolowalny znacznie podnosi szanse na sukces. W związku z tym zarządzanie projektami jest jedną z najważniejszych kwalifikacji oczekiwanych w branży komunikacji marketingowej. Czy jako account, czy jako wyspecjalizowany project manager, czy też wreszcie jako klient zlecający realizację kampanii - jesteśmy ostatecznie odpowiedzialni za całą, często wielomilionową kampanię. Tworząc szkołę budowania kompetencji w obszarze zarządzania projektami na styku klient/angencja, położyliśmy szczególny nacisk na praktyczną wiedzę i doświadczenie osób, które odpowiadają na co dzień za wielkie i małe przedsięwzięcia, z sukcesem stosując najlepsze praktyki zarządzania projektami: określania celów, zarządzania budżetem i ryzykiem, budowania i motywowania zespołu oraz monitorowania efektywności projektu. Bez tych kompetencji nie można liczyć na sukces żadnego działania marketingowego, ani będąc po stronie agencji, ani po stronie klienta.

O SZKOLE

Program szkoły został opracowany przez zespół najbardziej doświadczonych account managerów oraz marketing managerów jako komplet kwalifikacji niezbędnych do efektywnego zarządzania projektami marketingowymi. Tak powstał zestaw kluczowych kompetencji niezbędnych do zarządzania projektami w specyficznym środowisku komunikacji marketingowej.Minimum teorii i maksimum praktyki pozwoli zbudować kluczowe kompetencje w skutecznym zarządzaniu projektami komunikacyjnymi, a dodatkowo uzyskać uznawany na całym świecie certyfikat AgilePM Foundation.Program szkoły bazuje na metodyce i doświadczeniach z zakresu zarządzania projektami w komunikacji marketingowej, popartej konkretnymi przykładami oraz dużą ilością pracy warsztatowej. Podczas kolejnych sesji uczestnicy zapoznają się z najważniejszymi założeniami marketing project managementu, strukturą procesu oraz rozwiązaniami charakterystycznymi dla komunikacji marketingowej. Przećwiczymy też zarządzanie krytycznymi czynnikami sukcesu, o których należy pamiętać, decydując się na zwinne zarządzanie projektem marketingowym.Zainteresowani uczestnicy mogą przystąpić do międzynarodowego akredytowanego egzaminu AgilePM Foundation, który jest szeroko uznawanym potwierdzeniem kompetencji w zarządzaniu projektami.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

Uczestnicząc w tej wyjątkowej szkole budujesz swoje kwalifikacje w zarządzaniu najbardziej dynamicznymi projektami komunikacji marketingowej przez: 

• umiejętne zarządzanie relacjami w zespole agencyjnym i klienckim; 

• efektywne określanie celów i KPI projektu marketingowego; 

• przeniesienie celów na zadania, wyznaczanie, przekazywanie i egzekwowanie zadań; 

• sprawne zarządzanie budżetem i harmonogramem; 

• efektywne zarządzanie ryzykiem, raportowanie i trouble-shooting;

• monitorowanie efektów ilościowych i jakościowych; • umiejętne budowanie satysfakcji zespołu oraz klienta.

Celem szkoły jest przekazanie doświadczeń w zarządzaniu zwinnymi projektami marketingowymi przez najbardziej doświadczonych managerów w branży. Dzięki ich wiedzy będziesz w stanie profesjonalnie zbudować swój sukces w relacji klient - agencja - media.


Więcej informacji: 

BROSZURA


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Cena dla Członków SAR
20 czerwca 2020, 17:00 4 797,00 zł
  Cena dla firm niezrzeszonych
20 czerwca 2020, 17:00 5 535,00 zł