Marketing Biznes i Przedsiędsiębiorczość

Zasady wdrażania strategii marki

location icon
SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej Czerska 8/10, Warszawa
calendar icon
Od 24 wrz 9:00 do 24 wrz 17:00
ticket icon
Od 1 107,00 zł

INSPIRACJA

Strategia biznesowa i strategia marki powinny być ze sobą ściśle powiązane. Wielu menedżerów jest przekonanych, że o ile strategia biznesu ma zasadnicze znaczenie, to strategia marki jest jedynie narzędziem marketingowym. W rezultacie firmy wyznaczają ambitne cele, ale nie zastanawiają się nad tym, w jaki sposób inwestować w markę i korzystać z jej siły. W każdej sytuacji rynkowej strategia marki musi odzwierciedlać zarówno krótkoterminowe, jak i długoterminowe cele działalności biznesu. Uważni liderzy inwestując w brand equity potrafią czerpać korzyści wynikające z posiadania silnej marki. Markę można również traktować jako specyficzną relację, która tworzy się pomiędzy firmą i klientem. Pozwala ona przyciągać nowych użytkowników, utrzymywać aktualnych i zwiększać realizowaną marżę. Od sposobu nawiązywania i wzmacniania tej relacji zależą więc wyniki biznesowe każdej firmy. Wykorzystaj przewagę strategiczną, jaką daje spójna i silna marka by łączyć się z kimś, kto jest najważniejszy dla sukcesu Twojej marki - z Klientami.

O WARSZTACIE

Przez zdradliwe rafy komunikacji przeprowadzi cię mistrz strategii Marek Staniszewski, który w przystępnej i "kompaktowej" formie analizuje i przekazuje najskuteczniejsze metody budowania strategii marki. Kładziemy nacisk na strategiczną efektywność pozwalającą nawet przy pomocy ograniczonych środków osiągać jak największe efekty i rezultaty sprzedażowe. Krótkie moduły teoretyczne w postaci "pigułek wiedzy" przeplatają się z angażującymi ćwiczeniami praktycznymi. Uczestnicy szkolenia przechodzą przez cały proces strategicznego myślenia - od analizy rynku i trendów, poprzez kształtowanie przewagi konkurencyjnej do sposobów zarządzania wartością marki i zwiększania jej zasobów poprzez efektywną komunikację.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Zmiana sposobu myślenia o marce z operacyjnego "jak?" na strategiczne "co i dlaczego?". 

• Poznasz możliwości z pracy marką od strony biznesu i komunikacji. 

• Otrzymasz niezbędną dawkę teorii pomocnej w zrozumieniu najważniejszych pojęć pojawiających się w zarządzaniu i marketingu.


Więcej informacji: BROSZURA

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Cena dla Członków SAR
24 Września 2020, 08:00 1 107,00 zł
  Cena dla firm niezrzeszonych
24 Września 2020, 08:00 1 353,00 zł