Szkoła Strategii Marki
INSPIRACJA
W świecie, w którym marki walczą o kontakt z konsumentem, odbiorcy komunikacji są coraz trudniejsi do "schwytania", w którym tradycyjne media przestają mieć kluczowe znaczenie, a ich fragmentacja stała się faktem, rola myślenia strategicznego jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego osoby z umiejętnością myślenia i planowania strategicznego, o wysokich kompetencjach postrzegania, rozumienia i analizowania wielu zjawisk, danych i faktów, należą do najbardziej poszukiwanych profesjonalistów w świecie dzisiejszej komunikacji i marketingu. Z drugiej strony, dotychczasowe myślenie strategiczne zmienia się radykalnie. Tradycyjne sposoby postrzegania świata już nie wystarczające, by sprostać codziennym wyzwaniom przed jakimi stają dziś marki i firmy zajmujące się komunikacją. W Szkole Marki SAR uważamy, że kompleksowa edukacja w dziedzinie planowania strategicznego musi się zmieniać i być uaktualniana. Jest to możliwe dzięki formule edukacji umożliwiającej kontakt z najlepszymi i najbardziej doświadczonymi strategami - praktykami na rynku, takimi jacy zostali wybrani do prowadzenia zajęć w SSM. Z rozwiązaniami, doświadczeniami, przypadkami najlepszych marek i najciekawszych rozwiązań, najbardziej efektywnych kampanii, w których doskonale przygotowana strategia stała się kluczem do sukcesu rynkowego.
O SZKOLE
SSM to 9-cio miesięczny proces edukacyjny zakończony obroną pracy dyplomowej. To 200 godzin pracy, nauki, doświadczeń i networkingu z najlepszymi profesjonalistami komunikacji marketingowej w Polsce. To także najbardziej rozpoznawalny dyplom branżowy w Polsce. Wyjątkowy i innowacyjny program SSM składa się z czterech modułów, poświęconych:
• konsumentowi;
• kontekstowi rynkowemu;
• budowaniu marki;
• realizacji działań komunikacyjnych.
Program SSM przeprowadza uczestników równolegle przez cztery możliwe procesy budowy marki z perspektywy:
• człowieka,
• rynku,
• biznesu,
• mediów.
SSM oferuje specjalistyczne treści dostosowane do codziennych potrzeb. Gwarancją wysokiej jakości programu jest m.in. to, że jest tworzony przez najlepszych praktyków rynku. Formuła SSM to mieszanka różnych środowisk, kultur organizacyjnych i doświadczeń zawodowych. To projekt edukacyjny, w którym nie ma nauczycieli - są tu wyłącznie aktywni zawodowcy. Wszyscy wykładowcy mają stały kontakt z klientami i realnymi zadaniami, mają różne doświadczenia, które pozwolą uczestnikom na poznawanie wielu narzędzi i modeli biznesowych. To osobowości rynku - każdy spośród starannie wybranych prowadzących zajęcia w SSM jest wybitnym profesjonalistą w swojej dziedzinie. SSM ma ponad 12-letnią tradycję, ukończyło go już ponad 500 absolwentów. Jest wyjątkowym zbiorem doświadczeń i wiedzy, w 2018 roku zaktualizowanym, uzupełnionym o najnowszą wiedzę i trendy budowy marek. Uzyskanie dyplomu SSM wymaga obronienia pracy dyplomowej, przygotowywanej przez uczestników w kilkuosobowych, multidyscyplinarnych zespołach - na podstawie prawdziwego briefu i w kontakcie z klientem.
PROGRAM SZKOŁY
Program SSM składa się z czterech modułów, poświęconych kolejno:
• konsumentowi,
• kontekstowi rynkowemu,
• budowaniu marki,
• realizacji działań komunikacyjnych.
Każdy moduł kończy się dniem podsumowującym, w trakcie którego uczestnicy utrwalą zdobytą wiedzę pracując na studiach przypadku. Po opanowaniu każdej z 4 perspektyw absolwent studium SSM Strategii i Komunikacji Marki ma szansę stać się narratorem o nieograniczonych możliwościach tworzenia marek, a więc świata, w którym żyjemy.Cztery moduły, cztery punkty widzenia, cztery wątki, cztery strony świata budowy strategii i komunikacji marki. Jedna wielka, fascynująca choć wymagająca opowieść, której znajomość pozwala na zmienianie reguł gry, struktury tej opowieści, podporządkowanie jej sobie i swoim celom. Pracujemy w rytmie dwudniowych zjazdów, co dwa tygodnie.
Więcej informacji: https://sar.org.pl/artykul/szkola-strategii-marki-ssm-106/