Marketing Komunikacja i wystąpienia publiczne

Praca z briefem

location icon
SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej Czerska 8/10, Warszawa
calendar icon
Od 15 paź 9:00 do 15 paź 17:00
ticket icon
Od 1 107,00 zł

INSPIRACJA

Kiedy myślisz "brief" automatycznie myślisz "agencja". I to jest w porządku: briefy należą do tradycyjnych narzędzi pracy agencji. Wiele z nich nie rozpocznie projektu bez briefu. Dobry brief jest ważnym dokumentem, który należy zrobić dla każdego projektu marketingowego, niezależnie od tego, kto jest w niego zaangażowany. Nawet jeśli jest to projekt wewnętrzny. Nawet jeśli dotyczy to tylko freelancera lub dwóch. Czemu?

• Ustawiają oczekiwania

• Określają odbiorców

• Pokazują pożądane wyniki

W SAR wypracowaliśmy zakres briefu, który przyjął cały rynek. Poznaj go od podstaw i pracuj profesjonalnie.

O WARSZTACIE

Brief to początek procesu planowania projektu komunikacyjnego. Jedynie bazując na zebranych od klienta informacjach agencja może być gotowa do przygotowania i nanoszenia zmian w projekcie. Bez briefu nie istnieje komunikacja w projekcie komunikacji marketingowej. Bez briefu nie ma kampanii. Brief znać musi każdy.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Poznasz kluczowe elementy briefu klienckiego, czyli czego musimy się z niego dowiedzieć, na jakie pytania należy odpowiedzieć?

• Dowiesz się wszystkiego o procesie briefingowym i pracy z klientem - jak ma przebiegać, jakie ma etapy, o co i jak należy pytać?

• Nauczysz się interpretacji briefu klienckiego - przełożenia zwartych w nim informacji na konkretne działania komunikacyjne, czyli umiejętności stworzenia briefu "egzekucyjnego" (kreatywnego).

Więcej informacji: https://sar.org.pl/artykul/praca-z-briefem-agencyjnym-kreatywnym-klienckim-i-marketingowym-116/

BROSZURA

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Cena dla Członków SAR
już niedostępne 1 107,00 zł -
  Cena dla firm ziezrzeszonych
już niedostępne 1 353,00 zł -