Marketing Sprzedaż Komunikacja i wystąpienia publiczne

Psychologia sprzedaży w obsłudze klienta EKO - trzy kroki do zadowolenia klienta - WEBINAR

location icon
calendar icon
Od 17 gru 9:30 do 17 gru 9:30
ticket icon
Od 1 340,70 zł

Sprzedaż staje się coraz bardziej wymagająca, ponieważ klienci mają dostęp do wiedzy w internecie. Skuteczna sprzedaż polega na docieraniu do kryteriów, którymi kieruje się Klient i wspieraniu go swoim rozwiązaniem w pokonywaniu pojawiających się trudności lub zwiększenia zadowolenia z jakości życia. Szkolenie, które proponujemy ma na celu ugruntowanie posiadanej wiedzy o sprzedaży, jak również kształtowanie postawy mającej na celu budowanie wartościowych relacji z partnerami biznesowymi.

CELE SZKOLENIA:

  • Usystematyzowanie wiedzy dotyczącej technik oraz metod sprzedaży
  • Doskonalenie umiejętności docierania do Klientów o stylu bycia
  • Zwiększenie umiejętności aktywnej sprzedaży

UCZESTNICY DOWIEDZĄ SIĘ:

  • Jak skutecznie aktywizować sprzedaż
  • Jak dopasowywać komunikaty do odbiorcy
  • Jak rozpoznawać motywy zakupowe klientów

UCZESTNICY NAUCZĄ SIĘ:

  • Stosować technik aktywizacji sprzedaży (cross selling, up selling)
  • Stosować techniki wywierania wpływu na proces decyzyjny klienta

Świadomie prowadzić proces sprzedaży według modelu EKO

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  https://vfconferences.pl/2020/02/18/psychologia-sprzedazy-w-obsludze-klienta-eko-trzy-kroki-do-zadowolenia-klienta/
17 grudnia 2020, 09:30 1 340,70 zł