Marketing Sprzedaż Komunikacja i wystąpienia publiczne Rozwój osobisty Zdrowie i Medycyna

Neuromarketing - u źródeł motywacji zakupowych klientów

location icon
Golden Floor Tower - 32p. ul.Chłodna 51, Warszawa
calendar icon
Od 7 lip 9:30 do 7 lip 9:30
ticket icon
Od 1 291,50 zł

Przytłaczająca większość procesów mózgowych zachodzi na poziomie nieświadomym. Choć trudno tu o precyzyjne szacunki, to prof. Daniel Kahneman, laureat Nagrody Nobla, ocenia tę wartość na około 95%. W rozlicznych pozaświadomych procesach kryje się odpowiedź na większość z dokonywanych przez nas wyborów, w tym również zakupowych. Neuromarketing stanowi przymierze neurobiologii, psychologii i narzędzi marketingowych w drodze do zrozumienia prawdziwych - a nie jedynie deklarowanych - motywacji konsumentów. Warsztaty z zakresu neuromarketingu mają za zadanie wprowadzenie uczestników w świat ludzkiego mózgu - tj. świat kreatora, nadawcy i odbiorcy wszystkiego, co mieści w sobie galaktyka sprzedaży.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

  • Poznanie anatomicznej i funkcjonalnej specyfiki tzw. "mózgu zakupowego"
  • Zrozumienie funkcjonowania mózgowych ośrodków podejmowania decyzji - w tym decyzji zakupowych
  • Świadomość najczęściej popełnianych błędów w podejmowaniu decyzji przez ludzi
  • Praktyczne wykorzystanie wiedzy o układzie pamięci i mechanizmach generowania emocji w działaniach marketingowych
  • Umiejętność zaprojektowania działań marketingowych w oparciu o procesy przetwarzania informacji zmysłowych przez mózg
  • Zdolność zastosowania informacji na temat pierwotnych potrzeb ludzkiego mózgu w konstruowaniu narracji handlowych
  • Wykorzystywanie "mapy mózgu klienta" w praktyce

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  https://vfconferences.pl/2020/02/14/neuromarketing-u-zrodel-motywacji-zakupowych-klientow-2/
9 czerwca 2020, 09:30 1 291,50 zł