Marketing Sprzedaż Biznes i Przedsiędsiębiorczość DIY, Majsterkowanie, Hobby

Nowoczesny Trade Marketing w branży diy.

location icon
Airport Hotel Okęcie ul. 17 Stycznia 24, Warszawa
calendar icon
Od 26 paź 9:00 do 26 paź 9:00

9:00 - 9:15 - OTWARCIE KONFERENCJI


9:15 - 9:45

MARCELIN MATUSIAK, GFK POLONIA

"Sieci DIY vs. handel tradycyjny - czy to walka Dawida z Goliatem? Tylko kto jest kim? Kilka słów o strukturze i potencjale dystrybucji materiałów remontowo-budowlanych w Polsce".


9:45 - 10:15

Jak efektywnie wykorzystać agencję field marketingową do wsparcia sprzedaży?

ARKADIUSZ WRÓBLEWSKI, IQFM


10:15 - 10:45

Czy są możliwe wspólne rozwiązania trade marketingowe zwiększające sprzedaż u producenta i w markecie?

WIOLETTA WOJTUNIK, FFIL ŚNIEŻKA


10:45 - 11:15  PRZERWA


11:00 - 11:30

Wyzwania trade marketingowe w markecie diy.

RAFAŁ DĘBIEC, PSB MRÓWKA, TRANSPAL


11:30 - 11:45

Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku DIY, dzięki efektywnej logistyce.

JULIUSZ PAKUŃSKI, DACHSER


11:45 - 12:25

Nowoczesne standardy trade marketingowe: zarządzanie kategorią, merchandising, pricing - przykłady rynkowe z branży diy

ROMAN SZYMCZAK, TM360


12:25 - 13:00

Negocjacje koncepcji trade marketingowej.

ARTUR DŁUBAK, TM360


13:00 - 14:00 PRZERWA OBIADOWA


14:00 - 17:00 CZĘŚĆ II: WARSZTATY (każdy z uczestników wybiera jeden warsztat)


WARSZTAT 1 - ROMAN SZYMCZAK

Psychologia cen w praktyce - narzędzia zwiększania marży w DIY.


WARSZTAT 2 - ARTUR DŁUBAK

Gambity negocjacyjne.


WARSZTAT 3 - KRZYSZTOF BARWIŃSKI

Efektywny feedback i egzekwowanie ustaleń przy wdrażaniu zmian trade marketingowych.


WARSZTAT 4 - PAWEŁ BOGUSŁAW

Jak zwiększać zaangażowanie pracowników dzięki poznaniu osobistych motywatorów. Praca w metodologii RMP.


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Bilet upoważnia do uczestnictwa w Konferencji w formie stacjonarnej (w hotelu). Cena zawiera: udział w części wykładowej oraz warsztatach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch. Normalny (formuła stacjonarna)

Bilet upoważnia do uczestnictwa w Konferencji w formie stacjonarnej (w hotelu). Cena zawiera: udział w części wykładowej oraz warsztatach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

już niedostępne 1 217,70 zł -
  Normalny (formuła stacjonarna)
już niedostępne 1 586,70 zł -
Kupując pakiet, w Konferencji może uczestniczyć 5 osób, ale firma płaci tylko za 4 osoby. Cena zawiera udział w Konferencji w formule stacjonarnej, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch. Pakiet dla firm (KUP 5 zapłać za 4)

Kupując pakiet, w Konferencji może uczestniczyć 5 osób, ale firma płaci tylko za 4 osoby. Cena zawiera udział w Konferencji w formule stacjonarnej, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

już niedostępne 4 870,80 zł -
  Pakiet dla firm (5 w cenie 4) - formuła stacjonarna
już niedostępne 6 346,80 zł -