Marketing Sprzedaż IT i Nowe technologie Biznes i Przedsiędsiębiorczość Zarządzanie

Warsztat "Mapowanie podróży klienta"

location icon
calendar icon
Od 1 wrz 9:00 do 1 wrz 9:00
ticket icon
Od 0,00 zł

Mapowanie Podróży Klienta (Customer Journey Mapping) to jedno z najlepszych narzędzi pozwalające poznać punkt widzenia i oczekiwania Klientów w każdym momencie ich kontaktu z marką - na etapie przedzakupowym, w trakcie relacji biznesowej jak również po finalizacji sprzedaży.

To technika wizualizacji pozwalająca zobaczyć wszystkie interakcje Twoich Klientów w kontakcie z Twoją firmą, produktem lub usługą i dowiedzieć się, czego oczekują Klienci z jednej strony, a gdzie Twoja firma popełnia błędy z drugiej.

Realizowane w formie warsztatu z udziałem wybranych pracowników, pozwala szybko i skutecznie zoptymalizować główne wewnętrzne procesy, by przestawić firmę na działania proklienckie.

  1. Warsztat realizowany z udziałem wybranych managerów i pracowników działów marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, IT, księgowości (8-16 osób).
  2. Trwa od 1 do kilku dni w zależności od wielkości firmy i złożoności procesów i ilości interakcji Klienta z firmą.
  3. Wykorzystuje metody pracy design thinking i burzy mózgów.
  4. Odbywa się w siedzibie Klienta lub poza siedzibą (na życzenie).
  5. Koszt warsztatu uzależniony jest od ilości dni warsztatowych i zaczyna się od 1.900 zł netto.

Dlaczego warto?

  • Pracownicy lepiej rozumieją oczekiwania i potrzeby Klientów.
  • Twoje wewnętrzne procesy - formalne i nieformalne optymalizują się już w krótkim okresie czasu.
  • Eliminujesz zbędne i nieefektywne działania i ograniczasz koszty.
  • Eliminacja negatywnych opinii i wzrost pozytywnych opinii Twoich Klientów.
  • Precyzyjne określenie elementów procesu krytycznych z punktu widzenia Klienta i ich szybka poprawa.
Sprawdź:
# Kto dokładnie jest Twoim Klientem.
# Jakie ma oczekiwania i potrzeby w każdym punkcie styku z Twoją firmą.
# Co wzmacnia jego chęć zakupu.
# Co powoduje, że rezygnuje ze współpracy.
# Jak szybko i skutecznie poprawić jakość oferty marketingowej.
# Które z działań wzmacniają sprzedaż.
# Co Twoja firma może zrobić lepiej, by poprawić efektywność biznesu.


A to wszystko dzięki warsztatowi z mapowania podróży Klienta.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego (733 27 27 70). Chętnie przedstawimy szczegóły oferty.

lub

Kontaktu mailowego (kontakt@thinkcustomer.pl). Prześlemy ofertę w wiadomości zwrotnej. 

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Interesuje mnie ta oferta. Proszę o więcej informacji
Wyprzedane Brak wolnych miejsc